Älyttömän paljon puhuvat, minulle liian usein

Anonyymi

Korviini tragikoomista, kun on seuraajia, tykkääjiä, somevaikuttajaa, virallisia asioita luetaan tvitterissä, elämä on twieerissä ja instassa. Minä en seur aa ketään, seuraako Han minua joku, hahhahhaa

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niija moni tärkeä taho ilmoittaa just Twitterissä. 😏

      • Anonyymi

        Kuin ihmeessä?


      • Anonyymi

        kas kun ei witturissa.


    • Anonyymi

      Joillekin seuraajat ja tykkääjä on jopa tärkeitä.

      • Anonyymi

        Twitter Twitter Twitter
        Monelle elämä.


      • Anonyymi

        No joo..., ehkä joillekin on...


    • Minä annan sellaisten juttujen mennä toisesta korvasta sisään, ja toisesta ulos. Minulla on normaali elämä, mielenkiintoinen elämä. Ystäviä on, siis ystäviä, joita todellakin näen kasvoista kasvoihin. Ja meillä on hauskaa.

      • Anonyymi

        Hyvä jos sulla on ystäviä. Kun ajattelin jo, että saatat olla yksinäinen vanhapiika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä jos sulla on ystäviä. Kun ajattelin jo, että saatat olla yksinäinen vanhapiika.

        Älä puutu toisten asioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä jos sulla on ystäviä. Kun ajattelin jo, että saatat olla yksinäinen vanhapiika.

        Älä pelleile.


    • Minä en seuraa ketään, enkä oleta, että kukaan seuraisi minua. Ystäväpiiri on, mutta en liiku missään mölisevissä laumoissa.

    • Anonyymi

      Kyllä minäkin tuota Twitterissä ilmoittamista olen ihmetellyt, Siellähän kertoo ministerit ja muut vaikuttajat merkittäviä koko kansaa koskevia asioita, joita onneksi kopioidaan lukemiini lehtiin.
      Julkkikset vielä käsitän, koska heidän tulonsa riippuvat siitä miten paljon ovat esillä ja saavat mainontaa. Somettajat ja tubettajat, tottakai koska heillä se saattaa olla ainut tulonlähde. Sitä enenmmän keikkoja esiitymistilaisuksia kertyy, mitä enemmän pörräävät palstoilla.
      Oikeastaan arvostan tubettajaa ja somettajaa. On monta joilla on vähän koulutusta ja huonot mahikset päästä ´kunnon töihin´ työttomyysaikana. Sitten heillä on jokin ominaisuus, kuten nokkela turpavärkki, rohkeus itsensä likoonlaittamiseen, kauneus tai jotenkin muuten huomiotaherättävä ulkonäkö. Ja he käyttävät sitä mitä on saadakseen tuloja, kuin että olisivat työttömyyskortistossa.
      Katsoin yhtenä ilta Tuure B, jolla oli Veitola yökylässä, vanha uusinta. Täytyy ihailla, Tuurella on rohkeutta, hulluutta eikä tyhmältäkään vaikuttanut, mutta kaikenkaikkiaan merkillinen pakkaus. Ja kertoi että voi taloudellisesti hyvin, Hieno asia sanon minä, enkä itse pystyisi tai rohkenisi.

      • Anonyymi

        D Trumpin tiedottaa Twitterillä.
        Boelius on kyllä fiksu ihminen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1870
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1272
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      989
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      695
    Aihe