Kissa ja Laki.

Anonyymi

Ihmiset ei vaan ymmärrä että kissat ei saa kulkea vapaana, ainakaan toisten pihoissa kusemassa. Metsästys lain mukaan villiintyneen kissan saa lopettaa se, jonka omistamalle tai hallitsemalle maalle kissa tulee.

106

2149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sina olla rasimi.

    • Anonyymi

      Se on eläinrääkkäystä jos alat kepillä ajamaan kissaa takaa.

      • Anonyymi

        Minä en ajas kepillä, losauttaa siihe se.


      • Anonyymi

        On vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ajas kepillä, losauttaa siihe se.

        Luki, losauta housuihis.


    • Anonyymi

      Kohta ne harvenee. Loukku valmiina. Ravustus alkaa pian. :)

    • Anonyymi

      Toi rapusyötti juttu on soopaa ei ravut tykkää kissasta eikä muustakaan lihasta paitsi kalan lihasta niin se vaan menee joten anna sen kissan kusta hiekkalaatikkoon niin saa lapset vastustuskykyä kun kaikki on nykyisin niin steriiliä että mukulat kipeenä koko ajan pikku vinkkinä vaan!!

      • Anonyymi

        Muistakaa maskit.


    • Anonyymi

      Iltalehti tänään 6.7.:
      "Kissaliiton virallinen linjaus on ehdoton ei kissan vapaalle kulkemiselle asutusalueilla.

      Liiton mukaan kissa ei yksiselitteisesti kuulu Suomen luontoon. Vapaana liikkuessaan se voi aiheuttaa arvaamatonta tuhoa niin ympäristölle kuin ihmisten omaisuudelle. "

      Selkeästi sanottu Kissaliiton edustajalta.

    • Anonyymi

      Meidän nurkissa pyörii kaksin kappalein. Tuo ruskee mikä istuu aina konepellillä on siunannu kohtalonsa.

      • Anonyymi

        En ole kissan omistaja enkä edes "kissa ihminen" mutta ketä v..tua haittaa jotkut kissat😆 mahtaa olla melko per..estä tälläinen ihminen.😂 joo joo voi syödä pikkulinnun, no mitä sitten🤣 kyllä niitä riittää, keskittyisitte ennemmin roskiin. kyllä ne kissat vaan jotenkin kuuluu suomen luontoon😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kissan omistaja enkä edes "kissa ihminen" mutta ketä v..tua haittaa jotkut kissat😆 mahtaa olla melko per..estä tälläinen ihminen.😂 joo joo voi syödä pikkulinnun, no mitä sitten🤣 kyllä niitä riittää, keskittyisitte ennemmin roskiin. kyllä ne kissat vaan jotenkin kuuluu suomen luontoon😊

        Vuoden paras kommentti!👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuoden paras kommentti!👌

        Kirjoitti kymmenen kissan omistaja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitti kymmenen kissan omistaja!

        Itse asiassa kaksi koiraa on ollut, mutta hekin ovat jo edesmenneitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kissan omistaja enkä edes "kissa ihminen" mutta ketä v..tua haittaa jotkut kissat😆 mahtaa olla melko per..estä tälläinen ihminen.😂 joo joo voi syödä pikkulinnun, no mitä sitten🤣 kyllä niitä riittää, keskittyisitte ennemmin roskiin. kyllä ne kissat vaan jotenkin kuuluu suomen luontoon😊

        👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuoden paras kommentti!👌

        Aloittaja on kissavihaaja,varmaan kädet tutisten odottaa jos sais lahdattua laittomasti kissan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on kissavihaaja,varmaan kädet tutisten odottaa jos sais lahdattua laittomasti kissan.

        Minä en ole aloittaja, mutta pihallani hiimuilevat kissat saa kyllä tuntea nahoissaan, että väärään paikkaan eksyivät.
        Ja se siitä. Pitäkää kissanne kotopihassa, niin ei tule minkäänlaista ongelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitti kymmenen kissan omistaja!

        Taitaa olla kissanvihaajat liikkeellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla kissanvihaajat liikkeellä.

