Nykypäivänä seuran etsiminen on kuin työtä hakisi

Anonyymi

Odotukset ovat sen mukaiset. Hieno kuva pitää olla jne. Täyttyvätkö nuo odotukset sitten arjessa? Se jää nähtäväksi. Pelkkien kuvien perusteellako ihmisiä nykyään valitaan ja luokitellaan? Tätä se somemaailma on.
Itse suhtaudun ristiriitaisesti koko someympäristöön. Ikävää on jos kehityssuunta on sama tulevaisuuden suhteen. Yksin jää moni mukava ihminen.

58

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan oikeesti.

      Viikonloppu.
      Pätkähti mieleen, että jos ollaan ihan rehellisiä, niin kyllä se yksinäisyys itsestään johtuu.

      Ei voi pakottaa ketään ottamaan yhteyttä ihteensä.

      • Anonyymi

        Et tainnut ihan ymmärtää tuon aloituksen pointtia.
        Harva haluaa yksin olla, jos olisi vaihtoehto.
        Ei se seuran etsiminen netistä helppoa ole.
        Harva vastaa ja vielä harvempi on tosissaan.
        Ihan työstä tuon seuran etsiminen käy, kuten aloittaja sen kirjoitti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tainnut ihan ymmärtää tuon aloituksen pointtia.
        Harva haluaa yksin olla, jos olisi vaihtoehto.
        Ei se seuran etsiminen netistä helppoa ole.
        Harva vastaa ja vielä harvempi on tosissaan.
        Ihan työstä tuon seuran etsiminen käy, kuten aloittaja sen kirjoitti.

        Työhakemuksia vain menemään, kyllä se joskus nappaa.
        Jos ei nappaa Suomen puolelta niin kannattaa laajentaa piiriä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työhakemuksia vain menemään, kyllä se joskus nappaa.
        Jos ei nappaa Suomen puolelta niin kannattaa laajentaa piiriä.

        Joo, varmana rupeenkin lentelee pitkin Eurooppaa. Jos ei Suomesta löydy, niin olen yksin.


    • Anonyymi

      Ei huolta, tuo on vain yksi noista jotka syyllistävät muita automaattisesti. Ihmispsyykkeeseen kuuluu olettaa, että ongelmat ovat omaa syytä. Joku on myöhässä töistä, mitä ihmiset olettaa? Juoppo nukkuu humalaa pois tai vastaavaa. Todellisuudessa auto vaikka hajosi tai lapsi pitää viedä lääkäriin. Joku on työtön, miksi? Juoppo joka välttelee työtä. Joku on yksinäinen? Ei vaan viitsi nähdä vaivaa tavatakseen ihmisiä

      Ihmiskunta on todella kurjaa kuraa :) Ei edes kohtuu hyvää kuraa.

      • Anonyymi

        Minä viihdyn hyvin itsekseni, ei tarvitse kuunella mitään kälätystä, miksi et tehnyt sitä tai tätä.........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä viihdyn hyvin itsekseni, ei tarvitse kuunella mitään kälätystä, miksi et tehnyt sitä tai tätä.........

        Sama homma. Niin on vaan parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama homma. Niin on vaan parempi.

        Sama täällä

        poiugdxfghhjn


      • Anonyymi

        Näinhän se valitettavasti on.

        Älyllistä kapasiteettia kaipaisi ihmisiltä paljon enemmän. Jos minäkin pystyn siihen, niin pystyvät muutkin.


      • Anonyymi

        Olet oikeassa...


    • Anonyymi

      Mä en ole tähän mennessä etsinyt vielä kertaakaan seuraa somesta.
      Jokseenkin paljon liikkuvana ja kaikenlaiseen osallistuvana olen seurani löytänyt aina kasvokkain jossain.

    • Anonyymi

      eikähän somessa ole pakko oola. eikö sinun koneissa ole nappia mistä ne saa kiinni ? ja olen huomannuettä myrkylliseet ihmiset ei löutää seuraa mistään. ole kiva niin menee paremmin .

      • Anonyymi

        Yritän parhaani, silti olen vajavainen
        ihminen. Naisille on turha mun lähteä
        paljastelemaan että olen työtön sairas-
        eläkeläinen ja vieläpä asperger ja sydän-
        vikainen (sydän hoidettiin kuntoon
        leikkauksella lapsuudessa). Naiset haluaa
        hyvätuloisen omillaan pärjäävän töissä-
        käyvän hyväkroppaisen ja ruoanlaitto- ja
        remonttitaitoisen miehen, jollekka
        liikunta ja terveellinen ruokavalio eivät
        ole inhotuksen aiheita.

