Liikkeen teen mies. Sua lähestyn.. jollain tavalla. Olen vähän odottanut että sattumalta tavattaisiin, mutta tuntuu ettei se oikein onnistu kun aina väärä aika tai tilanne. Ja en välillä saa lähdettyä mihinkään kun palsta saa minut surulliseksi välillä.. tässä kuluu vähän aikaa. Hyväksyä juttuja ja selvittää päätä.. kun mä ajattelin jotenkin että en ikinä sitoutuisi, menisi naimisiin.. niin vasta nyt alkaa tuntua että voisin tahtoa.. sun kanssa. Haluisin et kaikki tapahtuis livenä oikein. Sillä tavalla ettei menis mönkään. Koska tuskin loputtomiin saa uutta tilaisuutta.. tahtoisin että hetki olisi täydellinen. Mutta ehkä se on mahdotonta. Ottaen huomioon kaikki muuttujat ja mitä ajan kuluessa on tapahtunut. Tiedän että epäilet jollain tasolla mun tunteitani, mut pystyn ne vain kaksin ollessa näyttämään aluksi. Sen verran heikoks tunnen itseni tän asian suhteen. Niin pieni on vielä luottamus ja usko. En oikein usko että tahtoisit minut. Siksi minusta eilenkin tuntui kuin se olisi ollut unta, et olisi ollut siinä. Usko on vähissä.
Kyllä mä varmaan vielä jonkin
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voi ei. Tuli surullinen olo tuota lukiessani. En osannut mennä asemaasi. Ja sitten olin vähän ärtynyt ja hermostunut. Tilanne oli mulle jotenkin liikaa, nyt sen näen selvemmin. Olisi voinut toimia toisinkin tietty.
- Anonyymi
Täydellistä hetkeä ei ole olemassakaan, se on vain illuusio. Toimi nyt, äläkä jahkaile. Laita viesti tai soita. Ei se toinen usko ennen kuin kuulee itse.
Aloittaja kirjoitit:
"kun mä ajattelin jotenkin että en ikinä sitoutuisi, menisi naimisiin..."
Ensinnäkään ei ole naisen tehtävä lähestyä miestä, romanttisessa mielessä.
Toisekseen anonyymit lupaukset anonyymillä palstalla ovat kuin puhaltaisi tuhkaa tuuleen.
Minä sitouduin jo, ja elin läpi pitkän parisuhteen, joka päättyi puolison kuolemaan.
Enkä aio "kohdata" ketään, koska en liiku missään ilta- tai yöelämässä.
En ole enää vuosiin liikkunut.
Aloittaja
- mistäpäin Suomea olet?
-minkä ikäinen olet?
-minkä ikäistä miestä kohti "aiot tehdä liikkeen?
Taidatpa olla trolli, koska et mitään tunnistetietoja kirjannut- Anonyymi
Onko sulla koskaan ollut mitään hyvää sanottavaa kenestäkään muusta kuin itsestäsi? Minkälainen ihminen rekisteröi nimimerkin, jota käyttää pelkästään muiden kiusaamiseen ja trollaamiseen?
- Anonyymi
Sellainen ihminen kuin minä. (s. 26.02.1968)
Kiusaan.
Esiinnyn naisina.
Valehtelen.
Vakoilen.
Stalkkaan.
Risto_
(Apinan vuonna syntynyt, bluffari)
- Anonyymi
Soita ja sovi tapaamisesta johon tulee vain sinä ja hän.
- Anonyymi
Mä jotenki vähän ymmärrän sua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193106
- 1162411
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262206Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231996Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41995Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2411974Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen1001616Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051404- 731237
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351126