Moi kertokaas onko musta tulossa ihmissusi kun en saa kunnolla nukutuksi täydenkuun aikaan joka ikinen kerta kun on täysikuu sama homma
Vastaukset 4
- Anonyymi
Hei vain! Olen huomannut itsessäni saman kasvavan puolikuun aikaan ja olen yrittänyt tutkia kuun vaikutuksia.
Hei! Olen vähän myöhässä, mutta olen itse ollut jo kauan ihmissusi loitsun myötä. Minulta saa vinkkejä ongelmiin. Olisi hauskaa tavata toinen livenä. Mistä olisit saanut tartunnan jos olisit ihmissusi? Ja onko se jo todennut kunnolla? (Ei ole pakko vastata)
- Anonyymi
Meilläpäin tuota kutsutaan kuuhulluudeksi, johon auttaa nuijanukutus taikka ikkunat ja verhot kiinni
- Anonyymi
Selvä homma! Oot ihmissusi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3701674- 1141256
- 1291201
- 1421079
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh25944- 111852
- 57611
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.168597Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i112537- 18510