Mikäköhän on että on ruvennut wlan pätkimään/menemään nurin läppärissä? verkkosovittimen "ongelmien vianmääritys" aina korjaa asian kun sen tekee eli nollaa kait tietokoneen sovittimen. Muut samaan modeemiin liitetyt laitteet tabletti jne kyllä toimivat pätkimättä.
Windowsin päivityksestäkö tämä jontuu?
wifi pätkii win10
16
1063
Vastaukset
Tarkista, onko kannettavasi valmistajan sivustoilta saatavana uudemmat ajurit.
Kannattaa asentaa valmistajan oma ylläpitosovellus, jos saatavana.- Anonyymi
Erityisen paljon wlan ongelmia on windows 10ssä on havaittu HP koneissa.
Katomamista, katkomista ja tahmaamista.
Tyypillinen vikakuvaus että ei yhdistä tai että tabletti antaa paljon isomman nettinopeuden kuin windows kone samassa verkossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erityisen paljon wlan ongelmia on windows 10ssä on havaittu HP koneissa.
Katomamista, katkomista ja tahmaamista.
Tyypillinen vikakuvaus että ei yhdistä tai että tabletti antaa paljon isomman nettinopeuden kuin windows kone samassa verkossa.Surface 3 tekee samaa... katkoo, tahmaa, katoaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surface 3 tekee samaa... katkoo, tahmaa, katoaa...
Mulla taas surface alkaa väälkyttään näyttöä, kun kuormittaa wlania.
Käytin sen kerran takuussakin sittä, mutta ei se auttanut.
Esimerkiksi iso levykuvan latus. ja näyttö väpisee kokoajan kun lataa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla taas surface alkaa väälkyttään näyttöä, kun kuormittaa wlania.
Käytin sen kerran takuussakin sittä, mutta ei se auttanut.
Esimerkiksi iso levykuvan latus. ja näyttö väpisee kokoajan kun lataa.Älkää hankkiko surfaceita..
Itse piti poltaa yks levy sellaisella ja usb asemalla.
Siitä ei tullut yhtään mitään. aina kun paino polta nappia, asema surahti ja koneen näyttö kävi pimeenä ja tuli herja keskeytymisestä, joskus kaatu koko windows. - Anonyymi
Joo joo.. Ostakaa Chromebookeja! ne toimii.
- Anonyymi
Pätkivä ja tahmaava wlan on windowsin peri ongelmia, eikä sitä ole saatu korjattua.
- Anonyymi
tahmaa se w10 wlan 4 M paikeilla vaihka netti on 100.
- Anonyymi
4M on etana nopeus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
4M on etana nopeus.
Joo,, etana hommeleita.
- Anonyymi
W10 pudottaa kortin jatkuvasti G tilaan.
Ajuriasennus antaa hetkeksi N nopeuden, 2-3 päivää. kunne taas menään n 4M nopeudelle.
Se in weetumaista kun Microsoft hallisee konettani ja päin weetua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
W10 pudottaa kortin jatkuvasti G tilaan.
Ajuriasennus antaa hetkeksi N nopeuden, 2-3 päivää. kunne taas menään n 4M nopeudelle.
Se in weetumaista kun Microsoft hallisee konettani ja päin weetua.Joo w10 on kova pätkimään ja hidasteleen.
- Anonyymi
Oletteko huomanneet, ettei nopeus ole koskaan sitä mistä maksatte?
- Anonyymi
Mulla on erilainen ongelma. Kun avaan windows 10 acerini, wlan kuvan päällä on jotain ja netti ei toimmi ennenkö se katoaa, Ongelma on siinä että sen katoaminen kestää minuutusta useampiin kymmeniin minuutteihin vaihdellen. nyt otin aikaa niin meni vähän yli 12 minuuttia.
- Anonyymi
Onko kone kovin hidas? Mutta w10 se kirjautuminen kestää tovin..
- Anonyymi
Mulla tuo kestää normaalisti 2-3 minuuttia.
Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173996
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731587Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231087- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73851- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800