Minun mieleni on...

Anonyymi

Niin epätasapainoinen ja tunteeni myrskyää laidasta laitaan. Vihan tunne luo sairaita ja ahdistavia ajatuksia. Murruin kyyneliinkiin ratissa ollessani kun lähdin paikasta, joka muistutti hänestä. Ikinä en olisi tätä mitään halunnut tapahtuvan, jos olisin tiennyt sen tähän pisteeseen johtavan.

Rakastuin häneen ja hänestä on tullut minulle pakkomielle. Hän naiseudellaan kiinnitti huomioni ja sai primitiiviset vaistoni heräämään. Mies kun näkee naisen saaliina ja saa suurimman nautinnon jahtaamisesta, kun nainen taas nauttii jahdatuksi tulemista.

Sitten kun hän katosi niin mitä vaistolleni kävi? Se vaatii yhä enemmän yrittämään ja jatkamaan "saalistusta". Tilanteen vaikeneminen vain lisää viettiä ja saa minut vielä sekoamaan. Käytännössä kehoni ja ihmisyyteni vaatii minua tarttumaan jokaiseen keinoon, jolla saalis voidaan tavoittaa.

Tälläistä siis tunne puolelta. Järjellä tunne on ahdistusta ja vihaa ja katkeruutta, mutta myös toivoa ja uskoa. Ongelmana onkin että kaikki tunteet kohdistuu tähän naiseen "saaliiseen". Käytännössä jos en tee asioita saalistamisen vuoksi, niin ahdistun ja poden helvettiä vihan tunteen ottaessa vallan. Viha koska taistelen luontoani vastaan eli käytännössä vihaan itseäni.

Olen ajatellut kuinka voisin täydentää tai tukahduttaa nyt tämän "metsästykseni" hallitusti. Jotenkin minun pitäisi saada hänet "saalistettua" ja päätettävä tämä jahti. Haluan kuitenkin minimoida vahingolliset asiat ja hyväksyä esteet, mutta saalistus ei voi päättyä ilman saalista.

Yritin pyytää häntä tapaamiseen ja selvitin hänelle paljon ajatuksiani. Viestejä lähti kymmenkunta ja olivat sisällöiltään vaihtelevia ja lähinnä tunteiden järjetöntä purkua. Hän ei koskaan vastannut, vaan esti minut. Ymmärrän tämän sillä että hän ei halunnut asiasta keskustella.

Kuitenkin tuo haaste vain lisää halujani saalistaa! Ja jollain kierolla tavalla nainenkin taitaa nauttia "jahdatuksi" tulemisesta. Ei tässä asiassa pitäisi olla mitään järkeä ja haluaisin niin vain unohtaa ja jatkaa eteenpäin elämässäni. Toisaalta mahdollisuudet jatkaa tätä "jahtia" vaivaavat ja olotilanikin kiristää minua. Olen aika hukassa siis.

Lääkkeethän ne tappaisi tunteet ja helpottaisivat oloa. Toisaalta ne myös tappaa ihmisyyden sisältä ja voivat olla neurotoksisia. Tässä on ihmisyyteni kyseessä ja järkevintä olisi se tappaa, ihan myös sen naisen kannalta jotta jättäisin hänet rauhaan.

Minulla on mielessä yksi ja todella varovainen keino vielä mielessä, jolla saattaisi olla mahdollisuus "täyttää jahtini" ja lopettaa nämä pahat tunteet. Harkitsen sitä todella, koska jotkut voisi pitää sitä vainoamisena. Toisaalta voinko enää muutakaan, ellen sitten vedä lääkkeitä naamaan ja kiellä itseäni miehenä.

Paljon mietittävää siis...

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko varma, ettei sinun ja "saaliisi" välissä ole toisia ihmisiä aiheuttamassa ongelmia?

      • Anonyymi

        Varmasti on ainakin yksi. Nainen on varattu ja hänen miehensä varmasti rajoittaa naista kaikin tavoin. Se on ihan luonnollista kuitenkin ja tarkoitukseni ei nyt olisi ensisijaisesti rikkoa mitään. Tämä vaikeuttaakin tosi paljon naisen halukkuutta kontaktiin, mutta toisaalta naisella on turva "saalistajalta". Nautintoa hänelle ja helvettiä minulle.

        Tosi vaikea tilanne. En voi muuta kuin pyytää kahville ja toivoa keskustelua. Se olisi jahtini tavoite ja inhimillisin ratkaisu tälle tilanteelle, joka aiheuttaa näitä mieleni "oireita".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti on ainakin yksi. Nainen on varattu ja hänen miehensä varmasti rajoittaa naista kaikin tavoin. Se on ihan luonnollista kuitenkin ja tarkoitukseni ei nyt olisi ensisijaisesti rikkoa mitään. Tämä vaikeuttaakin tosi paljon naisen halukkuutta kontaktiin, mutta toisaalta naisella on turva "saalistajalta". Nautintoa hänelle ja helvettiä minulle.

        Tosi vaikea tilanne. En voi muuta kuin pyytää kahville ja toivoa keskustelua. Se olisi jahtini tavoite ja inhimillisin ratkaisu tälle tilanteelle, joka aiheuttaa näitä mieleni "oireita".

        Mun mielestä sun kannattaa nyt ainakin kuukaudeksi jättää nainen ihan rauhaan, kun kerran pisti estot päälle. Mahdollisesti puoleksi vuodeksikin. Tänä aikana hoidat itseäsi ja lopetat kuvittelun siitä, että se nainen auttaisi sua selviämään yhtään mistään. Sun on opeteltava tulemaan toimeen itseksesi. Jos joku saa sussa tuollaiset tunteet aikaiseksi, mitä kuvailit, niin se on oikeasti myrkkyä sulle, ei rakkautta. Et varmastikaan usko sitä nyt. Keskustelu henkilön kanssa varmasti saisi sut palautumaan hetkeksi todellisuuteen, mutta pian huomaisit taas haaveilevasi naisesta, koska hän sai sussa aikaiseksi sitä sairasta kaipuuta, joka tekee sut hermoraunioksi. Kyseessä on oikeasti aivan tavallinen ihminen, joka vain kosketti sua sieltä missä on sokea pisteesi, jota et ole aiemmin kohdannut vielä. Se sokea pisteesi tarvitsee sinun itsesi antamaa hoitoa, ei toisen, sinulta joka tapauksessa joskus katoavan ihmisen hoitoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä sun kannattaa nyt ainakin kuukaudeksi jättää nainen ihan rauhaan, kun kerran pisti estot päälle. Mahdollisesti puoleksi vuodeksikin. Tänä aikana hoidat itseäsi ja lopetat kuvittelun siitä, että se nainen auttaisi sua selviämään yhtään mistään. Sun on opeteltava tulemaan toimeen itseksesi. Jos joku saa sussa tuollaiset tunteet aikaiseksi, mitä kuvailit, niin se on oikeasti myrkkyä sulle, ei rakkautta. Et varmastikaan usko sitä nyt. Keskustelu henkilön kanssa varmasti saisi sut palautumaan hetkeksi todellisuuteen, mutta pian huomaisit taas haaveilevasi naisesta, koska hän sai sussa aikaiseksi sitä sairasta kaipuuta, joka tekee sut hermoraunioksi. Kyseessä on oikeasti aivan tavallinen ihminen, joka vain kosketti sua sieltä missä on sokea pisteesi, jota et ole aiemmin kohdannut vielä. Se sokea pisteesi tarvitsee sinun itsesi antamaa hoitoa, ei toisen, sinulta joka tapauksessa joskus katoavan ihmisen hoitoa.

        Tuohon tarvitsisi jo hoitokontaktin ja lääkityksen, joka kestäisi ainakin vuosia. Mitään en voisi tehdä tai tuntea, mikään ei kiinnosta ja terveys romahtaisi. Johtaisi lopulta kuolemaankin.