        Ei, en vihaa kissoja. Ovat minulle aivan merkityksettömiä, yhdentekeviä olioita niin kauan, kunhan eivät tule kuselle minun pihaani tai kyttää peippoja ja tiaisia tuossa ikkunani alla. Kun pysyvät omissa kotipihoissaan, niin ok. Mutta minun pihassani ovat välittömästi ja jokatapauksessa kielletyssä paikassa ja siten lainsuojattomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, en vihaa kissoja. Ovat minulle aivan merkityksettömiä, yhdentekeviä olioita niin kauan, kunhan eivät tule kuselle minun pihaani tai kyttää peippoja ja tiaisia tuossa ikkunani alla. Kun pysyvät omissa kotipihoissaan, niin ok. Mutta minun pihassani ovat välittömästi ja jokatapauksessa kielletyssä paikassa ja siten lainsuojattomia.

        Sullon ase? No kohta ei oo 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa kaksi koiraa on ollut, mutta hekin ovat jo edesmenneitä.

        Elukoista puhuttaessa ei sanota "he", vaan "ne" !


    • Anonyymi

      Ihminenkään ei saa taapertaa toisten pihoissa eli yksityisalueella ilman lupaa.

      Mutta ihmisen päästäminen päiviltään ei ole suositeltavaa, kuten harhaantuneiden koirien ja kissojen kanssa asia on.

      • Anonyymi

        Lahtarit on lahtareita.


      • Anonyymi

        No eipä oo koirien ja kissojenkaan kanssa. Varsinainen vatipää.


    • Anonyymi

      Kissat kuulus kaikki hävittää. Niistä ei ole mitää hyötyä. Naapuri ukko ennen hyvään aikaan lopetti niitä oikein het tekemällä.

      • Anonyymi

        Sulle kun tarjottiin kissat vai rotat/hiiret. Valitsit jälkimmäisen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle kun tarjottiin kissat vai rotat/hiiret. Valitsit jälkimmäisen?

        Epäilen että tälläiset kissan vihaajat ovat vain piilo homoja, jotka ovat vihaisia koska eivät uskalla tulla kaapista ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen että tälläiset kissan vihaajat ovat vain piilo homoja, jotka ovat vihaisia koska eivät uskalla tulla kaapista ulos.

        Naiset ottaa usein kissan sen takia. Kun eivät uskalla tehdä jälkikasvua. Kissat on juonioita. Ne manipuloi ihmistä. Kehrätään.... nau-utaan että ruokitaan. Ja niin kissa saa ihmisen palvelijaksi. Mutta mihinkään sen metsästys tai kuseminen ei ole kadonnut. Peto mikä peto.


      • Anonyymi

        Mitä hyötyä sinusta on ja naapurin ukosta oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle kun tarjottiin kissat vai rotat/hiiret. Valitsit jälkimmäisen?

        Hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen että tälläiset kissan vihaajat ovat vain piilo homoja, jotka ovat vihaisia koska eivät uskalla tulla kaapista ulos.

        En usko homo on vähän fiksumpi otus kuin kissan eli eläinten vihaaja sellainen se , ei yhtä eläintä vihata vaan kaikkia pitää olla .....


    • Anonyymi

      Kekisuolaista yksinkertaisuutta ei voi suositellea kenellekään lakien mukaan. Elämähän noinmuotoillen tukehtuu jo. Ihan ilman koronaakin.

    • Anonyymi

      Kyllä nykyään on tullut ilmi, että ne saa olla ihan yksinvaltiataa. Ei niitä sellaisia kissalakien edustajia itse asia niinkään kiinnosta. Kissat vain ovat. Puuttumatta sen kummemmin.

    • Anonyymi

      Kulkukissan saa tappaa omassa pihassa, mut ei kotikissaa, Mistäs sen tietää kumpi on jos pyörii tuossa pihassa. Tarvii listiä se, kai sen joku joskus kertoo että niiltä hukkunut.

      • Anonyymi

        aloita listiminen itsestäsi, tekisit kerrankin yhteiskunnalle palveluksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aloita listiminen itsestäsi, tekisit kerrankin yhteiskunnalle palveluksen.

        Kyllä minä ainakin ekaks sen pihassa kuikuilevan kissan listin. Piekkari on jo hankittu ja siihen äänenvaimennin. Juu, älä ala niuhoomaan, aseenkantolupa on myös kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä ainakin ekaks sen pihassa kuikuilevan kissan listin. Piekkari on jo hankittu ja siihen äänenvaimennin. Juu, älä ala niuhoomaan, aseenkantolupa on myös kunnossa.

        Vaan ei oo kohta piekkaria 😊👍🏻


    • Anonyymi

      Ei vaan saa. Lain mukaan kissa pitää loukottaa ja viedä eläinsuojaan. Mikäli tapat sen voi tulla kalliiksi. Muista että kissa on ollut Suomen luonnossa jo satoja vuosia. Ei siis mikään vieraslaji. Ja kaupunkialueella ampuminen se vasta kalliiksi tuleekin.

      • Anonyymi

        Joo, mulla on sellainen hetitappava minkkiloukku, jonne mahtuu kissakin. Sinne vain muikku ja a´vot. Eikä kuulu kummaakaan ääntä.
        Annoitpas hyvän vinkin, ei olis itelle tullu mieleen.


      • Anonyymi

        Kissa ei ole koskaan ollut Suomessa luonnonvarainen, joten paras kissa luonnossa on kuollut kissa! 💀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mulla on sellainen hetitappava minkkiloukku, jonne mahtuu kissakin. Sinne vain muikku ja a´vot. Eikä kuulu kummaakaan ääntä.
        Annoitpas hyvän vinkin, ei olis itelle tullu mieleen.

        Itelle!Kymenlaakson kyylä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kissa ei ole koskaan ollut Suomessa luonnonvarainen, joten paras kissa luonnossa on kuollut kissa! 💀

        Aloituksessa ei puhuta luonnonvaraisuudesta.


    • Anonyymi

      Eläimet eivät kuulu kaupunkeihin, jos haluaa eläimiä pitää kuuluu muuttaa jonnekin mummonmökille asumaan.

      • Anonyymi

        Sääliksi käy "mummonmökin" pikkulintuja, siellähän se kissa vasta pahojaan tekeekin. 🐥🐤


      • Anonyymi

        On se kumma,kun muuta ei keksitä niin pitää kissoista kitistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sääliksi käy "mummonmökin" pikkulintuja, siellähän se kissa vasta pahojaan tekeekin. 🐥🐤

        Ei sen tarvi pikkulintuja jahdata, kun hiiriä ja rottia piisaa. Ja kissanruokaa, ei hyvin syötetty kissa juuri viitsi lintujen perässä hypellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kumma,kun muuta ei keksitä niin pitää kissoista kitistä.

        Näin on.


    • Anonyymi

      Ei nekissat varmaan tulisi,jos tietäisivät ,että noin hulluja on vastassa.

    • Anonyymi

      Olen muuten joskus ollut jämsässä, onkohan kaupunki, joskus olin sairaalassa olin leikkauksessa siellä pedissä olin yhden vuorokauden joskus kauan aikaa sitten.

    • Anonyymi

      jatkan pikkuruisesti tuota juttua jooh, piti mennä junalla sinne Jämsään leikkaukseen, piti seurata punaista naista, jotta löysin edes sen sairaalan pikkuruiselta juna-asemalta, joku neuvoi että seuraa tuota punaista naista jolla punainen takki se varmaankin menee sinne sairaalaan.

      Sitten leikkauksessa, puudutettiin koko käsi ja leikkauksessa en tuntenut mitään anestesia mies oli sanoi että: sano jos tunnet mitään on minun syy olen siitä vastuussa, no en tuntenut mitään kun taltalla irroittivat kyynäspäästä hermopinteen pois. Leikkauksen aikana sairaalan henkilökunnan omat höpötykset :)

      Joo se onnistui hyvin se leikkaus, sormet alkoivat toimimaan heti kun se hermojuttu oli korjattu.

    • Anonyymi

      Rautamullassa pyörii pienehkö musta kissa, se on ollut nyt tarpeeks monta kertaa meidän auton konepellillä. Se valitsi itte kohtalonsa, ei nää vappua.

      • Anonyymi

        Siunausta konepellille.


    • Anonyymi

      On teillä ongelma,kissat kusee tontille,mitä sitten.mä kusen aina naapurin tontille ja ihan minne vain kun kusettaa,viimeksi paskansin ankkapuistoon vesipierun kun olin matkalla viinakaupaan. Ja en kerinnyt s-kaupan vessaan,kukaan ei valittanut.ammu mut jos on pokkaa,tosin voin ampua takas.otankin heti kissaan ja koiran,koiran opetan heti paskantaan parkkipaikalle yms paikkoihin jottei kaki tontilleni.

    • Anonyymi

      Taas napsahti yks loukkuu.. Jäte säkki päälle ja säkki nippusiteellä kiinni pakoputkeen.. diesel käyntiin. Ja vot. Kerkii käydä "kakalla" ja polttaa sätkän. Yks kusekselija vähemmän. Luonto hoitaa loput. Ei tarvi kaivella monttuja.:)

      • Anonyymi

        Onko millainen loukku, ja syötti. tossa naapurissa on kaks kissaa mitkä käy paskalla meidän pihassa. Myrkyttää ei viitti, menee siilit ja linnut.


    • Anonyymi

      Kyllä mun lapsuudessa kissat vaan kuului Suomen luontoon. Ne piti rottakannan kurissa ja hiiret myös.
      Mitään harmia ei kissa ihmiselle tee. Joillakin vaan on se sisäänrakennettu kissaviha, eli -pelko.

      • Anonyymi

        Niin onhan se mukavaa kun se naapurin kissa istuu ja raapii suht uuden auton konepellillä, paskoo puuliiteriin, kesällä kusee mansikkamaalla. Kylmäks hoidan joka katin mikä pihaan tulee, ja niin että ei löydy tältä tontilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin onhan se mukavaa kun se naapurin kissa istuu ja raapii suht uuden auton konepellillä, paskoo puuliiteriin, kesällä kusee mansikkamaalla. Kylmäks hoidan joka katin mikä pihaan tulee, ja niin että ei löydy tältä tontilta.

        Meilläkin kävi naapurin katteja kusemassa. Yht äkkiä ne kaks katos jotenkin omituisesti. Äiti ja lapset kävi kyselemässä...... Sanoin et tontut on varmaan vieny ne mukanaan kun ootte ollu nii tuhmia. Itkun ja parkumisen saatellessa poistuivat paikalta. Minä heitin toisen "pannan" saunan pesään. Minä uskon tonttuihin ja joulupukkiin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meilläkin kävi naapurin katteja kusemassa. Yht äkkiä ne kaks katos jotenkin omituisesti. Äiti ja lapset kävi kyselemässä...... Sanoin et tontut on varmaan vieny ne mukanaan kun ootte ollu nii tuhmia. Itkun ja parkumisen saatellessa poistuivat paikalta. Minä heitin toisen "pannan" saunan pesään. Minä uskon tonttuihin ja joulupukkiin. :)

        Muista että älä sinäkään kuse sitten kännipäissäsi/selvinpäin valtionmaille mitä et omista! Kuse omalla tontillasi!
        Harmi kun kusemisesta saa niin pienen sakon, oikea rangaistus ois se et munat pois, loppuis sekin.. 🤭😁
        Taitaa olla lirahtanut päähänkin tuota munan päästä virtaavaa nestettä enemmänkin, kun pahaolos pitää kohdistaa nelijalkaisiin! Sairas temppu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin onhan se mukavaa kun se naapurin kissa istuu ja raapii suht uuden auton konepellillä, paskoo puuliiteriin, kesällä kusee mansikkamaalla. Kylmäks hoidan joka katin mikä pihaan tulee, ja niin että ei löydy tältä tontilta.

        On se hyvä, ettei hirvi oo jyrähtänyt konepellille. Mulla oli kerran lähellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin onhan se mukavaa kun se naapurin kissa istuu ja raapii suht uuden auton konepellillä, paskoo puuliiteriin, kesällä kusee mansikkamaalla. Kylmäks hoidan joka katin mikä pihaan tulee, ja niin että ei löydy tältä tontilta.

        Öö.. Oletko tarkastanut että jäljet tulee konepeltiin nimen omaan kissan kynsistä?
        Yksikään kissa joka on minun autoni konepellillä istunut ei ole tehnyt naarmun naarmua, koska ei käytä kynsiä.. Olen tarkastanut! Paitsi tilanteessa jos meet säikäyttää sen ottaa pitoa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin onhan se mukavaa kun se naapurin kissa istuu ja raapii suht uuden auton konepellillä, paskoo puuliiteriin, kesällä kusee mansikkamaalla. Kylmäks hoidan joka katin mikä pihaan tulee, ja niin että ei löydy tältä tontilta.

        Jos käytät autos autopesus (automaatisessa) enempi jälkiä sieltä saat konepeltiis kuin kattien kynsistä! Jos on varaa uuteen autoon ni varmaan on varaa rakentaa talli mis säilyttää! Varo ettei aurinko ja muut luonnonilmiöt lokit yms.. pasko pilalle uutta maalipintaas! Huhhuh.. Ja voi voi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öö.. Oletko tarkastanut että jäljet tulee konepeltiin nimen omaan kissan kynsistä?
        Yksikään kissa joka on minun autoni konepellillä istunut ei ole tehnyt naarmun naarmua, koska ei käytä kynsiä.. Olen tarkastanut! Paitsi tilanteessa jos meet säikäyttää sen ottaa pitoa..

        Se on taivahan tosi. Kissa ei tarvitse kynsiään muuhun kuin esim. saaliin kiinni pitämiseen, kiivetessään vaikka puuhun tai hiukan tyhmemmän omistajan tai muun tökerön lähestyjän torjumiseen.


    • Anonyymi

      No meneehän noita katteja metsässä oleviin supiloukkuihin ja aina ovat saanet kuulan kalloonsa, eikä se sanonta "kissalla on yhdeksän henkeä" pidä paikkaansa.
      Aina ovat laakista retkahtaneet toisin kuin supi, joka potkii vielä pitkään refleksimäisesti laakin jälkeen.

    • Anonyymi

      Kissakriisi hallintaan -kansalaisaloitteelle 50 000 nimeä täyteen. Kansalaisaloitteella pyritään saamaan valmisteltavaksi laki, jolla rajoittaa kissojen hallitsematonta lisääntymistä.
      Populaatiokissat muodostavat usein todellisen ongelman, sillä ne ovat monesti sisäsiittoisia ja kärsivät lukuisista terveysongelmista sekä vaativat usein kesyttämisen.

    • Anonyymi

      Mitä sitä näistä linssinviilaajista suotta häiriintyä.

      • Anonyymi

        Pitää paikkansa.


    • Anonyymi

      Tänä aamuna oli Himoksen risteyksestä vajaa kilsa Jyväskylään päin , tienpenkalla kuollut mustavalkoinen kissa. Näin siinä käy, kun saavat vapaasti juosta. ...

      • Anonyymi

        Onhan noita piennisäkkäitä teiden varsilla ollut maailman sivu. Ajakaa varovasti.


    • Anonyymi

      Kesä lomalaiset ottaa kissan pentuja, ja lomansa jälkeen hylkäävät kattinsa.

    • Anonyymi

      Naapurin jätkän kissoille on tunnit luettu.

      • Anonyymi

        Hieno juttu!


    • Anonyymi

      Onko kukaan kokeillu toimiiko tuo Bariumkarbonaatti. Eiköhän tuo paskominen riitä meidän pihaan.

    • Anonyymi

      Heh, minä nappasin kiinni naapurin piskin ja kaasutin muille maille. Oli päässyt irti, mutta minusta vaikutti heitteillejätöltä. Vittumainen louskuttaja, aamusta iltaan. Eipä louskuta enää.

      • Anonyymi

        Sähköautollako kaasutti?, 🤔😵


    • Anonyymi

      Kissaa koskee samat kiinnipitosäännöt kuin koiraakin. Pitää olla omistajan välittömässä läheisyydessä ja kytkettävissä. Turha niitä kadonneita misuja on facebookissa etsiä jos omistajat antavat paskoja naapureiden nurkkiin. Tuskin moni ihminen tykkäisi jos naapureiden koira kävis paskomassa pihamaalle tarpeensa.

    • Anonyymi

      Ei kai täällä kukaan eläimiä rääkkää?

      • Anonyymi

        Enkä minä rääkkää eläinrääkkääjää, pitäisin vain kellarissa lemmikkinä...


    • Anonyymi

      Yksikin nillittänyt lehdessä kissansa kohtaloa. Ei tarvi kun pitää kissansa kiinni eikä päästä kuleksimaan vapaana. Lakikin määrää pitämään niin kuten koirankin. Eläinrääkkäystä en hyväksy mutta kissan paikka ei ole vapaana kuleksimassa. Jos kissalle käy jotain voi mennä peilin eteen.

    • Anonyymi

      nyt olen 60 vuotta elänyt enkä ole villikissa nähnyt vieläkään jotain ihmistä kaihtavia navettakissoja kyllä mutta missä villikissa , sellainen joka selviää ilman ihmistä,, on vain kissan vihaajien puheissa,,,

      ps. naapurin kissa nukkuu Minun keinussa pitääkö tappaa???
      Mikä teitä vaivaa...