        Sellaisia miehiä kuin Brad Pitt, Alexander Stubb,
        Enrique Iglesias, Leonardo DiCaprio, Mikko
        Leppilampi, Jasper Pääkkönen, Kimmo ''Elastinen''
        Laiho, Olavi Uusivirta ja Reino Nordin ne naiset haluaa.
        Ei nämäkään julkkismiehet ole ikuisesti nuoria, ikä
        on vain yksi vuosi ja seuraavana vuonna tulee yksi
        lisävuosi. Clint Eastwood, Sean Connery, Little Richard,
        Woody Allen, Willie Nelson, Jerry Lee Lewis, Morgan Freeman
        ja Harrison Ford ovat osanneet vanhentua arvokkaasti
        eivätkä valita omaa ikäänsä julkisuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän parhaani, silti olen vajavainen
        ihminen. Naisille on turha mun lähteä
        paljastelemaan että olen työtön sairas-
        eläkeläinen ja vieläpä asperger ja sydän-
        vikainen (sydän hoidettiin kuntoon
        leikkauksella lapsuudessa). Naiset haluaa
        hyvätuloisen omillaan pärjäävän töissä-
        käyvän hyväkroppaisen ja ruoanlaitto- ja
        remonttitaitoisen miehen, jollekka
        liikunta ja terveellinen ruokavalio eivät
        ole inhotuksen aiheita.

        Sellaisia miehiä kuin Brad Pitt, Alexander Stubb,
        Enrique Iglesias, Leonardo DiCaprio, Mikko
        Leppilampi, Jasper Pääkkönen, Kimmo ''Elastinen''
        Laiho, Olavi Uusivirta ja Reino Nordin ne naiset haluaa.
        Ei nämäkään julkkismiehet ole ikuisesti nuoria, ikä
        on vain yksi vuosi ja seuraavana vuonna tulee yksi
        lisävuosi. Clint Eastwood, Sean Connery, Little Richard,
        Woody Allen, Willie Nelson, Jerry Lee Lewis, Morgan Freeman
        ja Harrison Ford ovat osanneet vanhentua arvokkaasti
        eivätkä valita omaa ikäänsä julkisuudessa.

        Tottakai haluavat.
        Kyllä itsekin toivoisit samanlaisia arvoja kumppaniltasi.
        Tekopyhää väittää muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän parhaani, silti olen vajavainen
        ihminen. Naisille on turha mun lähteä
        paljastelemaan että olen työtön sairas-
        eläkeläinen ja vieläpä asperger ja sydän-
        vikainen (sydän hoidettiin kuntoon
        leikkauksella lapsuudessa). Naiset haluaa
        hyvätuloisen omillaan pärjäävän töissä-
        käyvän hyväkroppaisen ja ruoanlaitto- ja
        remonttitaitoisen miehen, jollekka
        liikunta ja terveellinen ruokavalio eivät
        ole inhotuksen aiheita.

        Sellaisia miehiä kuin Brad Pitt, Alexander Stubb,
        Enrique Iglesias, Leonardo DiCaprio, Mikko
        Leppilampi, Jasper Pääkkönen, Kimmo ''Elastinen''
        Laiho, Olavi Uusivirta ja Reino Nordin ne naiset haluaa.
        Ei nämäkään julkkismiehet ole ikuisesti nuoria, ikä
        on vain yksi vuosi ja seuraavana vuonna tulee yksi
        lisävuosi. Clint Eastwood, Sean Connery, Little Richard,
        Woody Allen, Willie Nelson, Jerry Lee Lewis, Morgan Freeman
        ja Harrison Ford ovat osanneet vanhentua arvokkaasti
        eivätkä valita omaa ikäänsä julkisuudessa.

        Minä olen Asperger, hermostovaurioitunut, kiusattu (jopa auttavassa puhelimessa ja omien vanhempien taholta), köyhä, viisikymppinen nainen
        Mutta mulla on nykyään melko hyvä itsetunto. Mulle kelpaisi vain suht älykäs ja henkisesti kehittynyt seura.


        poiutdsdfghgh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen Asperger, hermostovaurioitunut, kiusattu (jopa auttavassa puhelimessa ja omien vanhempien taholta), köyhä, viisikymppinen nainen
        Mutta mulla on nykyään melko hyvä itsetunto. Mulle kelpaisi vain suht älykäs ja henkisesti kehittynyt seura.


        poiutdsdfghgh

        Oon 75% alesta ostanut jo kaksikin hienoa leninkiä, joissa kyllä kelpaisi vaikka netin deittipalvelussa esiintyä ja varmasti tulisi vastauksia :)
        Mutta toistaiseksi koen vähän alentavaksi laittaa kuvaani sellaiseen paikkaan niin siksi en ole vielä koskaan laittanut,. Huolettaa jos saan vinon pinon sitten viestejä kaikenlaisilta lurjuksilta,

        ppougddfghh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen Asperger, hermostovaurioitunut, kiusattu (jopa auttavassa puhelimessa ja omien vanhempien taholta), köyhä, viisikymppinen nainen
        Mutta mulla on nykyään melko hyvä itsetunto. Mulle kelpaisi vain suht älykäs ja henkisesti kehittynyt seura.


        poiutdsdfghgh

        Haluatko kuvailla mitä oli kiusattu?

        Luonnollisesti se on sellaista tekemistä tai puhumista missä kohde kokee epämiellyttäviä tunteita, mutta voi olla hyvä puhua asiasta jos vaikuttaa siltä että kiusaamista esiintyy monessa paikassa.

        Onko se typerää huumoria, vaiko tarkoituksellista satuttamista, niin se olisi hyvä miettiä porukassa. Esimerkiksi jos lällättälee että kun jonkun nimi on "Antti, niin sen housuissa on Pantti" on typerää, mutta jos levittää huhua että " huomasin että Antilla on usein käsi housuissa", niin se ei ole millään mittarilla huumoria, vaan se on kiusaamista.

        Tämä on siis vain kysymys, ei enempää eikä vähempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko kuvailla mitä oli kiusattu?

        Luonnollisesti se on sellaista tekemistä tai puhumista missä kohde kokee epämiellyttäviä tunteita, mutta voi olla hyvä puhua asiasta jos vaikuttaa siltä että kiusaamista esiintyy monessa paikassa.

        Onko se typerää huumoria, vaiko tarkoituksellista satuttamista, niin se olisi hyvä miettiä porukassa. Esimerkiksi jos lällättälee että kun jonkun nimi on "Antti, niin sen housuissa on Pantti" on typerää, mutta jos levittää huhua että " huomasin että Antilla on usein käsi housuissa", niin se ei ole millään mittarilla huumoria, vaan se on kiusaamista.

        Tämä on siis vain kysymys, ei enempää eikä vähempää.

        Uhkailua, pelottelua, manipulointia ja valheellisen mielkuvan levittämistä minusta on ollut minuun kohdistunut kiusaaminen. Selkä välinpitämättömyyttä fyysisestä vammautumisesta.

        poiutfdxzzsffgg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uhkailua, pelottelua, manipulointia ja valheellisen mielkuvan levittämistä minusta on ollut minuun kohdistunut kiusaaminen. Selkä välinpitämättömyyttä fyysisestä vammautumisesta.

        poiutfdxzzsffgg

        Kiusaaminen ollut myös syyllisyyden tunteen lietsomist asioista, joihin en ole syyllinen enkä ole tehnyt edes sellaisia tekoja, eikä ole halujakaan tehdä, mista syyllisyyden tunne tunteena laitettu koettavakseni.

        poouigyfffhhjh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiusaaminen ollut myös syyllisyyden tunteen lietsomist asioista, joihin en ole syyllinen enkä ole tehnyt edes sellaisia tekoja, eikä ole halujakaan tehdä, mista syyllisyyden tunne tunteena laitettu koettavakseni.

        poouigyfffhhjh

        Eli minut on yhteistuumin johdateltu keskusteluihin joissa on yhdessä kuviteltu minun tehneen jotain pahaa niin että tärisen kauhusta niistä mielikuvista , koska olen kiltti ihminen ja pahanteko tai vahingon aiheuttaminen pelottaa mua ihan hirveesti ajatuksena pelkästään, enkä vapaaehtoisesti edes ajattele mitään semmoista, jos mua ei vastentahjtoisesti manipuloida keskusteluissa mua pelottaviin ajatuksiin.

        pooiutgfffggghh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli minut on yhteistuumin johdateltu keskusteluihin joissa on yhdessä kuviteltu minun tehneen jotain pahaa niin että tärisen kauhusta niistä mielikuvista , koska olen kiltti ihminen ja pahanteko tai vahingon aiheuttaminen pelottaa mua ihan hirveesti ajatuksena pelkästään, enkä vapaaehtoisesti edes ajattele mitään semmoista, jos mua ei vastentahjtoisesti manipuloida keskusteluissa mua pelottaviin ajatuksiin.

        pooiutgfffggghh

        Kaikkein kauheinta kiusamista mielestäni on keittiöpsykologiset manipulatiiviset keskustelut joissa johdatellaan ahdistaviin mielikuviin ja projisoidaan erilaisia epämiellyttäviä tunteita samalla minuun,.
        Kyllä elämä on hyvää ilman sellaisia keskusteluja.


        poiyfffghhjj


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkein kauheinta kiusamista mielestäni on keittiöpsykologiset manipulatiiviset keskustelut joissa johdatellaan ahdistaviin mielikuviin ja projisoidaan erilaisia epämiellyttäviä tunteita samalla minuun,.
        Kyllä elämä on hyvää ilman sellaisia keskusteluja.


        poiyfffghhjj

        Kiusaamista myös sellaiset "apukeskustelut", joissa ruoditaan persoonaani ja sitten mitätöidään joka suunnalta olemassaolemattomaksi. Ei siis suorastaan enää kiehdo minua toisten ihmisten sisimmän jakaminen,

        poiuygtdddfgfgg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiusaamista myös sellaiset "apukeskustelut", joissa ruoditaan persoonaani ja sitten mitätöidään joka suunnalta olemassaolemattomaksi. Ei siis suorastaan enää kiehdo minua toisten ihmisten sisimmän jakaminen,

        poiuygtdddfgfgg

        Mulla on kohtalaisen hyvä itsetunto itsekseni oleillessani, niin viihdyn paremmin siinä tilassa,


        poofdfdghjj


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on kohtalaisen hyvä itsetunto itsekseni oleillessani, niin viihdyn paremmin siinä tilassa,


        poofdfdghjj

        Nuorena tuli käytyä jotain luovia itsetunto/itsetuntemus kurssejakin taiteilijaterapeutin johdolla

        poiufdffghhjjj


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorena tuli käytyä jotain luovia itsetunto/itsetuntemus kurssejakin taiteilijaterapeutin johdolla

        poiufdffghhjjj

        Mutta saatuani hermostovaurion, kiusaajat iskivät melkein joka suunnalta yllätyksekseni,


        poihfddfghhjjj


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta saatuani hermostovaurion, kiusaajat iskivät melkein joka suunnalta yllätyksekseni,


        poihfddfghhjjj

        Tyyliin: " Ahaa ehkäpä sittenkään et ole se henkinen hyvä tyttö . vaan sittenkin hullu tyttö !"
        Aivan hirvee kokemus.


        poihfddghjj


    • Anonyymi

      Se hieno kuva on vasta alkua.
      Jos pääsee treffeille asti, nainen tekee heti päätelmät pukeutumisesta, ym näkyvästä.
      Ja se oli siinä, moro, hei.

      • Anonyymi

        Se on kyllä naurettavan typerää, mutta silti totta.


      • Anonyymi

        Haha. Näin se on. Naisten kysyntä on suurempaa ja voi paremmin valikoida. Ensin tippuu suurin osa kun pitää laittaa kuva. Jos kuvasta selviä niin livenä eka ja usein vika tapaaminen määrittää kaiken.

        Ei kai tässä mitään ongelmaa
        Vapaa maa ja jokainen saa valita mieleisen. Miehelle se voi olla vaan tilanne kerran kk, kerran 6kk tai kerran 1v.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haha. Näin se on. Naisten kysyntä on suurempaa ja voi paremmin valikoida. Ensin tippuu suurin osa kun pitää laittaa kuva. Jos kuvasta selviä niin livenä eka ja usein vika tapaaminen määrittää kaiken.

        Ei kai tässä mitään ongelmaa
        Vapaa maa ja jokainen saa valita mieleisen. Miehelle se voi olla vaan tilanne kerran kk, kerran 6kk tai kerran 1v.

        Tämä on numeroleikkiä ja jossittelua:

        Jos miehiä on jossakin 50 ja naisia on 50, niin mistä se johtuu että naisten kysyntä on suurempaa?

        Oletetaan niin että jos 20 näistä miehistä tekee aloitteen kaikille naisille, ja loput 30 miehistä vain osalle näistä? Eli naisten kysyntä on 20 miestä jotka urakoivat 50 aloitetta 30 "kunnon miestä" jotka valitsivat tarkkaan ja tekivät vain 2 aloitetta (jättivät loput 48 huomiotta), eli lopputuloksena olisi yhteensä 20- 50 aloitetta per nainen (kaikki saavat urakkamiesten ehdotukset, jotkut naiset jäävät kokonaan ilman sitä kunnon miesten täsmähakemusta, ja joillekin "söpöliineille" keskittyy monien, tai jopa kaikkien täsmähakemus).

        Ja naiset voivat keskittyä vastausten antamiseen, ja koska osa naisista sai 20 aloitetta, ja osa 50 aloitetta, niin onhan se valinta vaikeaa. Ja jottei se olisi liian helppoa, niin ne 20 miestä jotka laittoivat urakalla 50 hakemusta, niin voivat valita niistä vastauksista jotka saivat. Jos urakkamiehet saavat vaikkapa vain 3 vastausta, niin se voi olla enemmän kuin ei-suosittujen naisten toteutuneiden treffien määrä.

        Ongelmana tässä on niiden 30 miehen joukossa jotka tekivät vain 2 aloitetta. Jos kumpaankaan ei tule vastausta (vaikka naiset vastaisivat 15 aloitteentekijälle, jäi 7 urakkamiestä ilman vastausta), niin surkea olohan siitä seuraa niille kunnon miehille joita ei huomioitu mitenkään.

        Työpaikkojen osalta on sama ilmiö, jos on 1 paikka ja 150 hakijaa. 140 jää ilman vastausta, tai saa vain "kiitos mielenkiinnosta"-ilmoituksen. Jos 10 pääsi haastatteluun, niin ei se lohduta edes niitä 9:ää jotka pääsivät haastatteluun koska vain se 10:s sai sen paikan.


    • Anonyymi

      Kyllä ulkonäkö vaikuttaa ihastumisen tunteiden syntymiseen myös oikeassa elämässä kohdatessa, ja on aina vaikuttanut. Se on biologiaa eikä sille voi mitään.

    • Anonyymi

      Kyllä some-maailmassa on paljon epäterveitä piirteitä ja se on hyvin epäreilua. Jotkut valitsevat tekemisiään esim. lomalla sen mukaan että miten saisivat eniten tykkäyksiä. Voi miettiä onko se terveellä pohjalla sitten...

      Tyhmät on tietysti paikassa kuin paikassa huutamassa suurimpaan ääneen ja tekemässä itsestään numeroa ja huomiohuo*aamassa.

      • Anonyymi

        Mun ongelmani seuran haussa on etten löydä mistään miestä joka olisi erittäin kiinnostunut tieteestä, taiteesta, filosofiasta ja henkisyydestä. Ja mua ei oikeen kiinnosta mikään muu.


        poijhgfvgbnmj


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun ongelmani seuran haussa on etten löydä mistään miestä joka olisi erittäin kiinnostunut tieteestä, taiteesta, filosofiasta ja henkisyydestä. Ja mua ei oikeen kiinnosta mikään muu.


        poijhgfvgbnmj

        Ja yksi toivomus vielä: etsin miestä joka on kiinnostunut kehittämään emotionaalisella tasolla toinen toisensa hyvin kohtelua pitkälle, ..niin että suhteessa varmasti ei ole henkistä väkivaltaa ollenkaan mihnkään suuntaan.


        poihfdfghjjjj


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun ongelmani seuran haussa on etten löydä mistään miestä joka olisi erittäin kiinnostunut tieteestä, taiteesta, filosofiasta ja henkisyydestä. Ja mua ei oikeen kiinnosta mikään muu.


        poijhgfvgbnmj

        Minä olen kiinnostunut juuri noista asioista.
        Itse en vain löydä sopivaa naista itselleni.
        Missä sinunlaisen voisi kohdata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen kiinnostunut juuri noista asioista.
        Itse en vain löydä sopivaa naista itselleni.
        Missä sinunlaisen voisi kohdata?

        Juteltaisiinko vaikka tässä hetki :) ?


        poiuygtfgfff


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen kiinnostunut juuri noista asioista.
        Itse en vain löydä sopivaa naista itselleni.
        Missä sinunlaisen voisi kohdata?

        Mitäköhän ikäluokkaa olet ?

        pofdfghjjk


      • Anonyymi

        Se on somessa kokemuksen i mukaan erikoista että ne tykkäykset ei välttämättä ole oikein missä'än linjassa postauksemn sisällön kanssa, Minulta on tykkäykset hävinneet samalla kun muutama jäljelle jäänyt on tullut kertomaan, että vaikutan parempikuntoiselle kuin enmnen.

        poiuiyfdfghhh


    • Some-maailmassa luonnollisesti haluaa esittää hyviä puoliaan, iloisia asioita. Kuten silloin kun haluaa itselleen mieluummin hienoja vaatteita, tai vaikkapa meikkaa kasvonsa, ja kampaa hiuksensa. Some ei siis ole julkinen päiväkirja, ja toisaalta, monen some-tili on tyhjää täynnä, siellä ei ole mitään. Siellä ei siis ollutkaan mitään tykättävää, tai tietoa toisen tekemisistä ja kiinnostuksen kohteista.

      Kuten tuossa jo mainittiin, niin seuranhaku on kuin työhakemuksen lähettäminen. Toki olisi kivempi jos se olisi kuin myynti-ilmotus ja voisi vain odottaa että ostaja ilmoittautuu, ja kun raha vaihtaa omistajaa olisi "juttu valmis".

      Ei, jonkun pitää tehdä aloite ja tarjota omaa persoonaansa ja ulkomuotoaan toisille, ja tapaamiseen pääseminenkään ei mitenkään takaa että se toinen olisi kiva, ja että hänet haluaisi tavata vielä uudestaan, tai vastaavasti että itse kelpaisi sille toiselle.
      Monenlaisia tarinoita kuulee treffeistä, eli kaikki ehdokkaat eivät ole hyviä, vaan "keskenkasvuisia" joiden seurasta alkaa nopeasti kaivata pois.

      Yhtä ilmoitusta kohden voi olla monta hakijaa, joten olisi hyvä erottua joukosta jotenkin. Pitää miettiä mikä se oma vahvuus voisi olla. Jos se on vaikkapa ristisanatehtävien täyttäminen, niin jopa se voi olla asia joka voi vaikuttaa valintaan.

      Kirjoitin tuossa että yhtä ilmoitusta kohden voi olla monta hakijaa. Oletko yksi niistä hakijoista, vaiko se joka et ilmoittanut mielenkiinnostasi mitenkään?

      Ja itse kun laitoit kerran "verkot veteen", niin minun ilmoitukseeni ei vastannut kukaan. Eli minä olin se jonka olisi pitänyt ilmoittaa olevani kiinnostunut, eikä odottaminen ja läsnäolo ollut se keino jolla minä olisin löytänyt seuraa itselleni.

      Ymmärsin että oletuksena tietenkin oli se että olisin tehnyt aloitteen (käytännössä useampia aloitteita) jos olisin ollut kiinnostunut, että näin se toimii. Että mies ei voi olla saatavilla, vaan hänen hommansa on tehdä valinta. Ja kuten työhakemuksissa, niin joku niistä lopulta tärppää, ja kuten työpaikoissa, niin koeaika on olemassa.
      - Vaikka miehen on varauduttava siihen että jokainen hakemus ei tärppää, niin ei se naisenkaan osa ole helppo. Pitää osata valita hakemuksista mieluinen, ja joskus valinta osuu "häntäheikkiin" joka ei ollutkaan tosissaan.

      • Kirjoitusvirhe joka muutti lauseen merkitystä: (Minä) "Laitoin" verkot veteen, ei (sinä) "laitoit".


    • Anonyymi

      Maailma muuttuu veikkoseni. Onhan tuossa hyvätkin puolensa kun heti näkee voiko olla missään tekemisissä mutta tilanne on armoton varsinkin miehille. Mikään peruskuva ei kelpaa, samaan aikaan kun nainen saa olla minkä näköinen ja kokoinen tahansa. Kuvakin voi olla mitä tasoa vaan. Kai se johtuu kysynnästä.

    • Anonyymi

      Oon oikeesti miettinyt aiemmin tuota että seuran hakeminen netistä käy työstä varsinkin miehille. Aika moni mies vois yhtä hyvin unohtaa seuran saamisen. Jos on vähänkin väärän näköinen ja oloinen niin ei mitään mahdollisuutta. Osa miehistä pystyy parantamaan markkina-asemaansa, mutta silloin pitäisi ottaa sopivia kuvia mm. eläinten kanssa poseeraaminen, raha-asiat loistavaan kuntoon, järkyttävän kova urheilullinen olemus kehonrakentajaposeerauksilla. Vaihtoehtoisesti pitää olla vaan todella hyvä tuuri. Pieni osa miehistä pystyy valikoimaan.

      Eihän netti oo ainoa tutustumiskeino. Mutta netissä jos ei saa vastauksia niin ei live maailma tilannetta helpota. Monen kannattaa säästää ja lähteä muualle.

    • En tiedä onko se lopulta niin armoton miehille. Ei kaikki naisetkaan ole sen näköisiä että heitä katsoo "sillä silmällä". Pelissä (elämässä) on vaan eri tasoja, ja jokaisen pitää nähdä vaivaa että pääsee seuraavalle tasolle.

      Mutta poissa mielestä, poissa silmistä on aika vahva sääntö. Jos ei edes yritä, niin kirjoittamaton laki edellyttää että mies on se joka tekee aloitteen. Naisilla on keinona tyytyä siihen jonka saavat, tai olla yksin. Ne jotka tekevät aloitteen sen ei-niin-kauniin naisen suuntaan, voivat olla Auervaaroja, tai passattavia ei-niin-mukavia puolisoina.

      Miehen ei välttämättä tarvitse olla se johon tyydytään, vaan aina voi yrittää treenata ja pukeutua hyvin (naisilla lisäksi meikkaus), ja siisti asunto (tai se oma huone) ovat asioita jotka luovat hyvän tunteen. Tavallisen miehen palkka ei ole välttämättä erityisen hyvä, mutta kahdella palkalla tulee kuitenkin toimeen. Ellei nainen halua pysyä sinkkuna siihen asti kunnes tulee se varakas mies kosioretkelle.

      - Tosin, sääntöihin on myös poikkeuksia. Minun seuraani hakeutui kaksi ihastuttavaa naista (eri aikoina), ja tarkemmin ajatellen kolmaskin osoitti yhdessä vaiheessa kiinnostumisen merkkejä.

      Ehkä olen pitänyt itseäni vaan arvottomampana kuin mitä oikeasti olen :\
      Voisiko sama vaiva koskea muitakin, että onkin lopulta ihan yhtä hyvä kuin mitä keskimäärin ollaan, mutta kukaan ei vaan ole sanonut sitä?

      • Anonyymi

        Itsellä vähän sama homma, että kyllä näin jälkikäteen ajateltuna todella ihanat naiset ovat olleet minusta kiinnostuneita, mutta kun sillä hetkellä ei vaan voinut uskoa sitä.

        Huono itseluottamushan tuota selittää, onneksi se puoli rupeaa olemaan jo paljon parempi.


    • Anonyymi

      Kyllä jokainen on jollain tavalla hyvä.
      Nykyään taitaa ongelmana ollakin juuri se kun ajatellaan ettei kelpaa kellekkään.
      Eli ei arvosteta itseään tarpeeksi ja sitten tulee huonommuuden tunne.

      Jos tai kun arvostaa itseään ja luottaa itseensä on helpompi lähestyä muita ihmisiä.
      Tietenkään ei saa eikä kannata olla liian itsevarma ja omahyväinen.

    • Anonyymi

      Ihmiset eivät liiku missään muuten kuin omissa ystäväpiireissään, ystävyys on solmittu usein jo lapsuudessa tai nuoruudessa. Yleensä pariskunnittain vielä joten sinkkuna ei pääse mukaan. Muhun otetaan näin sinkkuihmisenä yhteyttä vain silloin kun halutaan purkaa huolia. Itse en ole varma noista oletuksista monen elämä kun on vähemmän ruusuista ulkokuoren takana. Ei ole vain oikein paikkoja missä ihmiset voisivat ystävystyä toisiinsa. Ja olemme aika sulkeutunutta kansaa joten emme päästä ihmisiä helposti lähelle.

      • Anonyymi

        Uusia ystäviä tulisi olla aika helppo löytää koska yksinäisyydestä kärsiviä ihmisiä on Suomessa vaikka millä mitalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusia ystäviä tulisi olla aika helppo löytää koska yksinäisyydestä kärsiviä ihmisiä on Suomessa vaikka millä mitalla.

        Totta, meitä on vaikka kuinka paljon. Pitäisi olla vaikka ystävä-risteilyjä jossa voi tutustua ihmisiin. Vähän samaan tapaan kuin sinnkuristeilyjä. Myös joku järjestö tms taho voisi perustaa someen ryhmän jossa ihmiset voisivat tutustua toisiinsa. Kun on mielenterveysseuroja miksei voi olla ystävyysseuroja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, meitä on vaikka kuinka paljon. Pitäisi olla vaikka ystävä-risteilyjä jossa voi tutustua ihmisiin. Vähän samaan tapaan kuin sinnkuristeilyjä. Myös joku järjestö tms taho voisi perustaa someen ryhmän jossa ihmiset voisivat tutustua toisiinsa. Kun on mielenterveysseuroja miksei voi olla ystävyysseuroja.

        Mielenterveysseuran puhelimeen soittelun perusteella ihmiset ovat hyvin ennakkoluuloisia ja epäluuloisia eivätkä usko mitään mitä heille puhuu. Lisäksi pitävät kiusaamista normaalina elämäntapana.


        poiuuyfdsdfg


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta, meitä on vaikka kuinka paljon. Pitäisi olla vaikka ystävä-risteilyjä jossa voi tutustua ihmisiin. Vähän samaan tapaan kuin sinnkuristeilyjä. Myös joku järjestö tms taho voisi perustaa someen ryhmän jossa ihmiset voisivat tutustua toisiinsa. Kun on mielenterveysseuroja miksei voi olla ystävyysseuroja.

        Mietin joskus facebookin roolia. Joku voi lisätä sinne kaverin / suostua kaveripyyntöön (antaa katseluoikeuksia), mutta sitten sen jälkeen ei tapahdukaan yhtään mitään. Ei edes satunnaisia reagointeja kuviin tms. En tiedä seuraako se toinen, eli näkeekö se toinen edes niitä päivityksiäni.

        Katsoin "mieskaveri" -sivustoa, mutta ihan vielä ei minulla ole aikaa tarpeeksi vapaata aikaa tarjotakseni sellaista sitoutumista.


    • Anonyymi

      Käytännössä yksinäisyys on hyvin usein myös omaa taitamattomuutta. Olen nähnyt todella paljon ihmisiä, joilla on mahdollisuus tutustua ihmisiin ja rikkoa yksinäisyyden kierre, mutta syystä tai toisesta ei tehdä asialle mitään. En enää itse jaksa olla se ainoa aktiivinen osapuoli. Tuntuuko muut ihmiset oudolta ja pelottavalta, kun ei oikeasti ole ollut omassa elämässä ketään vuosiin, ehkä ei koskaan? Onko vaikea keksiä mitä tekisi tai pitäisi tehdä? Odottaako ihmisiltä ja ihmissuhteilta jotain täysin epärealistista täydellisyyttä? Ehkä myös puuttuu energiaa ylläpitää mitään ihmissuhteita.

