Jos ylemmältä taholta ei olisi tullut kieltoa niin olisin ollut jo ajat sitten naisesi pitkä mies mutta aina ei saa mitä haluaa.
Onneni on olla
34
70
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se mitään, oon jo niin vanha että loppuelämä menee soljuvasti yksin. Mut kaveri olis kiva.
- Anonyymi
Nii varmana.
- Anonyymi
Et taida ainakaan olla yhteydessä minuun, jos 2 aikaan yöllä olet hereillä. Sillä olen illan torkku ja aamun virkku.
- Anonyymi
Onko toinen mies harvinaisen lyhyt, kun korostat omaa pituuttasi noin?
- Anonyymi
Ymmärrä aloitus kuin tahdot mutta ei liity pituuteen tuo ylempi taho.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrä aloitus kuin tahdot mutta ei liity pituuteen tuo ylempi taho.
kirjoitit... "..naisesi pitkä mies".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kirjoitit... "..naisesi pitkä mies".
Niin kirjoitin mutta ylemmällä taholla tarkoin Jumalaa.
Jeesus rakastaa sinuakin.
En tahdo viedä hänen taivaspaikkaansa hänelläkin on mahdollisuus pelastua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kirjoitin mutta ylemmällä taholla tarkoin Jumalaa.
Jeesus rakastaa sinuakin.
En tahdo viedä hänen taivaspaikkaansa hänelläkin on mahdollisuus pelastua.Ymmärsin kyllä myöhemmin kirjoituksistasi, mihin viittasit ylemmällä taholla, mutta muuten en kyllä ymmärrä oikein mitä tarkoitat. Et sinä voi viedä joltakin taivaspaikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärsin kyllä myöhemmin kirjoituksistasi, mihin viittasit ylemmällä taholla, mutta muuten en kyllä ymmärrä oikein mitä tarkoitat. Et sinä voi viedä joltakin taivaspaikkaa.
Avioliitosta ei voi erota minkä syyn takia tahtoo se olisi tahallista synnintekoa varsinkin kun tietää sen olevan väärin.
On syntejä joita ei anneta anteeksi.
Enkä halua kokea onneani miten sen suhteen kävisi. Hetken yhdessä eletty elämä vaikka se olisi kuinka ihanaa ei ole sen arvoista että joutuisi sen jälkeen ikuisesti kadotukseen.
Uskon sen olevan niin että jos eroaisin ja ottaisin toisen miehen niin Jumala ei sitä siunaisi. Minulla ei olisi enää Jumalan turvaa eikä pelastusta eikä myöskään hänellä koska sehän olisi aviorikos siis avioero.
Aviorikoksen tekee myös se joka menee naisen/miehen kanssa yhteen.
En eroa nyt enkä koskaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avioliitosta ei voi erota minkä syyn takia tahtoo se olisi tahallista synnintekoa varsinkin kun tietää sen olevan väärin.
On syntejä joita ei anneta anteeksi.
Enkä halua kokea onneani miten sen suhteen kävisi. Hetken yhdessä eletty elämä vaikka se olisi kuinka ihanaa ei ole sen arvoista että joutuisi sen jälkeen ikuisesti kadotukseen.
Uskon sen olevan niin että jos eroaisin ja ottaisin toisen miehen niin Jumala ei sitä siunaisi. Minulla ei olisi enää Jumalan turvaa eikä pelastusta eikä myöskään hänellä koska sehän olisi aviorikos siis avioero.
Aviorikoksen tekee myös se joka menee naisen/miehen kanssa yhteen.
En eroa nyt enkä koskaan.Mikä olet miehiäsi, naisiasi? Avauksessa esiinnyit miehenä, äsken naisena. Yritä nyt päättää, mikä olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä olet miehiäsi, naisiasi? Avauksessa esiinnyit miehenä, äsken naisena. Yritä nyt päättää, mikä olet.
Nainen olen mutta tarkoitin että ompa nainen tai mies eroamassa niin tekee silloin aviorikoksen jos syy ei ole raamatullinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä olet miehiäsi, naisiasi? Avauksessa esiinnyit miehenä, äsken naisena. Yritä nyt päättää, mikä olet.
Ja aloituksessa selvästi lukee että aloittaja on nainen.
Lopeta vääntely ei tee tätä asiaa sen kummemmaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja aloituksessa selvästi lukee että aloittaja on nainen.
Lopeta vääntely ei tee tätä asiaa sen kummemmaksi.Avauksessa lukee " olisin naisesi pitkä mies". Ei tarvitse vääntää, kun siinä lukee ihan selvästi, että olisin naisesi pitkä mies. Jos nainen siinä lukisi, että miehesi pitkä nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avauksessa lukee " olisin naisesi pitkä mies". Ei tarvitse vääntää, kun siinä lukee ihan selvästi, että olisin naisesi pitkä mies. Jos nainen siinä lukisi, että miehesi pitkä nainen.
Lue miten tahdot ja ymmärrä miten tahdot ei väliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, eiks ookki näiasä ugu ugu - tarinoissa mielenkiintoista tämä variaatioiden määrä, millaiselle yleisölle sitten uppoaa,,, kunhan eivät ihmisarvoaan kovin alas polkisi vapaaehtoispohjalla ilman turvasanoja.
- Anonyymi
Ylempi tahoko päättää elämästäsi itsesi sijaan?
- Anonyymi
Kai täällä jotain lahkolaisia pyörii.
- Anonyymi
Olen eletystä elämästä tilivelvollinen Jumalle vastaus on kysymykseen silloin kyllä.
Ja on minun omakin tahtoni sama.
- Anonyymi
Niin, kasvosi ovat minulle tärkeimmät. Tahdoin muistaa ne ikävän keskellä.
- Anonyymi
Juu:) samoin.
- Anonyymi
Ei ollut sulle tarkoitettu se pitkä mies joten lopeta se valitus.
Innostuin kirjoittamaan.
Kuka on "se" pitkä mies!
Ja mistä sinä tiedät,
kenelle nämä anonyymit aloitukset ovat?
- Anonyymi
Onneni on olla herraa lähellä
Tämä on ainoa viestini tässä ketjussa,
vaikka Jumalaan uskonkin.
En ole ap. enkä ole ihastunut naimisissa
olevaan mieheen.
Lyhyet avioliitot pikaisin avioeroin kertovat
mielestäni lyhytjännitteisyydestä.- Anonyymi
Minulla ei ole ollut suhdetta kyseiseen mieheen eikä tule koskaan olemaan.
T:Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T:ApJa olet mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja olet mies?
En.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T:ApMiksi/miten ylempi taho kielsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi/miten ylempi taho kielsi?
Kannattaa uskoa, sitten tietää. Terveisin N
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehhehhehh vain sinulle siellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mä uskon nyt.
- Anonyymi
Ok.
- Anonyymi
Olisin naisesi pitkä mies? Mun naiseni pitkä mies vai pitkän miehen nainen?
- Anonyymi
Olisiko kääntäen?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1122735
- 1072102
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221897Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2201670Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41655Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991517Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1041220- 621059
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1261003- 64986