      • Anonyymi

        Haluavat vaan ärsyttää. Voi kun tietäis kuka sen kissan ampui, olis sille vähän asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluavat vaan ärsyttää. Voi kun tietäis kuka sen kissan ampui, olis sille vähän asiaa.

        Mistäs juttelisitte? Kissahullu turvautuu väkivaltaan ja tekee itsestään maksajan.


      • Anonyymi

        Ei kukaan puhunut villikissasta vaan kissasta. Jonka on oltava kytkettynä tai omistajan välittömästi kytkettävissä. Onko näin yksinkertaista porukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan puhunut villikissasta vaan kissasta. Jonka on oltava kytkettynä tai omistajan välittömästi kytkettävissä. Onko näin yksinkertaista porukkaa.

        Hyvä kommentti. Joskus lukemisen ja lukemisen ymmärtämisessä on syväkuilu. Kirjoitetaan ennen kuin ns.hoksaa mitä kommentoi. Mutta ei kuiteskaan korjaa virhettään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluavat vaan ärsyttää. Voi kun tietäis kuka sen kissan ampui, olis sille vähän asiaa.

        Kaikki kissat pitäs ampua.


    • Anonyymi

      Minä kun olen pyydystellyt täällä taajamissa noita nurkissa pyöriviä supikoiria ja kettuja, on loukkuihin mennyt kissojakin, jotka olen aina päästänyt vapaaksi.
      Viime yönä meni loukkuun nätti mustavalkoinen kisuli, jolla oli musta panta ja valkoisen kuonon päässä kolme pientä mustaa täplää.
      Laskin senkin vapaaksi, koska en halua pilata metsästäjien mainetta tappamalla taajama-alueella pyöriviä lasten rakastamia lemmikkejä.

      • Anonyymi

        Vaan mullapa on sellainen loukku, että kun sinne elukka menee, niin se ei sen jälkeen kävele yhtään minnekään.
        Enkä pilaa metsästäjien mainetta, kun en ole metsästäjä lainkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan mullapa on sellainen loukku, että kun sinne elukka menee, niin se ei sen jälkeen kävele yhtään minnekään.
        Enkä pilaa metsästäjien mainetta, kun en ole metsästäjä lainkaan.

        Olet siis poliisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis poliisi?

        Häiriintynyt hullu! En kyllä ymmärrä miksi mitään eläimiä pitäisi tappaa turhaan. Tehotuotannosta saa kyllä ravintoa tarpeeksi niin en oikeen ymmärrä villieläinten tappamistakaan. Tämmöisen kissan tappajan kanssa olisi kiva viettää aikaa pimeällä kujalla... laittakaa nimiä vaan kun tulee julki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häiriintynyt hullu! En kyllä ymmärrä miksi mitään eläimiä pitäisi tappaa turhaan. Tehotuotannosta saa kyllä ravintoa tarpeeksi niin en oikeen ymmärrä villieläinten tappamistakaan. Tämmöisen kissan tappajan kanssa olisi kiva viettää aikaa pimeällä kujalla... laittakaa nimiä vaan kun tulee julki!

        Siis "tehotuotannossahan" eläin/lintu kärsii koko elämänsä ajan, mutta luonnossa elävät viettävät vapaata, luonnollista elämää siihen laukaukseen saakka kun päätyvät metsästäjän pataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis "tehotuotannossahan" eläin/lintu kärsii koko elämänsä ajan, mutta luonnossa elävät viettävät vapaata, luonnollista elämää siihen laukaukseen saakka kun päätyvät metsästäjän pataan.

        Se tehotuotantoeläin ei tiedä muusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tehotuotantoeläin ei tiedä muusta.

        Villieläimiä kun ei nykyään ole liikaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häiriintynyt hullu! En kyllä ymmärrä miksi mitään eläimiä pitäisi tappaa turhaan. Tehotuotannosta saa kyllä ravintoa tarpeeksi niin en oikeen ymmärrä villieläinten tappamistakaan. Tämmöisen kissan tappajan kanssa olisi kiva viettää aikaa pimeällä kujalla... laittakaa nimiä vaan kun tulee julki!

        Mutta uskallatko tulla vai uhoot vaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta uskallatko tulla vai uhoot vaan?

        Minä olen loukuttanu tänä kesä 6 ja vien ne Oriveden löytöeläin kohteseen. Naapurit kaks kissaa ei mene mut eiköhän ne lähe muulla keinon. Mulle on ihan sama vaikka olis jokaisella, mut minun pihaan ei tuu paskoon. On niitä muutama joutunu lopettaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen loukuttanu tänä kesä 6 ja vien ne Oriveden löytöeläin kohteseen. Naapurit kaks kissaa ei mene mut eiköhän ne lähe muulla keinon. Mulle on ihan sama vaikka olis jokaisella, mut minun pihaan ei tuu paskoon. On niitä muutama joutunu lopettaakin.

        Joo, ja minulla on se tappava minkkiloukku tuossa talon takana, niin ei tarvii muuta, kun nostaa aamulla elukan hännästä auton perään ja kauppareissulla huitaisee ysitien varteen penkalle. Siinä sitten taas yksi "liikenteen uhri". Voi voi.
        Pitäköön kukin kattinsa omassa pihassaan, niin ei tarvi itkee uikuttaa perään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ja minulla on se tappava minkkiloukku tuossa talon takana, niin ei tarvii muuta, kun nostaa aamulla elukan hännästä auton perään ja kauppareissulla huitaisee ysitien varteen penkalle. Siinä sitten taas yksi "liikenteen uhri". Voi voi.
        Pitäköön kukin kattinsa omassa pihassaan, niin ei tarvi itkee uikuttaa perään.

        Onneksi nämä viestien lähettäjät voi jäljittää. On kuulemma tehty jo ilmoituksia poliisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi nämä viestien lähettäjät voi jäljittää. On kuulemma tehty jo ilmoituksia poliisille.

        Oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi nämä viestien lähettäjät voi jäljittää. On kuulemma tehty jo ilmoituksia poliisille.

        Ja lisää ilmoituksia kannattaa tehdä. Tuskin parista vielä lähtee pyörät pyörimään, ehkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisää ilmoituksia kannattaa tehdä. Tuskin parista vielä lähtee pyörät pyörimään, ehkä.

        Voi voi, pitäiskö nyt alkaa pelottaa? Ei voi kun nauraa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi nämä viestien lähettäjät voi jäljittää. On kuulemma tehty jo ilmoituksia poliisille.

        Ja ot sitä mieltä että Kytillä ei ole muuta tekemistä kun tutkia kissa tappo viestejä.
        Kyllä ei tutki eikä kaivele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häiriintynyt hullu! En kyllä ymmärrä miksi mitään eläimiä pitäisi tappaa turhaan. Tehotuotannosta saa kyllä ravintoa tarpeeksi niin en oikeen ymmärrä villieläinten tappamistakaan. Tämmöisen kissan tappajan kanssa olisi kiva viettää aikaa pimeällä kujalla... laittakaa nimiä vaan kun tulee julki!

        Mitä aikaa vietät siellä kujalla. Lähetääns siitä jos ot syntyny ns. mieheksi, niin et uho täällä kissa puolustus juttua. Olet luultavasti Homo. Kissan ottaa lapsiperhe, tai sinkku Nainen. Ei varmasti mies. Laitappa nimes, niin kohdataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä aikaa vietät siellä kujalla. Lähetääns siitä jos ot syntyny ns. mieheksi, niin et uho täällä kissa puolustus juttua. Olet luultavasti Homo. Kissan ottaa lapsiperhe, tai sinkku Nainen. Ei varmasti mies. Laitappa nimes, niin kohdataan.

        Missä ja milloin vain lapanen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tehotuotantoeläin ei tiedä muusta.

        Siis kärsimys on hyväksyttävää, jos eläin/lintu ei tiedä, että paremminkin voisi olla. Riistaeläimet viettävät laukaukseen asti sitä "onnellista" elämäänsä, eivätkä "nekään tiedä" että milloin se kuula tulee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kärsimys on hyväksyttävää, jos eläin/lintu ei tiedä, että paremminkin voisi olla. Riistaeläimet viettävät laukaukseen asti sitä "onnellista" elämäänsä, eivätkä "nekään tiedä" että milloin se kuula tulee!

        Maatalous eläimiä kasvatetaan ruuaksi, villieläimiä on muutenkin vähän.


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2926
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2490
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2250
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1817
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe