Mikäli tilanne v*tuttaa

Anonyymi

Niin saanen muistuttaa, että sinä sen myös aloitit: tylyllä käytöksellä, mykkäkoululla katteettomilla lupauksilla. Mutta jos uskaltaisit kohdata minut ja pyytäisit anteeksi, olisit pahoillasi käytöksestäsi, niin voitaisiin aloittaa puhtaalta pöydältä. Ei sillä, ettenkö itsekin ole mokaillut, mutta en ole kohdellut sinua yhtä julmasti kuin sinä minua.

51

513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voidaan me tavata, laita viestiä.

    • Anonyymi

      Ei ehkä kannata kohdata julmasti kohtelevaa ihmistä. Hakeudu sellaiseen seuraan, jossa sinut otetaan vakavasti ja kohdellaan kauniisti ❤️

      • Anonyymi

        Playerin seurassa ei kohdella huonosti.


    • Anonyymi

      Tehtyä ei saa mitenkään tekemättömäksi. Tuollaisen jälkeen ei voi aloittaa enää puhtaalta pöydältä. Sen vuoksi suhteen uusi tuleminen ei onnistu.

      • Anonyymi

        Tietenkin voi. Armollisuutta itseään ja muita kohtaan. Rakkautta sille, joka sen ansaitsee.


    • Anonyymi

      En ole lupaillut yhtään mitään. Sun omia harhoja noikin. Meitä ei tule, usko jo. Sydämeni on vahvasti sidottu toiseen, todella täydelliseen ihmiseen.

      • Anonyymi

        Ja sinulla se anteeksi pyydettävää olisi, mutta en anna sulle siihenkään mahdollisuuksia. Et ansaitse minun puoleltani muuta, kuin täydellisen ignoorauksen jatkossakin. Senkin Tauno.


      • Anonyymi

        Harhaa on se, että olit tunnistavasi täältä jonkun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harhaa on se, että olit tunnistavasi täältä jonkun.

        Miehelle vastasit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinulla se anteeksi pyydettävää olisi, mutta en anna sulle siihenkään mahdollisuuksia. Et ansaitse minun puoleltani muuta, kuin täydellisen ignoorauksen jatkossakin. Senkin Tauno.

        Onko tuo Tauno joku vihje josta hän tunnistaa itsensä? Oletko mies vai nainen?


      • Anonyymi

        Yrittääkö hän irl sinun suhteesi jotain? Vai oletko tehnyt palstan perusteella päätelmän, että hän haluaa sinut?


      • Anonyymi

        Ei täydellisen ihmisen kanssa olevat etsi täältä toisia ihmisiä vastatakseen anonyymisti summan mutikassa.

        Joko trollaat tai sitten valehtelet itsellesi ja olet vihainen tälle "epätäydelliselle" ihmiselle sillä sinulla onkin tunteita oikeasti häneen, eikä tähän täydelliseen ihmiseesi.


      • Anonyymi

        Hah, hah, sydämesi on VAHVASTI sidottu todella täydelliseen ihmiseen mutta näin vain leikit nettipalstalla muka exiesi kanssa tästä elämässäsi olevasta täydellisyydestä huolimatta, mitähän se täydellisyys sanoisi tästä leikistäsi hänen selkänsä takana ?? Sinä itse et liene kovinkaan täydellinen ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah, hah, sydämesi on VAHVASTI sidottu todella täydelliseen ihmiseen mutta näin vain leikit nettipalstalla muka exiesi kanssa tästä elämässäsi olevasta täydellisyydestä huolimatta, mitähän se täydellisyys sanoisi tästä leikistäsi hänen selkänsä takana ?? Sinä itse et liene kovinkaan täydellinen ihminen.

        10


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täydellisen ihmisen kanssa olevat etsi täältä toisia ihmisiä vastatakseen anonyymisti summan mutikassa.

        Joko trollaat tai sitten valehtelet itsellesi ja olet vihainen tälle "epätäydelliselle" ihmiselle sillä sinulla onkin tunteita oikeasti häneen, eikä tähän täydelliseen ihmiseesi.

        No eiköhän tuo sitä palstalle tyypillistä rapatrollausta ole, siis esim kirjoitella debiilejä "vuoropuheluita" vuoroin miehenä ja vuoroin naisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuo Tauno joku vihje josta hän tunnistaa itsensä? Oletko mies vai nainen?

        Taitaa olla mies Kainuusta. Varattu.


    • Anonyymi

      En huolisi sinua, vaikka mikä olisi. Sun pällit aivosi eivät kykene käsittämään ettet todellakaan ole mikään tavoiteltava saalis. Kaikkea muuta.

      • Anonyymi

        Tuo on jo ilkeää. Voihan se henkilö olla jollekin muulle tavoiteltava saalis, vaikkei sinulle olisikaan.


      • Anonyymi

        Tällaiset kirjoitukset ovat omiaan aiheuttamaan epävarmuutta herkille ihmisille vaikkei se oma kaivattu sentään tuollainen olisikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällaiset kirjoitukset ovat omiaan aiheuttamaan epävarmuutta herkille ihmisille vaikkei se oma kaivattu sentään tuollainen olisikaan.

        Tämä. Julmat ihmisraukat purkaa pahaa oloaan täällä herkkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä. Julmat ihmisraukat purkaa pahaa oloaan täällä herkkiin.

        Onko sitten kannattavaa tulkita tällainen teksti mitenkään itseään koakevaksi?


    • Anonyymi

      Hjähjähjäh

    • Anonyymi

      Ei minulla ole mitään anteeksi pyydettävää.

    • Anonyymi

      Pystytkö tilanteen lopettamaan.

    • Anonyymi

      Suurinosa ihmisistä on sitä mieltä, ettei heillä ole mitään anteeksi pyydettävää. Kyse on siitä, että on vaan niin ylpeä, ettei pysty yhtään nöyrtymään. Tuntee, että on menettänyt kasvonsa, jos joutuu menemään niin alas, että pyytää anteeksi tekojaan, tai puheitaan. Nöyrtyminen on kova paikka joillekkin.

      • Anonyymi

        Ja toiset odottavat anteeksi pyyntöä moneltakin ihmiseltä. Jotkut ovat loukkaantuja tyyppejä.
        Selvähän se on että jos palstan kautta anoo anteeksi pyyntöjä. Ei niitä tule.

        Pahoittelulla ei ole mitään merkitystä jos muut ottavat oikeudekseen käyttäytyä miten haluavat olemattomilla tiedoilla ja rikkinäinen puhelin tyylillä.
        Monellakin ihmisellä on varmasti anteeksi pyydettävää. Se ei kuitenkaan ole elämän tarkoitus haalia ihmisiä, joilla on nöyristeltävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja toiset odottavat anteeksi pyyntöä moneltakin ihmiseltä. Jotkut ovat loukkaantuja tyyppejä.
        Selvähän se on että jos palstan kautta anoo anteeksi pyyntöjä. Ei niitä tule.

        Pahoittelulla ei ole mitään merkitystä jos muut ottavat oikeudekseen käyttäytyä miten haluavat olemattomilla tiedoilla ja rikkinäinen puhelin tyylillä.
        Monellakin ihmisellä on varmasti anteeksi pyydettävää. Se ei kuitenkaan ole elämän tarkoitus haalia ihmisiä, joilla on nöyristeltävää.

        Tartun hieman tuohon olemattomiin tietoihin ja rikkinäisenä puhelimena operoimiseen. Paras anteeksipyyntö lie lakata se paskan nakkaaminen, hankkia parempaa ajateltavaa ja jatkaa elämää.


      • Anonyymi

        Kyllähän se on niin, että valehtelu, paskapuheet jne. vievät luottamuksen kokonaan. Joten mitäpä sellaisilla ihmissuhteilla. Ihmiset eivät edes halua pyytää anteeksi, koska heidän mielestään olisi kivempi jatkaa omilla kieroilla ominaistavoillaan. Jatkakoot muiden kanssa


    • Anonyymi

      Joo joo. Miten järjestetään kohtaaminen? Mul on ikävä ja sä tiiät sen.

      • Anonyymi

        Et halua kohdata. Tiedän sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et halua kohdata. Tiedän sen.

        Ja en ole ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et halua kohdata. Tiedän sen.

        Miks sä niin luulet?


    • Anonyymi

      Ok.

    • Anonyymi

      Olipa tuttuja asioita aloituksessa, tylytystä, mykkäkoulua.
      Minä tosin en perusta hänen anteeksipyynnoistään, eikä hänet tuntien niitä koskaan tulisikaan, pahoillaankaan ei taatusti osaa olla omasta käytöksestään.
      Mutta tulinpa tietämään millainen ihminen oli pohjimmiltaan.
      Kesäpäivää hänelle vain.

      • Anonyymi

        Naiselleko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselleko?

        Miehelle.


    • Anonyymi

      Hui, hai, miten paljon onkaan ihmisiä joita ei hetkauta pätkääkään tyylyytensä eikä muut tekemänsä kommervenkit, ei käyne mielessäkään anteeksipyynnöt.

    • Anonyymi

      Kaikesta välinpitämätön ihminen ei tunne tarvetta pyydellä anteeksi tekemisiään eikä tylytyksiään.

      • Anonyymi

        Miksi et uskalla tulla puhumaan? Tulen kaikkien ihmisten kanssa toimeen mikäli käytös on inhimillistä. Ellen tulisi toimeen olisin neljänseinänsisällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et uskalla tulla puhumaan? Tulen kaikkien ihmisten kanssa toimeen mikäli käytös on inhimillistä. Ellen tulisi toimeen olisin neljänseinänsisällä.

        Uffo linjalla uffomies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uffo linjalla uffomies

        Kuhan tyyppi on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuhan tyyppi on?

        Ei voi edes arvella mikä kuka vain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et uskalla tulla puhumaan? Tulen kaikkien ihmisten kanssa toimeen mikäli käytös on inhimillistä. Ellen tulisi toimeen olisin neljänseinänsisällä.

        Minä kirjoitin kommentin aloitukseen, mitä tekemistä sillä on sen kanssa tuletko sinä toimeen ihmisten kanssa vai et ? Miksi sanoa nioin ihmiselle jota et tunne ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uffo linjalla uffomies

        Ahkera tarinaniskijä tuo uffo mies, pääsisköhän pikku kakkoseen satuilemaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kirjoitin kommentin aloitukseen, mitä tekemistä sillä on sen kanssa tuletko sinä toimeen ihmisten kanssa vai et ? Miksi sanoa nioin ihmiselle jota et tunne ?

        Jokainen kommentoi ihmiselle jota ei tunne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen kommentoi ihmiselle jota ei tunne.

        Silläpä juuri ei pidäkään sanoa että miksi et uskalla tulla puhumaan, itseään tarkoittaen.
        Se on merkityksetöntä tuntemattomien kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kirjoitin kommentin aloitukseen, mitä tekemistä sillä on sen kanssa tuletko sinä toimeen ihmisten kanssa vai et ? Miksi sanoa nioin ihmiselle jota et tunne ?

        Eikö täällä kommentoida mitä vain ja koska vain.
        Eihän ne mikään paikkaansa pidä. Sen takia ihmisille on annettu kasvot.


    • Anonyymi

      Oma tilanne enemmän surettaa ja harmittaa. Ja kyllä jos toinen olisi kokenut käytökseni loukkaavaksi niin voisin anteeksi pyytää. Joskus vain menee tunteiden mukaan ja tulee loukattua vaikka ei tarkoita.

    • Anonyymi

      Ei mulla oo mitään anteeksipyydettävää ja jos on ollut, olen pyytänyt jo anteeksi. Turhaa ei kannata jankata 😅

      • Anonyymi

        No jos noin on niin oliko sitä tarvetta kirjata tänne, aloitushan ei siinä tapauksessa koskenut sinua !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos noin on niin oliko sitä tarvetta kirjata tänne, aloitushan ei siinä tapauksessa koskenut sinua !

        Tänne saa "kirjata" mitä haluaa, älä siinä huuda. Mielipide on mielipide. Sivusta


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      389
      3952
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      219
      1956
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1460
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      154
      1320
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      981
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      60
      950
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      118
      903
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      868
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      859
    Aihe