Voi tziisus >> Kiedisin tukka xD

sir psycho

9

1285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diastole

*reps*

Ei nyt millään pahalla, mutta.... :D

• ,,,,,,

Antaa ihmisen pitää sellasta lettiä kuin haluaa.

• Ti-ia

Oon aivan samaa mieltä :)

• backwood
        Ti-ia kirjoitti:

Oon aivan samaa mieltä :)

juu.... anthonyn ulkonäöstä tykkään kyllä, mutta tuo nykyinen tukka kyllä hirvittää..... mutta ehkä se on mieltyny pitkään lettiin koska sellainen sillä oli koko 80-luvun ja 90-luvunkin lopuille asti. conan o'brianissa vieraillessaan sillä oli ainakin kamala otsatukka! :S mutta mielestäni tony on silti maailman komein mies :)

• Ti-ia
        backwood kirjoitti:

juu.... anthonyn ulkonäöstä tykkään kyllä, mutta tuo nykyinen tukka kyllä hirvittää..... mutta ehkä se on mieltyny pitkään lettiin koska sellainen sillä oli koko 80-luvun ja 90-luvunkin lopuille asti. conan o'brianissa vieraillessaan sillä oli ainakin kamala otsatukka! :S mutta mielestäni tony on silti maailman komein mies :)

Meinasin, että oon samaa mieltä siitä että jokainen saa pitää semmosta tukkaa mitä haluaa.

• Dani
        Ti-ia kirjoitti:

Meinasin, että oon samaa mieltä siitä että jokainen saa pitää semmosta tukkaa mitä haluaa.

Ja onhan se jokaisen oma asia. Mutta täytyy sanoa että w a u! Miten ette pidä noista hiuksista? Nehän ovat kiiltävät, hyväkuntoiset ja pitkät! Silloin vielä kun ne ylettyivät vain hartiatasolle, oli vähän että "joo-o.." mutta nyt ne näyttävät suorastaan upelta, kasvattaisipa vaan takaisin pitkät hiuksensa. Se vain hieman arveluttaa, että onko toi ihan antsan oma väri vaiko pullosta tullut? Eihän ne noin tumman tupanneet olla mennyinä vuosina.

• geavy hlow
        Dani kirjoitti:

Ja onhan se jokaisen oma asia. Mutta täytyy sanoa että w a u! Miten ette pidä noista hiuksista? Nehän ovat kiiltävät, hyväkuntoiset ja pitkät! Silloin vielä kun ne ylettyivät vain hartiatasolle, oli vähän että "joo-o.." mutta nyt ne näyttävät suorastaan upelta, kasvattaisipa vaan takaisin pitkät hiuksensa. Se vain hieman arveluttaa, että onko toi ihan antsan oma väri vaiko pullosta tullut? Eihän ne noin tumman tupanneet olla mennyinä vuosina.

ainakin tuon otsatukan poooois. mut Danin kanssa olen samaa mieltä, tosi hyväkuntoiset on hiukset. Et ei mitään valittamista, ja herrahan pitää niitä just kun se itse haluaa. Silloinhan se parhaalta näyttää.

• Kiedis
        geavy hlow kirjoitti:

ainakin tuon otsatukan poooois. mut Danin kanssa olen samaa mieltä, tosi hyväkuntoiset on hiukset. Et ei mitään valittamista, ja herrahan pitää niitä just kun se itse haluaa. Silloinhan se parhaalta näyttää.

By the way -look oli varmasti yksi parhaimmista, mutta ei nykyinen tilanne kovin paha ole.

• nba.star
        Kiedis kirjoitti:

By the way -look oli varmasti yksi parhaimmista, mutta ei nykyinen tilanne kovin paha ole.

niin siis mitäs vikaa sen nykysessä hiuslookissa on vikaa? :/ :S kaikki hiuslookit mitä anthonylla on ollu on ollu siistei!!ehkä kuitenki pitkät hiukset oli vähiten hienot...siis ne under the bridge hiukset

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4672
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1977
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      131
      1686
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      148
      1265
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1161
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1066
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      963
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      926
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      892
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      858
    Aihe