Paratiisi thaimaan ystäville

Anonyymi

Pattaya on paratiisi meille jotka tiedostavat sen. Täällä nämä alakoululaiset kirjoittelevat skeidaa. Moden on pakko antaa henkilötiedot koska kirjoittelu loukkaa ihmisoikeuksia sekä Thaimaalaisia. Haloo mode kohta helisee. Taas kohta paratiisiin.

11

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Loukkaa ihmisoikeuksia voi voi sentään taasen mitä täältä saa lukea.

• Anonyymi

On vain yksi lerppa. Hoivakodissa Suomessa. Katkerana kuin vanha sitruuna. Rahatonna ja mieskunnotonna. Monisairaana ja yksin.

• Anonyymi

Palstaa lukemalla huomaa että pattaya on paratiisi kaltaisillesi ihmissuhde vammaiselle... Nämä apukoululaiset eivät tiedä mitä on ihmisoikeudet, vaikka wikipediasta asian voi jopa apukoululainen tarkastaa, tietysti pitäisi osata lukea ja ymmärtää lukemaansa. laitan linkin helpottaakseni apukoululaisen tiedonhalua, pyydä äitiä lukemaan jos oma taito on hukassa. https://fi.wikipedia.org/wiki/Ihmisoikeudet

• Anonyymi

Koetko olevasi jonkinlainen ihmissuhde-expertti olemalla Pattayan matkailupalstalla noin 18 tuntia vuorokaudesta viimeiset viisi vuotta vähintään? Jos minun kumppani olisi, niin jaksaisin katsoa kolme päivää.

Olen nainen. Pattayalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koetko olevasi jonkinlainen ihmissuhde-expertti olemalla Pattayan matkailupalstalla noin 18 tuntia vuorokaudesta viimeiset viisi vuotta vähintään? Jos minun kumppani olisi, niin jaksaisin katsoa kolme päivää.

Olen nainen. Pattayalla.

Katsos, kerro "Nainen" mojova opastarina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen. Pattayalla.

Ohhoh, suomalainen siiderilortto Pattayalla, onko oikein invalesbis polkkatukkainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen. Pattayalla.

Niin olet tietysti, esitän vasta kysymyksen miksi kuvittelet olevasi nainen, onko sinulla muitakin tuollaisia haaveita, kerro vaan rohkeasti, voisit kertoa oletko sinä ihmissuhde espertti ja miksi asia sinua niin kovasti kiinnostaa, lisäksi voisit vielä kertoa on parisuhteesi toinen osa puoli nainen vai mies, ja ajatko rekkaa työksesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin olet tietysti, esitän vasta kysymyksen miksi kuvittelet olevasi nainen, onko sinulla muitakin tuollaisia haaveita, kerro vaan rohkeasti, voisit kertoa oletko sinä ihmissuhde espertti ja miksi asia sinua niin kovasti kiinnostaa, lisäksi voisit vielä kertoa on parisuhteesi toinen osa puoli nainen vai mies, ja ajatko rekkaa työksesi.

Senssu tykkää pukeutua naisten vaatteisiin, mutta on mies. Ei siinä sen kummempaa ole, epätietoisuus omasta sukupuolesta/ sukupuolisesta suuntautumisesta, aiheuttaa tällekkin matkailupalstalle tarinoita, jotka ovat jokaisen palstalaisen luettavissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jonkun ihmisen parisuhteen toisen osapuolen sukupuoli ei kuulu muutakun sinunlaisille poikaparoille, joilla ei ole ollut kun maksullisia parisuhteita Pattayalla. Parisuhteista sinulla ei ole hajuakaan. Isäsi ja äitisi eivät ( ehkä) pystyneet antamaan esimerkkiä. Villi veikkaukseni on... Että isäsi ja äitisi eivät ole yhdessä? Tiedät kai kuka isäsi on? Sekin on ihan hyvin.. Tietyltä ihmisryhmän jälkeläiseltä.

• Anonyymi kirjoitti:

Jonkun ihmisen parisuhteen toisen osapuolen sukupuoli ei kuulu muutakun sinunlaisille poikaparoille, joilla ei ole ollut kun maksullisia parisuhteita Pattayalla. Parisuhteista sinulla ei ole hajuakaan. Isäsi ja äitisi eivät ( ehkä) pystyneet antamaan esimerkkiä. Villi veikkaukseni on... Että isäsi ja äitisi eivät ole yhdessä? Tiedät kai kuka isäsi on? Sekin on ihan hyvin.. Tietyltä ihmisryhmän jälkeläiseltä.

Meikäpoika sai ainakin ilmaiseksi jo varhai buperteetissä... enolta. Myöhemmin anoin käyttää kello hametta. Tosi ilmavaa ilman nansoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kiitos poikaparoille huomaa monikko muoto, en ihan käy pojasta olen 60 vuotias, siinä olet oikeassa että isäni ja äitini eivät ole yhdessä toinen kuoli vuonna 2004 toinen vuonna 2006, sitä ennen he olivat kyllä yhdessä liki 50 vuotta... toisaalta veikkauksesi meni pahasti pieleen luuletko että muut osuvat oikeaan, yhdessä asiassa olet täysin oikeassa pidän resuperseinä ihmisiä jotka harrastavat maksullisia suhteita joskaan en kutsuisi niitä parisuhteiksi ja jokaisen pitäisi ymmärtää mikä on kauppatavaraa ja mikä sitä taas ei ole, olen aviossa ollut jo yli 20 vuotta.... joten luulempa että voisin olla ikänipuolesta isäsi...55555

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      6104
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3053
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2213
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1827
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1788
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1783
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1532
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1529
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      50