Ei hyvä :P
http://www.redhotchilipeppers.com/fanclub/mohawk/bmail05/bmail_img/bmail7/1/unknown-2.jpg
Joo tiedän, että toi on hiton iso juttu maailman tapahtumien joukossa, mutta..
toivottavasti kasvattaa kunnon letin/ leikkaa sen ennen seuraavaa suomen visiittiä..
jos sellainen tulee :P
Voi tziisus >> Kiedisin tukka xD
9
1204
Vastaukset
- diastole
*reps*
Ei nyt millään pahalla, mutta.... :D - ,,,,,,
Antaa ihmisen pitää sellasta lettiä kuin haluaa.
- Ti-ia
Oon aivan samaa mieltä :)
- backwood
Ti-ia kirjoitti:
Oon aivan samaa mieltä :)
juu.... anthonyn ulkonäöstä tykkään kyllä, mutta tuo nykyinen tukka kyllä hirvittää..... mutta ehkä se on mieltyny pitkään lettiin koska sellainen sillä oli koko 80-luvun ja 90-luvunkin lopuille asti. conan o'brianissa vieraillessaan sillä oli ainakin kamala otsatukka! :S mutta mielestäni tony on silti maailman komein mies :)
- Ti-ia
backwood kirjoitti:
juu.... anthonyn ulkonäöstä tykkään kyllä, mutta tuo nykyinen tukka kyllä hirvittää..... mutta ehkä se on mieltyny pitkään lettiin koska sellainen sillä oli koko 80-luvun ja 90-luvunkin lopuille asti. conan o'brianissa vieraillessaan sillä oli ainakin kamala otsatukka! :S mutta mielestäni tony on silti maailman komein mies :)
Meinasin, että oon samaa mieltä siitä että jokainen saa pitää semmosta tukkaa mitä haluaa.
- Dani
Ti-ia kirjoitti:
Meinasin, että oon samaa mieltä siitä että jokainen saa pitää semmosta tukkaa mitä haluaa.
Ja onhan se jokaisen oma asia. Mutta täytyy sanoa että w a u! Miten ette pidä noista hiuksista? Nehän ovat kiiltävät, hyväkuntoiset ja pitkät! Silloin vielä kun ne ylettyivät vain hartiatasolle, oli vähän että "joo-o.." mutta nyt ne näyttävät suorastaan upelta, kasvattaisipa vaan takaisin pitkät hiuksensa. Se vain hieman arveluttaa, että onko toi ihan antsan oma väri vaiko pullosta tullut? Eihän ne noin tumman tupanneet olla mennyinä vuosina.
- geavy hlow
Dani kirjoitti:
Ja onhan se jokaisen oma asia. Mutta täytyy sanoa että w a u! Miten ette pidä noista hiuksista? Nehän ovat kiiltävät, hyväkuntoiset ja pitkät! Silloin vielä kun ne ylettyivät vain hartiatasolle, oli vähän että "joo-o.." mutta nyt ne näyttävät suorastaan upelta, kasvattaisipa vaan takaisin pitkät hiuksensa. Se vain hieman arveluttaa, että onko toi ihan antsan oma väri vaiko pullosta tullut? Eihän ne noin tumman tupanneet olla mennyinä vuosina.
ainakin tuon otsatukan poooois. mut Danin kanssa olen samaa mieltä, tosi hyväkuntoiset on hiukset. Et ei mitään valittamista, ja herrahan pitää niitä just kun se itse haluaa. Silloinhan se parhaalta näyttää.
- Kiedis
geavy hlow kirjoitti:
ainakin tuon otsatukan poooois. mut Danin kanssa olen samaa mieltä, tosi hyväkuntoiset on hiukset. Et ei mitään valittamista, ja herrahan pitää niitä just kun se itse haluaa. Silloinhan se parhaalta näyttää.
By the way -look oli varmasti yksi parhaimmista, mutta ei nykyinen tilanne kovin paha ole.
- nba.star
Kiedis kirjoitti:
By the way -look oli varmasti yksi parhaimmista, mutta ei nykyinen tilanne kovin paha ole.
niin siis mitäs vikaa sen nykysessä hiuslookissa on vikaa? :/ :S kaikki hiuslookit mitä anthonylla on ollu on ollu siistei!!ehkä kuitenki pitkät hiukset oli vähiten hienot...siis ne under the bridge hiukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984