Äänisaaste

Anonyymi

Kuinkahan moni koiran omistaja on "kuuro" vai onko heillä valikoiva kuulo. Kun eivät kuule oman koiran lähes jatkuvaa haukuntaa, varsinkin yö aikaan. Koiran haukunta kuuluu yllättävän kauas. Toisekseen yllättävän hyvin ja nopeasti pentukoira oppii "pahat tavat" ympäriltä kuuluvasta melusta. Haukkukoot koirat päiväs aikaan, kunhan ovat yön hiljaa.

18

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meidän ruttofer saa haukkua milloin haluaa. Tuleppa valittaa, niin ruttofer puree sulta nilkat poikki!

      • Anonyymi

        Eikös tuohon "häiritsevään meluun" ole olemassa jokin "laki tai säädös" niin ettei koira voi edes omassa pihassa voi haukkua ihan miten haluaa. Jos haluat että koira haukkuu jatkuvasti, niin olisiko naapuri sovun vuoksi syytä etsiä koti syrjäisestä paikasta jossa naapurit eivät ole ihan seinätakana.

        Jos noin ajatellaan, että koirat voi haukkua jatkuvasti. Niin tuota voi verrata hyvin siihen, että pois kerrostaloista järjestyssäännöt ja melua voi aiheuttaa vaikka klo 2 yöllä. Mutta yllättävä nopeasti puututaan taloyhtiöissä häiritsevään meluun.

        Vaikka asuu omassa talossa on joitakin "pykäliä" joita ei välttämättä tule ajatelleeksi. Esim: jos istut päihtyneenä autossa ratin takana ja avaimet virtalukossa, voit syyllistyä rattijuopumukseen jos jostain syystä poliisit sattuvat tulemaan paikalle. (Jos et ole sattumoisin portilla suljetulla pihalla, siis pihaan ei saa olla vapaa pääsy.)


      • Anonyymi

        Tuommoselle rakille on mulla varattu ruuvaksi vihtavuoren sertia, tulee kylläseksi niin on kuule pitkään hiljanen. Omistajalle Nokiailaista olan takaa niin on sekin hijaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuommoselle rakille on mulla varattu ruuvaksi vihtavuoren sertia, tulee kylläseksi niin on kuule pitkään hiljanen. Omistajalle Nokiailaista olan takaa niin on sekin hijaista.

        Samaa mieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuommoselle rakille on mulla varattu ruuvaksi vihtavuoren sertia, tulee kylläseksi niin on kuule pitkään hiljanen. Omistajalle Nokiailaista olan takaa niin on sekin hijaista.

        Aika hyvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuommoselle rakille on mulla varattu ruuvaksi vihtavuoren sertia, tulee kylläseksi niin on kuule pitkään hiljanen. Omistajalle Nokiailaista olan takaa niin on sekin hijaista.

        👍 kannatan


    • Anonyymi

      Yllättävän moni koiran omistaja sanoo että koira on sellainen kuin sen opettaa. Eli onko opetuksessa jotain vikaa jos koira on äänessä jatkuvasti!

      • Anonyymi

        Eikä sano :)


      • Anonyymi

        Vikaa omistajissa


      • Anonyymi

        Näinhän se on. Kaikista ei ole koiran kasvattajiksi. Moni hyvä koira laitettu pilalle taitamattoman omistajan toimesta. Sehän ei ole koiran vika.


    • Anonyymi

      Reidän Ruttofer puree tailtä palit pois :D

    • Anonyymi

      Koirien omistajat sanoo, ettei heidän koirat hauku kuin iltaisin, koska ovat itse päivät töissä, kyllä naapurit tietää.

    • Anonyymi

      Kortelainen

    • Anonyymi

      Onko totta, että koiransa ulkoiluttaja ei ole hallinnut koiraansa. Toinen pikkukoira on ollut turvassa omistajansa sylissä. Isompi syöksynyt omistajan kimppuun ja repinyt vaatteita. Auton rekkarin perusteella saatu selville asianomistajan nimi. Eikö yllä paikallislehteen.

      • Anonyymi

        Den glider in
        Den glider in
        Den glider in
        I rumpa igen
        Vi ska kämpa
        Vi ska ge
        Alt det vi har
        Vi ska ta
        rumpa igen


    • Anonyymi

      IrtoKoirille myrkkyä ja hyvä säkä niin puukolla vetää lutkun auki ja vie raadon metsään susille ravinnoksi

      • Anonyymi

        Toimii hyvin


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7621
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4556
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3201
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      354
      1473
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1429
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1119
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1070
    Aihe