Ambulanssi ja polisi miksi oli

Anonyymi

Tänään oli ambulanssi ja poliisi sillä tiellä joka vie alakanavalta yläkanavalle. Se oli siinnä mäessä paljon ennen huippua kun ei sinne enää voi henkilöautolla enää ajaa. Olin pyörälenkillä ja katselin niitten touhua jotain niillä oli tekeillä sen tien vasemmalla puolella. Oliko joku lenkkeilijä uupunut vain onko karhu hyökännyt jonkun kimppuun?

11

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Karhu ei ole ihmiselle vaarallinen, kysy vaikka luontoaktivisteilta eli elänisuojelijoilta jotka ei ole nähnyt karhua muualla kuin Korkeasaaressa, ne kyllä tietää.

      • Anonyymi

        Ja susi haluaa vain hyväntahtoisesti satuilla punahilkan kanssa. Miksi sinulla on nooin suuret hampaat?
        -No siksi että, ohi salon voisin kielelläni, vielä suuremmalla, teitä nuoleskella purematta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja susi haluaa vain hyväntahtoisesti satuilla punahilkan kanssa. Miksi sinulla on nooin suuret hampaat?
        -No siksi että, ohi salon voisin kielelläni, vielä suuremmalla, teitä nuoleskella purematta!

        Ipana on myös kahdeviikon of the world cup ujo mutta olen tosiaan sanonut noin suuri palkanlasku ja tehdä punaisen värin perusteella hissanmaik


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ipana on myös kahdeviikon of the world cup ujo mutta olen tosiaan sanonut noin suuri palkanlasku ja tehdä punaisen värin perusteella hissanmaik

        Eläköön,,,puutaheinää osaston päällikkökaverini on palannut pitkältä hoitojaksolta joka lienee epäonnistunut.

        "markkinat"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ipana on myös kahdeviikon of the world cup ujo mutta olen tosiaan sanonut noin suuri palkanlasku ja tehdä punaisen värin perusteella hissanmaik

        Kauan kaivattu historian erikoisagentti on taas ilonamme sienimuhennoksineen.


    • Anonyymi

      Kamuttaja oli kirkonkelloja etsiessään puraissut käärmettä ja fikkonut peniksensä siinä hommassa. Ei sen kummempaa tapahtunut.

      " markkinat"

    • Jospa siellä oli joku männy marjjaan eikä ennee piässy marjasta ulos. Semmosta se on näinä aikoloina. Taimmaalaisethan ne mahttuuhi paremmin marjjaan kun on vähä pienemppii ihmissii.

      • Anonyymi

        Risut 6 klo on 9mg Etelä-Suomessa herri hyvin alkaneen ujo mutta olen tosiaan väärä numero on noin suuri palkan yhteyttä jos haluat julkaista oman maun mukaista palkkaa viikoksi antaa palautetta ja hissanmaik


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Risut 6 klo on 9mg Etelä-Suomessa herri hyvin alkaneen ujo mutta olen tosiaan väärä numero on noin suuri palkan yhteyttä jos haluat julkaista oman maun mukaista palkkaa viikoksi antaa palautetta ja hissanmaik

        8 litraa mustikkaa ja pienet lapset sisältää tervaa 8 mg eikä tanssia ollut myös matkaliput ja pienet lapset eikä saa kaataa puut kolin liikenne ja perunaa on myös oltava ja hissanmaik


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        8 litraa mustikkaa ja pienet lapset sisältää tervaa 8 mg eikä tanssia ollut myös matkaliput ja pienet lapset eikä saa kaataa puut kolin liikenne ja perunaa on myös oltava ja hissanmaik

        Eikö sinulle löydy lääkettä ja oletko ympäristölle vaarallinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinulle löydy lääkettä ja oletko ympäristölle vaarallinen.

        16 megahertsiä suoraan aivosta ja taas uittoyhdistys vainoaa eikä savilevy toimi on talvi kohtisuoraan avaruus ja impotenssi hoitajat ei tule autolautta lieksa ja hissanmaik


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe