No moido palsta leijonat.

Anonyymi

Sovitaanko palsta tapaaminen ens Tammikuulle? Olis kiva nähä minkälaista puutarhatonttua paikalle könyää.. hirvittävät määrät massia kassissaan.
Ajankohta tarkoituksella puolen vuoden päähän.. Että palsta miljonääritkin ehtivät säästää reissun hinnan.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä olen täällä jo.

• Kyllä se käy jos ette luiki. Olen hesassa liikeasioissa juuri silloin käymässä. Tavataan makkaratalon edustalla ja varautukaa siihen että itkette ensin ja sitten napsaudan pandoiksi jokaisen pallomahan naps vaan ja naps naps vaan! Voin vakuuttaa.

• Anonyymi

Se on hyvä asia minun mielestäni että Farmarimme esiintyy sinisellään kun paniikki päällä, niin ymmärtää hänen mielentilojensa ailahtelut sekä ajatustoiminnan.

Erittäin mukava huomata mitä hän päivittäin ajattelee ja välittää tälle matkailupalstalle, hän näin saavuttaa kaikki tasoisensa samanmieliset.

Buriram on paratiisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hyvä asia minun mielestäni että Farmarimme esiintyy sinisellään kun paniikki päällä, niin ymmärtää hänen mielentilojensa ailahtelut sekä ajatustoiminnan.

Erittäin mukava huomata mitä hän päivittäin ajattelee ja välittää tälle matkailupalstalle, hän näin saavuttaa kaikki tasoisensa samanmieliset.

Buriram on paratiisi.

Mikä vitun ajatustoiminta, ei tuolla pojulla ole ajatusta tai toimimtaa samaan aikaan, koska se laittaa hengityskoneen akkujensa kapasittetin tänne meille ihailtavaksi.

• Kerran oli ihan armoton taistelu tilanne Jorvin sairaalan edustalla. Rollaattori mummo yritti etuilla. Huitasisin sitä pyörätuolista käsin käsilaukulla ja se kaatui siihi liuguoven väliin niin että valkone keppi lens kaaressa ja rillit litisty liukuoven väliin.
      Mulla hauskaa ollen. Unohdin huutaa khiai siinä kun oli tilanne päällä mutta huusin jälkigäteen sitten kovan khiain niin että kellohameeseeni tuli sarvi sinne taakse.

• Anonyymi

Kun henkilö jaksaa tuota mitä sininen, niin en ihmettele ainoan ihokosketuksensa olevan maksullinen.

• Anonyymi kirjoitti:

Kun henkilö jaksaa tuota mitä sininen, niin en ihmettele ainoan ihokosketuksensa olevan maksullinen.

Mulla on resupetteri ollu elämässä ilmaista ihokosketusta mielin määrin. Äiti oli ihan eka, sitten oli kehareiden hoitsu, sitten palvelutalon pirkko ja nyt on hoivakodin reetta. Pyllypuolta ne lähinnä rassaa ja rasvaa kunnan biikkiin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      75
      7920
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3223
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      37
      2536
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      15
      2146
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      35
      2094
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      23
      2050
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1897
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1693
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      61
      1635
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18