Onko teillä ongelmaa salasanassa, jos kirjoittaa sen oikein, mutta nopeasti? Minulla tässä 20.04 versiossa on hankaluuksia, että ei hyväksy ensimmäisellä eikä monesti toisellakaan kerralla salasanaa, vaan pitää kompinaatiot kirjoiyttaa hitaasti ja tarkasti, jotta hyväksyy. Aiemmin moista ongelmaa ei ole ollut.
Salasanan napuputs
14
100
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole ollut koskaan kuvailemaasi ongelmaa. Minulla on toimivat laitteet.
- Anonyymi
Olisko vika näppiksessä?
20.04 ottaa hyvin nopeasti salasanan.
Muistan tapauksen että jossain oli lankaton näppis joka tahmas ja teki virheitä jos kirjoitti nopeesti.
Likaa hiirellä sitä silmää, niin merkit tulee selkokielisinä näkyyn.
Pääset katsoon tuleeko merkit oikein.
Eiköhän ongelma jo selvinnyt.
"napuputs".- Anonyymi
Sinulls kolibri pörrää housuissa, siis kuoleva sellainen.
- Anonyymi
Kollimaattori, kyllä nuo sinun ongelmat on ollut tiedossa jo vuosia.
- Anonyymi
En usko laiteviaksi, kuten edellinen veikkaa, vaan oletusasetusten säädöt on saattanut muuttua tavalla tai toisella.
Minä koen kiusallisen hitaaksi näppäimistö oletusasetukset, olen aina joutunut säätämään toistonopeuden 50 ja toistoviiveen 350. Sitä kuinka vertailukelpoisia nu lukemat ovat, en uskalla sanoa.- Anonyymi
Kiva kun kerroit ja samalla pimität tietoa. Saatko siitä laakeja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kun kerroit ja samalla pimität tietoa. Saatko siitä laakeja?
Parempia "laakeja" saan kun huomaan kuinka se sinuun vaikuttaa. :-)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempia "laakeja" saan kun huomaan kuinka se sinuun vaikuttaa. :-)
Housunkoppa on kovana :-D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Housunkoppa on kovana :-D
Ota kaksi raastinrautaa ja hiero niillä.
- Anonyymi
Kirjoitusvirheistä johtunee. Montako sellaista löydät aloituksestasi?
- Anonyymi
Pittähän sinulekin järjestää tekemistä, niin ei käy aika pitkäksi.
- Anonyymi
Minulla sama ongelma Windows 19:ssa. Kirjaimet hyppelee ittekseen. En uskalla ladata versiota 20 jos siinä on tuollaisia ongelmia.
- Anonyymi
Mitä menet ostamaan moista win-kuraa!
Ubuntussa ei kirjaimet hypi!
Ubuntu on ilmainen ja turvallisin käyttöjärjestelmä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu5522800Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu892542Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211611Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771542Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101480- 691394
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔421385- 271298
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3091276Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901173