        Toisaalta se olisi naisen kannalta hyvä juttu. Ei kyllä saisi enää ansaitsemaansa huomiotakaan? Tulisiko silloin toinenkin hermoraunio?

        Kaikista typerintä tässä kaikessa on se ettei nainen halua tavata. Olen valmis hänet jättämään lopullisesti rauhaan, jos saisin sen hetken toteutettua. Siihen se jäisi ja olisin tyytyväinen, lunastanut palkintoni jahdissa ja selkein ajatuksin eteenpäin.

        Kahvilla joku 45min ja kaikki olisi ohi. Muuten tämä vaisto vie minut vielä helvettiin.

        Mutta kiitos vastauksestasi, vaikka eri mieltä olenkin. Arvostan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä sun kannattaa nyt ainakin kuukaudeksi jättää nainen ihan rauhaan, kun kerran pisti estot päälle. Mahdollisesti puoleksi vuodeksikin. Tänä aikana hoidat itseäsi ja lopetat kuvittelun siitä, että se nainen auttaisi sua selviämään yhtään mistään. Sun on opeteltava tulemaan toimeen itseksesi. Jos joku saa sussa tuollaiset tunteet aikaiseksi, mitä kuvailit, niin se on oikeasti myrkkyä sulle, ei rakkautta. Et varmastikaan usko sitä nyt. Keskustelu henkilön kanssa varmasti saisi sut palautumaan hetkeksi todellisuuteen, mutta pian huomaisit taas haaveilevasi naisesta, koska hän sai sussa aikaiseksi sitä sairasta kaipuuta, joka tekee sut hermoraunioksi. Kyseessä on oikeasti aivan tavallinen ihminen, joka vain kosketti sua sieltä missä on sokea pisteesi, jota et ole aiemmin kohdannut vielä. Se sokea pisteesi tarvitsee sinun itsesi antamaa hoitoa, ei toisen, sinulta joka tapauksessa joskus katoavan ihmisen hoitoa.

        Tämä, ihmisillä on vapaa tahto, he eivät ole mitään saaliita. Mieti hetki miltä itsestäsi tuntuisi jos ihminen johon et tunne vetoa ajattelisi noin. Joskus ja oikeastaan useinkin vain käy niin että ihastuminen on yksipuolista. Hyvä että itsekkin ymmärrät olevasi pakkomielteen vallassa. Satutat sillä itseäsi jos et pääse tasapainoon. Lääkkeistä voi olla apua siinä.


    • Anonyymi

      Ei tuo ole sukupuolisidonnaista. Nainenkin voi rakastua hullusti ja nähdä tietyn miehen itselleen ainoana todellisena vaihtoehtona, jossa olisi mitään järkeä rakastumistunteiden takia.

      • Anonyymi

        Tuo on muuten hyvä pointti, jonka toit esille. "Vaikeasti tavoiteltavat" miehet sekä naiset nauttivat siitä huomiosta ja kohteena olemisesta. Sitähän voisi pitää leikkinä, jonka toinen jättää kesken, vain vaatiakseen "saalistavalta" osapuolelta yhä kovempia tekoja.

        Ja kaikkea ohjaa euforian tavoittelu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on muuten hyvä pointti, jonka toit esille. "Vaikeasti tavoiteltavat" miehet sekä naiset nauttivat siitä huomiosta ja kohteena olemisesta. Sitähän voisi pitää leikkinä, jonka toinen jättää kesken, vain vaatiakseen "saalistavalta" osapuolelta yhä kovempia tekoja.

        Ja kaikkea ohjaa euforian tavoittelu!

        Nämä vaikeasti tavoiteltavat eivät vain ole todennäköisesti kiinnostuneita. Siinä ei ole mitään pahaa. Kannattaa opetella päästämään irti.


    • Anonyymi

      Perus stalkkeri setiltä kuulostaa.

      • Anonyymi

        Naulan kantaan! Siksi tämä onkin mennyt näin vaikeaksi. Toisalta ymmärtän paljon paremmin vainoajia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5118
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      928
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe