AEHIJKLMNOPRSTUVY joku noista

Anonyymi

on sun alkukirjain mies. Mulla on törkee ikävä sua.

74

547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Höh! Ei osunut.

      • Anonyymi

        Åke?


    • Anonyymi

      Kuka sää oot?

      • Anonyymi

        H mä oon.


    • Anonyymi

      Aloittajan kannattaisi segmentoida kohteensa tarkemmin! :)

      • Anonyymi

        Aloittaja ei tiedä enempää. Voi se olla Benjamin ja silloin se puuttuukin listalta. Poistin varmimmat väärät vaihtoehdot. Kukaan ei ole Åke, vai onko?


      • Anonyymi

        Aloittaja on nyt segmentoinut kohteensa paremmin. Kyllähän se vähän kestikin :)


    • Anonyymi

      Tuosta kirjainyhdistelmästä voin kirjoittaa myös minun rakkauteni koko nimen. Ylimääräisiäkin taitaa olla muutama. Ehkä niistä saan omani kirjoitettua

      • Anonyymi

        U on liikaa mutta voi ajatella hänen Ujo lempinimeen


      • Anonyymi

        Tuossa on kaikki kirjaimet paitsi "vieraammat" B, C, D, F. jne, joilla harvemmin etunimi alkaa.
        Kyllä noista kirjaimista lähes kaikki suomenkieliset nimet saa kirjoitettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on kaikki kirjaimet paitsi "vieraammat" B, C, D, F. jne, joilla harvemmin etunimi alkaa.
        Kyllä noista kirjaimista lähes kaikki suomenkieliset nimet saa kirjoitettua.

        Ben, Carl, Dan, Fjalar, yms yms yms,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ben, Carl, Dan, Fjalar, yms yms yms,

        Ja nämäkö on suomenkielisiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nämäkö on suomenkielisiä?

        Heh, ne voi olla, moni onkin. Eihän olla kielirasisteja!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, ne voi olla, moni onkin. Eihän olla kielirasisteja!?

        Okei Fjalar, sä tiedät :)


    • Anonyymi

      J ???

      • Mä oon jarnon kanssa avioliitossa lopullisesti!!!!!!!!!!


      • Anonyymi

        B de Mandeville Tarina mehiläisistä:eli yksityiset paheet, yhteiset edut,1714

        ➡hyveiden yhteiskunta vajoaa saamattomuuteen, korkeammat hyveet tekopyhyyttä.

        ➡vain yksilön paheet kekseliäisyyden ja pääoman kiertoon liittyneinä sekä ylellinen elämäntapa ajavat yhteiskuntaa toimintaan ja kehitykseen

        ➡sosiaaliset hyveet itsesuojeluvaistosta syntyneitä

        Arno Forsius Saunalahti.fi


      • Anonyymi
        Vilpuska kirjoitti:

        Mä oon jarnon kanssa avioliitossa lopullisesti!!!!!!!!!!

        No minä en Jarnoja kaipaile!


    • Anonyymi

      Joo kyllä: AEHIJKLMNOPRSTUV
      Kaikkia oon kokeillut paitsimY:tä

      • Anonyymi

        Vai Yrjö puuttuu panolistaltasi. Onnea Yrjön kaatoon.


      • Anonyymi

        Eikö Yrjö kelpaa?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai Yrjö puuttuu panolistaltasi. Onnea Yrjön kaatoon.

        Laatta lentäis, jos Yrjön kans pidettäis hauskaa?


    • Anonyymi

      Ihan kaukaa sivusta: siinä on mun ja haaveitteni naisen etunimet löydettävissä.

      Ei ole tietenkään mulle, eikä hänen aloitus, nyyh!

      • Anonyymi

        Mikäs sun etunimi olikaan?:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs sun etunimi olikaan?:)

        Mikä etunimi kysyy ;)?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs sun etunimi olikaan?:)

        Nyt ajattelen häntä ja menen kohta nukkumaan hänen kuva ja olemus mielessäni. Ei hän suloisuus unohdu ikinä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ajattelen häntä ja menen kohta nukkumaan hänen kuva ja olemus mielessäni. Ei hän suloisuus unohdu ikinä...

        Mä en tiedä hänen etunimeä eikä mulla ole hänen kuvaa muutakuin silmissä ja mielessä aina.


      • Anonyymi

        Sun ja mun nimet :)


    • Anonyymi

      Kaipaako kukaan nainen jotain kirjaimista BCDFGQWXZ?

      • Anonyymi

        Saattaa kaivata.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Sitä yritin sanoa, että siinä on kaikki paitsi vierasperäiset. Kukaan ei täällä vaan osaa lukea.


    • Anonyymi

      Ihan törkeen ikävä: BCDFGQWXZ
      joku näistä kelpaa!

    • Anonyymi

      On juu yksi noista, ja niin on sen naisenkin etunimen alkukirjain yksi noista, meillä ei kumminkaan sama.

      • Anonyymi

        Kerrotko omasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko omasi?

        En täällä, sen kerron oon m.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En täällä, sen kerron oon m.

        Kerrot muualla jos joku kysyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrot muualla jos joku kysyy?

        Kasvokkain sitten joskus. Meidän kummankin etunimet on muodostettavissa kokonaisuudessaan noista kirjaimista. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasvokkain sitten joskus. Meidän kummankin etunimet on muodostettavissa kokonaisuudessaan noista kirjaimista. :)

        Hyvää yötä sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä sulle.

        Kiitos, hyvää yötä sullekin.


    • Minäkö se oon?

      • Anonyymi

        Nö et öle.


      • Anonyymi

        Hankala sanoa. Jope sä et ainakaan oo :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hankala sanoa. Jope sä et ainakaan oo :)

        Onhan se nimen omaan Jope, etunimi Jope ja sukunimi Enole.
        Ja btw, jos tänne rekkaa nimimerkin niin on naimisissa suoli24:n kanssa ja asuu täällä. :D


    • Anonyymi

      Tuossa olisi molempien nimet ja 9 kirjainta jäisi yli.

      • Anonyymi

        Montako yhteistä kirjainta teillä on? Siis että se sama kirjain on molempien nimessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako yhteistä kirjainta teillä on? Siis että se sama kirjain on molempien nimessä?

        1...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1...

        Keksin yhden mikä sun nimi voisi olla jotta tuo (9/1) sopisi mun nimen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keksin yhden mikä sun nimi voisi olla jotta tuo (9/1) sopisi mun nimen kanssa.

        Meillä on kaksi samaa kirjainta.
        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on kaksi samaa kirjainta.
        -sivusta

        Ja 12 kirjainta jää ylitse.
        -edelleen sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja 12 kirjainta jää ylitse.
        -edelleen sivusta

        Tuo sopisi hyvin siihen mitä kerran ajattelin. Kerran joskus talvella vaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo sopisi hyvin siihen mitä kerran ajattelin. Kerran joskus talvella vaan..

        Tätä et ehkä usko, mutta viime talvettoman talven aikaan eräälle naiselle kirjoittelin täällä ja muistan erään aiheen missä nainen mietti mun nimeä ja hän päätyi hyvin lähelle jos ei aivan oikeaan. En muista osuiko oikeaan ja mitään keskusteluita mulla ei ole tallessa kun hävitin kaikki keväällä selaimesta.
        <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä et ehkä usko, mutta viime talvettoman talven aikaan eräälle naiselle kirjoittelin täällä ja muistan erään aiheen missä nainen mietti mun nimeä ja hän päätyi hyvin lähelle jos ei aivan oikeaan. En muista osuiko oikeaan ja mitään keskusteluita mulla ei ole tallessa kun hävitin kaikki keväällä selaimesta.
        <3

        Uskon mä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä et ehkä usko, mutta viime talvettoman talven aikaan eräälle naiselle kirjoittelin täällä ja muistan erään aiheen missä nainen mietti mun nimeä ja hän päätyi hyvin lähelle jos ei aivan oikeaan. En muista osuiko oikeaan ja mitään keskusteluita mulla ei ole tallessa kun hävitin kaikki keväällä selaimesta.
        <3

        Oletko sä tuo sama -sivusta kirjoittaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä et ehkä usko, mutta viime talvettoman talven aikaan eräälle naiselle kirjoittelin täällä ja muistan erään aiheen missä nainen mietti mun nimeä ja hän päätyi hyvin lähelle jos ei aivan oikeaan. En muista osuiko oikeaan ja mitään keskusteluita mulla ei ole tallessa kun hävitin kaikki keväällä selaimesta.
        <3

        Mitä sille naiselle sitten tapahtui tai miksi lopetit hänelle kirjoittelun? Ihastuitko toiseen vai mitä tapahtui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sille naiselle sitten tapahtui tai miksi lopetit hänelle kirjoittelun? Ihastuitko toiseen vai mitä tapahtui?

        Tapahtui kyllästyminen tähän paikkaan eikä nähty pitkään aikaan hänen kanssaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sä tuo sama -sivusta kirjoittaja?

        Juu, sama -sivusta olen eli 01:34, 01:38, 02:13, ja tää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapahtui kyllästyminen tähän paikkaan eikä nähty pitkään aikaan hänen kanssaan.

        Nyt tuli oikea suru. Saatan olla hän ja kaivata täällä yksin tyhjää nykyisin.
        Hirveä pettymys ja suru, Olen ollut aivan kamalan tyhmä ja kaivannut yksin tyhjää täällä. Niinkö? Hirveää. Kamalaa. Haluan pois täältä heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tuli oikea suru. Saatan olla hän ja kaivata täällä yksin tyhjää nykyisin.
        Hirveä pettymys ja suru, Olen ollut aivan kamalan tyhmä ja kaivannut yksin tyhjää täällä. Niinkö? Hirveää. Kamalaa. Haluan pois täältä heti.

        Todennäköisyys että olisi hän on zero. Ei kannata murehtia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisyys että olisi hän on zero. Ei kannata murehtia.

        Tottakai murehdin. Et sä toivottavasti hän ole mutta tuollaiset tekstin satuttaa paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tuli oikea suru. Saatan olla hän ja kaivata täällä yksin tyhjää nykyisin.
        Hirveä pettymys ja suru, Olen ollut aivan kamalan tyhmä ja kaivannut yksin tyhjää täällä. Niinkö? Hirveää. Kamalaa. Haluan pois täältä heti.

        Sen ajatuksissa olet silti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen ajatuksissa olet silti.

        En minä ole, se on joku muu. Nyt on jo aika karistaa nämä harhat hartioilta.


    • Anonyymi

      Mulla on suuri ikävä sua. K

      • Anonyymi

        Niin mullakin sua tai häntä. Mutten tiedä enää onko hänellä pienintäkään muistikuvaa musta.. Tuntuu pahalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mullakin sua tai häntä. Mutten tiedä enää onko hänellä pienintäkään muistikuvaa musta.. Tuntuu pahalta.

        Pienintäkään? On mulla suurikin muistikuva H naisesta, eikä unohdu. Sulla on jotain meitä yhdistävää. K


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pienintäkään? On mulla suurikin muistikuva H naisesta, eikä unohdu. Sulla on jotain meitä yhdistävää. K

        On mulla jotain meitä yhdistävää, sen tiedän. Mulla on myös mielettömän ikävä sua. Ja sulla on jotain mun sydäntä lämmittävää, päässäsi.


    • Anonyymi

      Meillä on kaksi samaa kirjainta. R ja A. Toisen nimi alkaa samalla kirjaimella kuin toisen nimi loppuu.

      • Anonyymi

        Eikö enempää samoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö enempää samoja?

        Vain nuo kaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö enempää samoja?

        Mulla ja hänellä on kolme samaa kirjainta etunimissämme. Vain kaksi ovat eriä. Viisikirjaimiset nimet molemmilla. m->n


    • Anonyymi

      Kyllä sä sen ap tiedät ettei tähän oikeata vastaista löydy.
      Jollei aloittaja nainen pistä omaa nimeään.

    • Anonyymi

      K mies ja H nainen, jep!

      • Anonyymi

        Oikein. Hyvin arvattu!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      29
      5727
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      234
      3193
    3. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      2777
    4. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      128
      2514
    5. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2140
    6. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      111
      1845
    7. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      208
      1782
    8. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      185
      1538
    9. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      56
      1285
    10. Ohhoh! Robert Helenius yllättää - Näin hän vastaisi Tanssii Tähtien Kanssa -kutsuun: "Ura..."

      Robert Helenius olisi kyllä komea näky TTK-parketilla vai mitä olet mieltä? Ja olikos se Viivi Pumpanenkin jo siellä...
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1229
    Aihe