Tänään oli ambulanssi ja poliisi sillä tiellä joka vie alakanavalta yläkanavalle. Se oli siinnä mäessä paljon ennen huippua kun ei sinne enää voi henkilöautolla enää ajaa. Olin pyörälenkillä ja katselin niitten touhua jotain niillä oli tekeillä sen tien vasemmalla puolella. Oliko joku lenkkeilijä uupunut vain onko karhu hyökännyt jonkun kimppuun?
Ambulanssi ja polisi miksi oli
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Karhu ei ole ihmiselle vaarallinen, kysy vaikka luontoaktivisteilta eli elänisuojelijoilta jotka ei ole nähnyt karhua muualla kuin Korkeasaaressa, ne kyllä tietää.
- Anonyymi
Ja susi haluaa vain hyväntahtoisesti satuilla punahilkan kanssa. Miksi sinulla on nooin suuret hampaat?
-No siksi että, ohi salon voisin kielelläni, vielä suuremmalla, teitä nuoleskella purematta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja susi haluaa vain hyväntahtoisesti satuilla punahilkan kanssa. Miksi sinulla on nooin suuret hampaat?
-No siksi että, ohi salon voisin kielelläni, vielä suuremmalla, teitä nuoleskella purematta!Ipana on myös kahdeviikon of the world cup ujo mutta olen tosiaan sanonut noin suuri palkanlasku ja tehdä punaisen värin perusteella hissanmaik
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ipana on myös kahdeviikon of the world cup ujo mutta olen tosiaan sanonut noin suuri palkanlasku ja tehdä punaisen värin perusteella hissanmaik
Eläköön,,,puutaheinää osaston päällikkökaverini on palannut pitkältä hoitojaksolta joka lienee epäonnistunut.
"markkinat" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ipana on myös kahdeviikon of the world cup ujo mutta olen tosiaan sanonut noin suuri palkanlasku ja tehdä punaisen värin perusteella hissanmaik
Kauan kaivattu historian erikoisagentti on taas ilonamme sienimuhennoksineen.
- Anonyymi
Kamuttaja oli kirkonkelloja etsiessään puraissut käärmettä ja fikkonut peniksensä siinä hommassa. Ei sen kummempaa tapahtunut.
" markkinat" Jospa siellä oli joku männy marjjaan eikä ennee piässy marjasta ulos. Semmosta se on näinä aikoloina. Taimmaalaisethan ne mahttuuhi paremmin marjjaan kun on vähä pienemppii ihmissii.
- Anonyymi
Risut 6 klo on 9mg Etelä-Suomessa herri hyvin alkaneen ujo mutta olen tosiaan väärä numero on noin suuri palkan yhteyttä jos haluat julkaista oman maun mukaista palkkaa viikoksi antaa palautetta ja hissanmaik
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Risut 6 klo on 9mg Etelä-Suomessa herri hyvin alkaneen ujo mutta olen tosiaan väärä numero on noin suuri palkan yhteyttä jos haluat julkaista oman maun mukaista palkkaa viikoksi antaa palautetta ja hissanmaik
8 litraa mustikkaa ja pienet lapset sisältää tervaa 8 mg eikä tanssia ollut myös matkaliput ja pienet lapset eikä saa kaataa puut kolin liikenne ja perunaa on myös oltava ja hissanmaik
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
8 litraa mustikkaa ja pienet lapset sisältää tervaa 8 mg eikä tanssia ollut myös matkaliput ja pienet lapset eikä saa kaataa puut kolin liikenne ja perunaa on myös oltava ja hissanmaik
Eikö sinulle löydy lääkettä ja oletko ympäristölle vaarallinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinulle löydy lääkettä ja oletko ympäristölle vaarallinen.
16 megahertsiä suoraan aivosta ja taas uittoyhdistys vainoaa eikä savilevy toimi on talvi kohtisuoraan avaruus ja impotenssi hoitajat ei tule autolautta lieksa ja hissanmaik
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1058717
- 936680
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636459Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345221Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634397- 553491
- 503345
- 513072
- 562912
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512886