Onneni on olla

Anonyymi

Jos ylemmältä taholta ei olisi tullut kieltoa niin olisin ollut jo ajat sitten naisesi pitkä mies mutta aina ei saa mitä haluaa.

34

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei se mitään, oon jo niin vanha että loppuelämä menee soljuvasti yksin. Mut kaveri olis kiva.

• Anonyymi

Nii varmana.

• Anonyymi

Et taida ainakaan olla yhteydessä minuun, jos 2 aikaan yöllä olet hereillä. Sillä olen illan torkku ja aamun virkku.

• Anonyymi

Onko toinen mies harvinaisen lyhyt, kun korostat omaa pituuttasi noin?

• Anonyymi

Ymmärrä aloitus kuin tahdot mutta ei liity pituuteen tuo ylempi taho.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrä aloitus kuin tahdot mutta ei liity pituuteen tuo ylempi taho.

kirjoitit... "..naisesi pitkä mies".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kirjoitit... "..naisesi pitkä mies".

Niin kirjoitin mutta ylemmällä taholla tarkoin Jumalaa.

Jeesus rakastaa sinuakin.

En tahdo viedä hänen taivaspaikkaansa hänelläkin on mahdollisuus pelastua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kirjoitin mutta ylemmällä taholla tarkoin Jumalaa.

Jeesus rakastaa sinuakin.

En tahdo viedä hänen taivaspaikkaansa hänelläkin on mahdollisuus pelastua.

Ymmärsin kyllä myöhemmin kirjoituksistasi, mihin viittasit ylemmällä taholla, mutta muuten en kyllä ymmärrä oikein mitä tarkoitat. Et sinä voi viedä joltakin taivaspaikkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärsin kyllä myöhemmin kirjoituksistasi, mihin viittasit ylemmällä taholla, mutta muuten en kyllä ymmärrä oikein mitä tarkoitat. Et sinä voi viedä joltakin taivaspaikkaa.

Avioliitosta ei voi erota minkä syyn takia tahtoo se olisi tahallista synnintekoa varsinkin kun tietää sen olevan väärin.
        On syntejä joita ei anneta anteeksi.
        Enkä halua kokea onneani miten sen suhteen kävisi. Hetken yhdessä eletty elämä vaikka se olisi kuinka ihanaa ei ole sen arvoista että joutuisi sen jälkeen ikuisesti kadotukseen.
        Uskon sen olevan niin että jos eroaisin ja ottaisin toisen miehen niin Jumala ei sitä siunaisi. Minulla ei olisi enää Jumalan turvaa eikä pelastusta eikä myöskään hänellä koska sehän olisi aviorikos siis avioero.
        Aviorikoksen tekee myös se joka menee naisen/miehen kanssa yhteen.

En eroa nyt enkä koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avioliitosta ei voi erota minkä syyn takia tahtoo se olisi tahallista synnintekoa varsinkin kun tietää sen olevan väärin.
        On syntejä joita ei anneta anteeksi.
        Enkä halua kokea onneani miten sen suhteen kävisi. Hetken yhdessä eletty elämä vaikka se olisi kuinka ihanaa ei ole sen arvoista että joutuisi sen jälkeen ikuisesti kadotukseen.
        Uskon sen olevan niin että jos eroaisin ja ottaisin toisen miehen niin Jumala ei sitä siunaisi. Minulla ei olisi enää Jumalan turvaa eikä pelastusta eikä myöskään hänellä koska sehän olisi aviorikos siis avioero.
        Aviorikoksen tekee myös se joka menee naisen/miehen kanssa yhteen.

En eroa nyt enkä koskaan.

Mikä olet miehiäsi, naisiasi? Avauksessa esiinnyit miehenä, äsken naisena. Yritä nyt päättää, mikä olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä olet miehiäsi, naisiasi? Avauksessa esiinnyit miehenä, äsken naisena. Yritä nyt päättää, mikä olet.

Nainen olen mutta tarkoitin että ompa nainen tai mies eroamassa niin tekee silloin aviorikoksen jos syy ei ole raamatullinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja aloituksessa selvästi lukee että aloittaja on nainen.
        Lopeta vääntely ei tee tätä asiaa sen kummemmaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja aloituksessa selvästi lukee että aloittaja on nainen.
        Lopeta vääntely ei tee tätä asiaa sen kummemmaksi.

Avauksessa lukee " olisin naisesi pitkä mies". Ei tarvitse vääntää, kun siinä lukee ihan selvästi, että olisin naisesi pitkä mies. Jos nainen siinä lukisi, että miehesi pitkä nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avauksessa lukee " olisin naisesi pitkä mies". Ei tarvitse vääntää, kun siinä lukee ihan selvästi, että olisin naisesi pitkä mies. Jos nainen siinä lukisi, että miehesi pitkä nainen.

Lue miten tahdot ja ymmärrä miten tahdot ei väliä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, eiks ookki näiasä ugu ugu - tarinoissa mielenkiintoista tämä variaatioiden määrä, millaiselle yleisölle sitten uppoaa,,, kunhan eivät ihmisarvoaan kovin alas polkisi vapaaehtoispohjalla ilman turvasanoja.

• Anonyymi

Ylempi tahoko päättää elämästäsi itsesi sijaan?

• Anonyymi

Kai täällä jotain lahkolaisia pyörii.

• Anonyymi

Olen eletystä elämästä tilivelvollinen Jumalle vastaus on kysymykseen silloin kyllä.
        Ja on minun omakin tahtoni sama.

• Anonyymi

Niin, kasvosi ovat minulle tärkeimmät. Tahdoin muistaa ne ikävän keskellä.

• Anonyymi

Juu:) samoin.

• Anonyymi

Ei ollut sulle tarkoitettu se pitkä mies joten lopeta se valitus.

• Innostuin kirjoittamaan.

Kuka on "se" pitkä mies!

Ja mistä sinä tiedät,

kenelle nämä anonyymit aloitukset ovat?

• Anonyymi

Onneni on olla herraa lähellä

• Tämä on ainoa viestini tässä ketjussa,
      vaikka Jumalaan uskonkin.

En ole ap. enkä ole ihastunut naimisissa
      olevaan mieheen.

Lyhyet avioliitot pikaisin avioeroin kertovat
      mielestäni lyhytjännitteisyydestä.

• Anonyymi

Minulla ei ole ollut suhdetta kyseiseen mieheen eikä tule koskaan olemaan.
        T:Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja olet mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja olet mies?

En.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi/miten ylempi taho kielsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi/miten ylempi taho kielsi?

Kannattaa uskoa, sitten tietää. Terveisin N

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehhehhehh vain sinulle siellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mä uskon nyt.

• Anonyymi

Ok.

• Anonyymi

Olisin naisesi pitkä mies? Mun naiseni pitkä mies vai pitkän miehen nainen?

• Anonyymi

Olisiko kääntäen?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      119
      3106
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      116
      2411
    3. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      26
      2206
    4. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      23
      1996
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1995
    6. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      241
      1974
    7. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      100
      1616
    8. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      105
      1404
    9. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      73
      1237
    10. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      135
      1126
    Aihe