      Joka tapauksessa moni ihmissuhde kuihtuu kokoon. Miehenä olen nähnyt paljon naisia, joiden kanssa juttu luistaa hyvin niin kauan kun minä pidän keskustelua yllä. Minun on kirjoiteltava joku 500 sanan essee viestiksi ja saan siihen vastauksen. Jos laitan lyhyen viestin, siihen ei vastata millään tavalla, vaikka oltaisiin vanhojakin tuttuja. Enkä itse saa viestejä käytännössä koskaan ilman aloitetta. Paitsi, kun tarvitaan jotain apua tai jotakuta jolle purkaa ongelmia. Muista hyötyminen on polttoaine mikä pitää maailman radallaan.

      • Anonyymi

        Olen yllättynyt monien naisten kirjoitettujen viestien lyhyyteen. Ei tosiaan etene mikään kun toinen osapuoli ei viitsi nähdä yhtään vaivaa viestien eteen. Ei tule vastausta, ei kommenttia, ei yhtään mitään. Siihen se juttu kuoleekin ihan varmasti. Naisillahan onkin niin paljon valinnanvaraa, miehiä riittää, vaikka joka sormelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen yllättynyt monien naisten kirjoitettujen viestien lyhyyteen. Ei tosiaan etene mikään kun toinen osapuoli ei viitsi nähdä yhtään vaivaa viestien eteen. Ei tule vastausta, ei kommenttia, ei yhtään mitään. Siihen se juttu kuoleekin ihan varmasti. Naisillahan onkin niin paljon valinnanvaraa, miehiä riittää, vaikka joka sormelle.

        Minussa taas miehille on ongelmama viestieni pituus ja runsaus. Jotkut tyykkääkin.

        poiuyfdddghhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minussa taas miehille on ongelmama viestieni pituus ja runsaus. Jotkut tyykkääkin.

        poiuyfdddghhh

        nuoren yksi mies halusi vastaaottaa kirjeitäni, pyysi kirjoittamaan., Niitä oli niin paljon että miehen kaveri luki niistä osan kun ol liikaa yhdelle miehelle luettavaa

        poyugddfggh


    • Anonyymi

      Kuvan välityksellä saa yhteyden ihmisen atomien värähtelytasoihin ja siihen miten energia kulkee ihmisen kehossa. Psyykkinen yhteys ihmisen "energiaan" luodaan kuvan perusteella.

      Sikäli kuva ei ole täysin huono valintakriteeri, sillä ihmisen olemuksen aistii kuvasta. Jos vaikutat luotettavalta ja aidosti tasapainoiselta niin saat mätchejä, mutta jos naisten selkäpiitä karmii kuviasi katsoessa, et välttämättä saa niin paljoa mätchejä

    • Anonyymi

      Itse en mitenkään pysty ymmärtämään tätä nykyajan tapaa hakea seuraa ja jopa kumppania netistä! No, ihan pelkän kevyen seuranhaun ymmärrän, kun muuta ei takana olekaan kuin ehkä yksi tapaaminen milloin minkin merkeissä. Mutta kumppanin haku!
      Tuntuu sille, itse kun en ole näitä deittipalstoja selaillut, että todellakin vain ulkoinen merkitsee. Sehän johtaa ilman muuta siihen, etttä ihmissuhteet jää varsin pintapuolisiksi, pelkkä ulkoinen vetovoima pitää koossa hetken ja kun se joka tapauksessa piankin kuihtuu, se suhde on siinä ja eilistä päivää. Ja sitten uuden hakuun.
      Tai sitten jo suhteen aikana aletaan etsiä paremman näköistä ja laihempaa ja komeampaa jne. Ihmissuhteet eivät koskaan syvene aidoksi välittämiseski ja jopa rakkaudeksi. Ja sen vuoksi maailma on täynnä epätoivoisia etsijöitä jotka eivät koskaan saavuta sitä mitä etsivät.
      Itse en ole yhtäkään kumppaniani netistä löytänyt enkä etsinytkään sen puoleen. Vierastan koko ajatustakin! Ihmettelen myös sitä, mikä este ihmisillä on tutustua irl? Miksi pelätään ihmisen kohtaamista niin kauheasti?

      -kahden lapsen äiti joka kohtasi aviomiehensä kadulla-

    • Anonyymi

      No mutta nyt keksinkin mihin voin käyttää te- toimiston tarjoaman ilmaisen ammattikuvaajan ottaman cv-kuvan!

      • Anonyymi

        Päivän paras tuli tässä 😄


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6749
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4380
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2793
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1653
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe