Sijoittaminen todellakin kannattaa

Anonyymi

13

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tietysti on mahdollista yli kymmen kertaistaa rahansa vuodessa jos menee all-in yhteen korkean riskin ja tuoton osakkeeseen, mutta onko se hyvä pitkän aikavälin strategia?

    • Anonyymi

      Kiinnostaisi kyllä tietää millä osakkeilla saa noin paljon voittoja.

      • Anonyymi

        USA:ssa toinen toistaan vuolaammin itseään kehuvat gurut kertovat varhaisista löydöistään joilla sittemmin kurssi on noussut nelinumeroisesti.
        Tämä on kymmenien sivustojen toinen suosikkiteema eli vihjata moninkertaistavista alkuvaiheen yhtiöistä maksullisia viikkovihjeitä tilaaville.

        (Toinen suosikkiteema on nelinumeroisiakin viikkotuottoja tarjoava optiopeli. Ostetaan volatiiliin osakkeeseen sopiva pari yhtaikaisia osto- ja myyntioptioita.)


    • Anonyymi

      Ensi kerralla kun esittelet hatusta vedettyjä mielikuvitustuottojasi niin laske nyt edes kumulatiivinen lopputuotto oikein :D Se olisi tässä tapauksessa noin 900%/6kk. Tämä tarkoittaa, että jos aloitat sadalla eurolla niin olet viiden vuoden kuluttua maailman rikkain mies :)

      • Anonyymi

        Vastaus löytyy kanavan videoista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaus löytyy kanavan videoista

        Mikä vastaus?


      • Anonyymi

        Ei muuten pidä pakkaansa etkö tiedä miten rikas Saudi Arabian kuningas on?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        niin 80-90 menettää eli 10-20 ei menetä. En itsekkän usko että aloittaja siihen joukkoon kuuluu, koska on trolli, mutta voittavaan vähemmistöön kuuluvia on tälläkin palstalla.


    • Anonyymi

      Ihan kiva video. Itse pääsen sun kuukauden tuottoprosentteihin 1-2 viikossa. Koska käytän 20-kertaista vipua ja otan päivässä monta 0.1-1% voittoa teknisen alalyysin avulla. Bollingerband rsi 1m chartissa. Kun Usan pörssi aukeaa 16:30, niin on sellaset volyymit, että rahantuloa ei voi estää!

      • Anonyymi

        Voitko esittää mitään todisteita väitteillesi? Muuten en usko.


      • Anonyymi

        BTW se oli demotili, mutta oikealla rahalla menee samaan tahtiin, mutta pienemmässä mittakaavassa.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1582
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      38
      1020
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      686
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      182
      676
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe