Skoda se vaan kestää ja kestää

Anonyymi

Skoda on kestävä auto, vai mitä, jenkkispedet?

5

164

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun skeidailija törmää amerikan auton takapuskuriin, niin amerikan autoilija ei edes huomaa törmäystä. Sen sijaan skeida menee tuhannen paskaksi, ja lunastukseen. ja sen sisällä olijat hospitaalin teho-osastolle.

• Anonyymi

Kyllä se toisin päin todellisuudessa on, Jos vaikka uudella Superbilla ja vanhalla Amerikan raudalla nokkakolari ajetaan, kyllä Amerikan raudasta Hospitaaliin lähdetään ensiksi.. Amerikan raudassa kuollaan ratin ja penkin väliin??

• Anonyymi

Skoda ei ole hyvä auto.

Monta kertaa olen nähnyt tilanteen jossa ei vanha 80-90-luvun jenkki on pienemmän vauhdin kolarissa. Jenkistä korkeintaan tippuu joku merkki tai tulee pieni lommo. Vastapuolen japsi tai euro usein hirveästi kasassa ja ehkä jopa lunastukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Skoda ei ole hyvä auto.

Monta kertaa olen nähnyt tilanteen jossa ei vanha 80-90-luvun jenkki on pienemmän vauhdin kolarissa. Jenkistä korkeintaan tippuu joku merkki tai tulee pieni lommo. Vastapuolen japsi tai euro usein hirveästi kasassa ja ehkä jopa lunastukseen.

Tämä on aivan totta. Itse käyttäisin joskus caminolla Honda civicin vieläkin lyhemmäksi. Caminon keulaan tuli pari naarmua.
        Valitettavasti nyt on pakko ajaa isommalla japsilla. On siinäkin painoa yli 1700 kg, niin luulisi olevan suht turvallinen.

• Anonyymi

Aloittaja ei taida olla järjen jättiläinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      285
      967
    2. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      57
      769
    3. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      681
    4. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      49
      606
    5. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      35
      604
    6. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      52
      574
    7. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      33
      526
    8. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      36
      491
    9. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      48
      477
    10. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      40
      475
    Aihe