Pitäisi kestää itseeni kohdistuva kontrollointi sinulta. Et pysty näkemään asiaa minun silmin. Toivoin myös, että tapaamiset menisivät mukavissa merkeissä. Välillä uskoinkin vähän, että voisi. Mutta ei pystytä edes puhumaan asioista. En kaipaa tuomitsemistasi. Sillä siltä se vaan tuntuu. Kova paikka myöntää, että on vaan asioita joille ei mitään mahda. Mitään kummallista en mielestäni odota. Mutta jokin meni vinksalleen ja pahasti.
Miksi pitäisi?
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onko kyseessä hän???????? josta kirjoitin??????? jos on niin lupaan että kaikki järjestyy ja minä en sinua tuomitse vaan tuen sinua kaikessa ja huolehdin sinusta ja huolehdin siitä että sinun asiat järjestyy!!! ja jos esimerkiksi hän on etäinen ja esimerkiksi ei olisi halukas juttella niin se on suojautumis refleksi!!! ymmärrettävistä syistä!!! ja sun kuuluu ymmärtää ja tukea eikä varsinkaan hylätä ja poistuu vaikka kuinka sinulle tulisi pahamieli hänen reaktiosta!!! siihen menee aikaa että välit palautuu mutta jos luovutat niin silloin ne välit menee rikki lopullisesti!!! jolloin hän tuntee vain katkeruutta!!!!!! kaiken voi vielä korjata mutta se vie aikaa ja ymmärrystä ja ennenkaikkea tarviit tukea minulta!!!ne muut eivät välitä pätkääkään mistään muusta kuin rahasta!!! joten niiltä turhaan odottele mitään hyödyllistä apua siihen tilanteeseen että sinun ja hänen asiat järjestyy!!!!!!!! tätä asiaa olen aina yrittänyt sanoa että hänelle olet korvaamaton ja kaikista rakkain ihminen koko maailmassa!!!on sanomattakin selvää että hän ei luota kehenkään joten ole kärsivällinen ja teet sen minkä voit!!!!!!ole läsnä äläkä hylkää äläkä missään nimessä näytä hänelle että loukkaannut siitä että hän näyttää tunteitaan!!!!! tietenkin minä ymmärrän että sinulla tulee pahamieli jos hän ei esimerkiksi halua Edes jutella sinulle mutta se että sen perusteella hylkäät hänet niin se ei mitenkään tuo hänelle turvallisuutta eikä varsinkaan lähennä teidän välejä päinvastoin tuhoo!! koska silloin kun hän näyttää sinulle tunteitaan nii kuuntele ja ymmärrä ja pysy rauhallisena siinä hetkessä jolloin hän on paikalla!!! jotta hän saa siitä ajan kanssa varmuuden että hän on tärkeä sinulle ja että vaikka hän käyttäytyy miten tahansa niin siltikin et ole hylkäämässä vaan edelleenkin näytät rakkautta ja välittämistä ja tunteen että hänellä on oikeus saada näyttää miltä hänestä tuntuu!!! on erittäin ymmärrettävää että viha korostuu ja pelko ja ennenkaikkea hänellä on surua erittäin paljon!!!!ei edes kypsä aikuinen ihminen kykene noita tunteita samaan aikaan käsitellä kuin viha suru ja pelko!!!! kuinka sitten hän osaisi kertoa rakentavasti miltä hänestä tuntuu!!!!!!!!! sinun täytyy ymmärtää ja tukea ja olla rauhallinen eikä varsinkaan loukkaantua hänen aikanaan koska silloin hänelle tulee tunne että hän tekee siinä väärin jos sinulle näyttää tunteitaan!!! ja kenelle muullekaa hän kiukuttelee kuin sinulle tärkeälle ihmiselle!!!!!!!! tietenkin minä ymmärrän että loukkaannut siitä että hän on etäinen ja esimerkiksi vihainen mutta älä hänelle näytä sitä että loukkaannut!! sitten kun hän ei ole paikalla niin sitten voit purkaa sen oman tunteen esimerkiksi polkee polkupyörä tunnin yhtä putkeen tai esimerkiksi heittää kiviä puita päin tai esimerkiksi huutaa kurkku suorana metsässä!!!!!! tapoja on monia mutta ei hänen aikanaan jotta hän tietää että ymmärrät miltä hänestä tuntuu!! ja sun täytyy sanoa että joka tapauksessa rakastat häntä ja että et koskaan aio hylätä häntä ja luottamus sun täytyy ansaita!! esimerkiksi tuo turvallisuutta ja varmuutta siitä että hän saa näyttää tunteitaan ilman mitään fyysistä tai henkistä pelkoa!! ja jos esimerkiksi hän puhelussa laittaa sinulle puhelime kiinni kesken lauseen nii siltikin älä luovuta vaan soita jokapäivä hänelle ja sano että rakastat häntä aina ja että olet erittäin pahoillaan kaikesta ja kuvitellaan että hän ei siltikään halua kuunnella yhtä lausetta pitempään niin älä luovuta vaan soita jokapäivä hänelle koska silloin hän tietää että olet hänen elämässään vaikka hän olisi näyttänyt tunteitaan kiukuttelulla ja esimerkiksi olemalla vihainen sinulle!! joka tapauksessa saat hänelle luotua siinä turvallisuutta ja varmuutta ja ajan kanssa hän haluaa itse jutella sinun kanssasi vaikka ei välttämättä siitä asiasta mutta esimerkiksi jostain muusta kuten esimerkiksi päivän aikana tapahtunutta mitä tahansa!!!! mutta älä luovuta vaan soita jokapäivä!!! ja jos esimerkiksi hän ei tule puhelimeen ollenkaan niin piirrä kirjoita ja lähetä leluja!!!!! Se on erittäin tärkeää että kirjoitat ja hänelle luetaan mitä kirjoitat!!!!!! ja lelut piristää aina!!!! ja älä unohda makeiset!!!!!
- Anonyymi
En minä ainakaan jättäisi häntä missään tilanteessa. Tai niin en ainakaan haluaisi toimia. En vaan ole osannut näyttää tunteitani, kun en ole osannut luottaa. Siis koen olevani hänen kanssaan siinä asemassa, että tarvitsen häntä enemmän, kuin hän minua. On varmasti yhtä sun toista lukkoa, nyt saa itsekin sitä ihmetellä. Ja kärsin siitä kuitenkin, että niitä tunteitani olen pantannut. Aivan kauhea olotila.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä ainakaan jättäisi häntä missään tilanteessa. Tai niin en ainakaan haluaisi toimia. En vaan ole osannut näyttää tunteitani, kun en ole osannut luottaa. Siis koen olevani hänen kanssaan siinä asemassa, että tarvitsen häntä enemmän, kuin hän minua. On varmasti yhtä sun toista lukkoa, nyt saa itsekin sitä ihmetellä. Ja kärsin siitä kuitenkin, että niitä tunteitani olen pantannut. Aivan kauhea olotila.
Kirjoitin sinulle IRL kun en tänne voi kirjoittaa kaikkee mutta kaikki järjestyy ja minä oikeasti ymmärrän tuon tunteen että itse kaipaa enemmän kuin esimerkiksi hän minua josta minä kirjoitin sinulle esimerkin omassa kokemisesta!!!!!!minä silloin tarvitsin häntä enemmän kuin hän minua mutta ajan myötä sun asiat järjestyy sulla on kaikki mahdollisuudet paikata välit häneen!!!!!pää asia että et koskaan luovuta etkä kuuntele muiden mielipiteitä kun juurikin ne muiden kommentit IRL ihmisten suusta eivät ole mitenkään edes koettua tietoa joten sen takia ei kannata pahoittaa mieltä siitä mitä jotkut sanoo että ei sinun tarvitse olla sitten tekemisissä jos esimerkiksi hän ei edes halua!!!! tietenkin hän haluaa mutta ei uskalla luottaa joten älä luovuta vaan näytä rakkautta ja välittämistä ja ymmärrystä siitäkin huolimatta mitä reaktioita häneltä saat tai esimerkiksi mitä jotkut ystävät tai kukaan muukaan sanoo!!!! aina on mahdollista paikata välit Jos sinulla on tahtoa!! ja voimia saat kun tuen sinua kaikessa!!! sinun ei tarvitse käyttää voimia arki asioita hoitaa!!! vaan kaikki voimat ovat häntä varten että jaksat ymmärtää kaikki mitä vastaan tulee! Ja se ei ole mitenkään helppoa eikä tapahdu hetkessä m! mutta lupaan että kaikki järjestyy ennalleen!!!
"piirrä kirjoita ja lähetä leluja!!!!! Se on erittäin tärkeää että kirjoitat ja hänelle luetaan mitä kirjoitat!!!!!! ja lelut piristää aina!!!! ja älä unohda makeiset!!!!!"
Kyseessä on selvästi isälleen loukkaantunut lapsi, jonka välit isään äiti (ilmeisesti)
koettaa saada kuntoon.
Kenelle muulle lähetettäisiin leluja ja makeisia ja luettaisiin kirjeitä?
Ihmettelinkin kuka voi olla sellainen henkilö, että hänellä kannattaisi ehdottomasti
soittaa "joka päivä", vaikka hän aina katkaisisi puhelun kesken kaiken.
- Anonyymi
Tässä tuli esille monia hyviä juttuja, joita pitäisi vain kestää ystävän kanssa.
Olen valmis tukemaan ja keskustelemaan, jos vain sinä olet tarpeeksi rohkea ja rehellinen. Isä ei kestä kontrollia lapsen tapaamistilanteessa?
T: Lapseton
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193086
- 1162401
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin252141Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231996Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41975Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2411964Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen1001616Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051404- 711222
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351116