Onko ikäero iso asia suhteessa

Anonyymi

Moi!
Olen ihastunut jätkään joka on vuoden minua vanhempi. Kysyin kavereiltani haittaako vuoden ikäero ja he vastasivat järskytyksissään että todellakin. Minua kuitenkin luullaan aina vuoden tai pari vanhemmaksi kuin mitä oikeasti olen niin en itse näe mitään onglemaa.
Jätkä näyttää myös olevan kiinnostunut minusta niin mikä muka estää meitä kuin oma epävarmuus iästäni. Haluisin vaan mielipiteenne onko vuosi liian iso ikäero kun en kuitenkaan ole ihan täysi-ikäinen.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mun mp on, että noinpäin se on ihan lit, koska jätkät kehittyy hitaammin, oman ikäset tuntuu ihan pennuilta. Mut en mä oikeastaan tiiä, sun paras jic kysyy joltain muulta.

      • Anonyymi

        Aivan samaa mieltä ja multa muutenki kysytään aina et miten oon näin nuori ku vaikutan vanhemmalta eli vuoden pari ainaki. Oman ikäset on heti paljon lapsellisempii ku edes vuoden vanhemmat.


    • Anonyymi

      ei sillä ikäerolla ole mitään väliä, jos vain sitten päänsisäiset jutut natsaa kohilleen, ja olettaen että ei mitään laitonta kuitenkaan tapahdu, kuten se että toinen alaikäinen ja toinen esim. 40v

      • Anonyymi

        Ei tapahdu koska ikäero on vaan vuoden


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tapahdu koska ikäero on vaan vuoden

        meinasin näin yleisesti että harvemmin sillä ikäerolla mitään väliä on jos muuten asiat natsaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        meinasin näin yleisesti että harvemmin sillä ikäerolla mitään väliä on jos muuten asiat natsaa

        Joo natsaa joten ei varmaan ongelmia yhdestä vuodesta tule


    • Anonyymi

      Ei ole mitään merkitystä vuoden ikäerolla, vaikka nuoria olettekin. Nuoret ja pojat varsinkin saattaa olla tosi ujoja ja epävarmoja näissä jutuissa. Moni juttu jää syntymättä ihan siksi, kun kukaan ei uskalla tai edes tajua, että se toinen onkin kiinnostunut. Näitä tajuaa monesti sitten myöhemmin elämässä, ja saattaa tulla puheeksikin. Joku tunnustaa, että oli ihastunut. Toinen sanoo, ettei tiennyt mitään. Nuorilla on niin paljon luuloja itsestään ja toisista, ja ne luulot aiheuttavat epävarmuutta ja kaikkea muutakin hässäkkää.

      Lähesty varovasti sitä poikaa, kaverina ensin. Jos vaikuttaa kiinnostuneelta, niin ehkä se siitä etenee. Jos ei vaikuta kiinnostuneelta, niin voi silti olla tai ei vielä tiedä, onko. Jatka tutustumista kaverina ja tarkkaile tilannetta. Pojat on joskus niin tunteiltaan kehittymättömiä, että säikähtävät ja reagoivat oudosti, jopa tylysti. Muista, ettei vika ole sinussa, jos niin käy. Siellä örmyn kuoren alla saattaa silti olla kiva poika, joka on vain vähän hukassa vielä tyttöjen kanssa. Näin voi olla, vaikka olisi hyvännäköinen ja sosiaalinen tyyppi. Tytöistä sillä ei silti välttämättä ole kokemusta ja saattaa olla siinä suhteessa ujo, vaikkei päälle päin arvaisi.

      • Anonyymi

        Kiitos vinkeistä!
        Tarkoitus olisi kesän aikana tutustua vielä enemmän kaverina ja katella sivusilmällä löytyykö jätkästä jotain muuta kuin pelkkää kaveria.


    • Anonyymi

      Ikäero on vakava asia ja voi muodostua todelliseksi esteeksi parisuhteelle.

      • Anonyymi

        Ai vaikka se olisikin vuoden. Mun mielestä tyttö anna palaa ja iske se vuoden vanhempi! Oot varmaan vielä nätti jos saat vuoden vanhempiakin kiinnostumaan!


    • Anonyymi

      Siis mikä ikäisistä on kysymys?

      Vuoden ikäero ei ole mitään koska pojat kehittyy hitaammin kuin tytöt.

      Se ero toki voi joskus tuntua isolta kun on omat kaveripiirit jne.

    • Anonyymi

      Vuoden ikäero ei haittaa yhtään mitään. Monilla on paljon suurempiakin ikäeroja.
      Itse olin 17-vuotias nuori tytteli kun aloin seurustella 23-vuotiaan nuoren miehen kanssa. Siinä ei ollut mitään kummallista.

      Kun seuraa eri ikäisiä ihmisiä, esim. pariskuntia niin monilla on useammankin vuoden ikäero toisiinsa nähden.
      Sekin on totta että tytöt luultavasti kehittyvät hieman aiemmin kuin pojat, mutta sitäkään ei voi yleistää. Kaikki ovat yksilöitä, molemmissa sukupuolissa on kehityksessä eroja ikään nähden.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6013
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3801
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      238
      2108
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1840
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1279
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1055
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe