Onko teillä ongelmaa salasanassa, jos kirjoittaa sen oikein, mutta nopeasti? Minulla tässä 20.04 versiossa on hankaluuksia, että ei hyväksy ensimmäisellä eikä monesti toisellakaan kerralla salasanaa, vaan pitää kompinaatiot kirjoiyttaa hitaasti ja tarkasti, jotta hyväksyy. Aiemmin moista ongelmaa ei ole ollut.
Salasanan napuputs
14
61
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole ollut koskaan kuvailemaasi ongelmaa. Minulla on toimivat laitteet.
- Anonyymi
Olisko vika näppiksessä?
20.04 ottaa hyvin nopeasti salasanan.
Muistan tapauksen että jossain oli lankaton näppis joka tahmas ja teki virheitä jos kirjoitti nopeesti.
Likaa hiirellä sitä silmää, niin merkit tulee selkokielisinä näkyyn.
Pääset katsoon tuleeko merkit oikein.
Eiköhän ongelma jo selvinnyt.
"napuputs".- Anonyymi
Sinulls kolibri pörrää housuissa, siis kuoleva sellainen.
- Anonyymi
Kollimaattori, kyllä nuo sinun ongelmat on ollut tiedossa jo vuosia.
- Anonyymi
En usko laiteviaksi, kuten edellinen veikkaa, vaan oletusasetusten säädöt on saattanut muuttua tavalla tai toisella.
Minä koen kiusallisen hitaaksi näppäimistö oletusasetukset, olen aina joutunut säätämään toistonopeuden 50 ja toistoviiveen 350. Sitä kuinka vertailukelpoisia nu lukemat ovat, en uskalla sanoa.- Anonyymi
Kiva kun kerroit ja samalla pimität tietoa. Saatko siitä laakeja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kun kerroit ja samalla pimität tietoa. Saatko siitä laakeja?
Parempia "laakeja" saan kun huomaan kuinka se sinuun vaikuttaa. :-)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempia "laakeja" saan kun huomaan kuinka se sinuun vaikuttaa. :-)
Housunkoppa on kovana :-D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Housunkoppa on kovana :-D
Ota kaksi raastinrautaa ja hiero niillä.
- Anonyymi
Kirjoitusvirheistä johtunee. Montako sellaista löydät aloituksestasi?
- Anonyymi
Pittähän sinulekin järjestää tekemistä, niin ei käy aika pitkäksi.
- Anonyymi
Minulla sama ongelma Windows 19:ssa. Kirjaimet hyppelee ittekseen. En uskalla ladata versiota 20 jos siinä on tuollaisia ongelmia.
- Anonyymi
Mitä menet ostamaan moista win-kuraa!
Ubuntussa ei kirjaimet hypi!
Ubuntu on ilmainen ja turvallisin käyttöjärjestelmä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244172Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132938Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111223Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22910Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.40888PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht117753- 37734
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport37725- 104667
- 135657