Luottokauppasopimuskin on huijausta?

Anonyymi

Ostin Elisalta puhelimen heidän mainostamallaan korottomalla osamaksulla, jossa puhelimen lopulliseksi hinnaksi ilmoitetaan sama hinta kuin mitä se maksaisi jos maksaisin sen pois kerralla.
Nyt näen Omaelisassa että minulta ollaan veloittamassa jotain "luottokauppasopimus"-maksua, ja ilmeisesti kerran kuussa?
Jos maksan tuota maksua sen koko 36 kuukautta niin puhelimeni tulee maksamaan ainakin tuplasti!

6

1966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eiköhän nämä selviä parhaiten suoraan Elisalta kysymällä..

      • Anonyymi

        En enää asioi noiden myyjien kanssa naamatusten enkä puhelimessa. Pari kertaa ovat jo onnistuneet huijaamaan varomatonta hyväuskoista, mutta olen täysin ylimääräisen vaivannäön jälkeen saanut peruttua ne liittymän "parannukset". Tällä kertaa taisin kuitenkin pelästyä jo turhaan, ja tää "luottokauppasopimus" taitaakin olla vain juuri sitä sen puhelimen maksamista osamaksuerissä.


    • Anonyymi

      Maksat tietysti vain sen hinnan, millä puhelimen ostit. Yksinkertaista. Eihän kukaan voi edes yrittää laskuttaa sinulta jotain ylimääräistä syyllistymättä rikokseen.

    • Anonyymi

      Oletko varma ettei se luottokauppasopimus-maksu ole juuri se osamaksu joka maksetaan 36kk.

      • Anonyymi

        Tästä jo oli tuossa ylempänä.


    • Anonyymi

      me ostimme myös ja sinun tulee ilmoittaa että nyt maksaisin koko loppu velan pois. no me ei kylläkään maksettu yhtään erää vaan heti laskun muodostuttua koko loppu velka pois. asiakaspalveluun tulee soittaa jossa he sitten laskevat loppu velkasi sen hetken keräytyneet kotot. elisa on muuten huijari mutta tuossa je onnistuivat toimimaan meidän kohdalla lain mukaan.
      netti ja sen jatkuva katkeilu on Elisalla suuri ongelma ja heidän tuki soitti minulle ja tämä naishenkilö ei liiemmin kiinnostanut tai välittänyt. käski suoraan vaihtaa toiselle matkapuhelin verkkoon.no Elisalla äänitetään puhelut niin toivotaan että joku kuuntelee ne ja tuo nainen voisi saada potkut....in väärällä alalla.... jos Elisan netti katkeilee isojen päivityksien kohdalla( tietokone) on ongelmat toki kuluttajalle isot korjaus kustannukset tiedossa vaikka itse ei olekkasn ongelman aiheuttajana. kuten meillä nyt pääsi tapahtumaan. ja tämä elisan tuesta soittanut nainen ei paljon välittänyt. koen elisan asiakaspalvelun törkeänä ja loukkaavana käyttäytymisellä kun heidän netti sulkeutuu ja aiheutti asiakkaalle suuret lisä maksut. tietokone jouduin antamaan korjaajalle. elisa on liian raha ahne kun ei edes ota vastuuta oman verkkonsa ongelmista, ei hyvitystä ei mitään????pyytää vain jos vaihtaisin yritystä?? hämmentävää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3260
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2842
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2666
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2618
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2496
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2335
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1793
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1737
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1610
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1466
    Aihe