Tänään oli ambulanssi ja poliisi sillä tiellä joka vie alakanavalta yläkanavalle. Se oli siinnä mäessä paljon ennen huippua kun ei sinne enää voi henkilöautolla enää ajaa. Olin pyörälenkillä ja katselin niitten touhua jotain niillä oli tekeillä sen tien vasemmalla puolella. Oliko joku lenkkeilijä uupunut vain onko karhu hyökännyt jonkun kimppuun?
Ambulanssi ja polisi miksi oli
11
89
Vastaukset
- Anonyymi
Karhu ei ole ihmiselle vaarallinen, kysy vaikka luontoaktivisteilta eli elänisuojelijoilta jotka ei ole nähnyt karhua muualla kuin Korkeasaaressa, ne kyllä tietää.
- Anonyymi
Ja susi haluaa vain hyväntahtoisesti satuilla punahilkan kanssa. Miksi sinulla on nooin suuret hampaat?
-No siksi että, ohi salon voisin kielelläni, vielä suuremmalla, teitä nuoleskella purematta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja susi haluaa vain hyväntahtoisesti satuilla punahilkan kanssa. Miksi sinulla on nooin suuret hampaat?
-No siksi että, ohi salon voisin kielelläni, vielä suuremmalla, teitä nuoleskella purematta!Ipana on myös kahdeviikon of the world cup ujo mutta olen tosiaan sanonut noin suuri palkanlasku ja tehdä punaisen värin perusteella hissanmaik
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ipana on myös kahdeviikon of the world cup ujo mutta olen tosiaan sanonut noin suuri palkanlasku ja tehdä punaisen värin perusteella hissanmaik
Eläköön,,,puutaheinää osaston päällikkökaverini on palannut pitkältä hoitojaksolta joka lienee epäonnistunut.
"markkinat" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ipana on myös kahdeviikon of the world cup ujo mutta olen tosiaan sanonut noin suuri palkanlasku ja tehdä punaisen värin perusteella hissanmaik
Kauan kaivattu historian erikoisagentti on taas ilonamme sienimuhennoksineen.
- Anonyymi
Kamuttaja oli kirkonkelloja etsiessään puraissut käärmettä ja fikkonut peniksensä siinä hommassa. Ei sen kummempaa tapahtunut.
" markkinat" Jospa siellä oli joku männy marjjaan eikä ennee piässy marjasta ulos. Semmosta se on näinä aikoloina. Taimmaalaisethan ne mahttuuhi paremmin marjjaan kun on vähä pienemppii ihmissii.
- Anonyymi
Risut 6 klo on 9mg Etelä-Suomessa herri hyvin alkaneen ujo mutta olen tosiaan väärä numero on noin suuri palkan yhteyttä jos haluat julkaista oman maun mukaista palkkaa viikoksi antaa palautetta ja hissanmaik
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Risut 6 klo on 9mg Etelä-Suomessa herri hyvin alkaneen ujo mutta olen tosiaan väärä numero on noin suuri palkan yhteyttä jos haluat julkaista oman maun mukaista palkkaa viikoksi antaa palautetta ja hissanmaik
8 litraa mustikkaa ja pienet lapset sisältää tervaa 8 mg eikä tanssia ollut myös matkaliput ja pienet lapset eikä saa kaataa puut kolin liikenne ja perunaa on myös oltava ja hissanmaik
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
8 litraa mustikkaa ja pienet lapset sisältää tervaa 8 mg eikä tanssia ollut myös matkaliput ja pienet lapset eikä saa kaataa puut kolin liikenne ja perunaa on myös oltava ja hissanmaik
Eikö sinulle löydy lääkettä ja oletko ympäristölle vaarallinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinulle löydy lääkettä ja oletko ympäristölle vaarallinen.
16 megahertsiä suoraan aivosta ja taas uittoyhdistys vainoaa eikä savilevy toimi on talvi kohtisuoraan avaruus ja impotenssi hoitajat ei tule autolautta lieksa ja hissanmaik
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654