on sun alkukirjain mies. Mulla on törkee ikävä sua.
AEHIJKLMNOPRSTUVY joku noista
74
554
Vastaukset
- Anonyymi
Höh! Ei osunut.
- Anonyymi
Åke?
- Anonyymi
Kuka sää oot?
- Anonyymi
H mä oon.
- Anonyymi
Aloittajan kannattaisi segmentoida kohteensa tarkemmin! :)
- Anonyymi
Aloittaja ei tiedä enempää. Voi se olla Benjamin ja silloin se puuttuukin listalta. Poistin varmimmat väärät vaihtoehdot. Kukaan ei ole Åke, vai onko?
- Anonyymi
Aloittaja on nyt segmentoinut kohteensa paremmin. Kyllähän se vähän kestikin :)
- Anonyymi
Tuosta kirjainyhdistelmästä voin kirjoittaa myös minun rakkauteni koko nimen. Ylimääräisiäkin taitaa olla muutama. Ehkä niistä saan omani kirjoitettua
- Anonyymi
U on liikaa mutta voi ajatella hänen Ujo lempinimeen
- Anonyymi
Tuossa on kaikki kirjaimet paitsi "vieraammat" B, C, D, F. jne, joilla harvemmin etunimi alkaa.
Kyllä noista kirjaimista lähes kaikki suomenkieliset nimet saa kirjoitettua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa on kaikki kirjaimet paitsi "vieraammat" B, C, D, F. jne, joilla harvemmin etunimi alkaa.
Kyllä noista kirjaimista lähes kaikki suomenkieliset nimet saa kirjoitettua.Ben, Carl, Dan, Fjalar, yms yms yms,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ben, Carl, Dan, Fjalar, yms yms yms,
Ja nämäkö on suomenkielisiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nämäkö on suomenkielisiä?
Heh, ne voi olla, moni onkin. Eihän olla kielirasisteja!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, ne voi olla, moni onkin. Eihän olla kielirasisteja!?
Okei Fjalar, sä tiedät :)
- Anonyymi
J ???
- Anonyymi
B de Mandeville Tarina mehiläisistä:eli yksityiset paheet, yhteiset edut,1714
➡hyveiden yhteiskunta vajoaa saamattomuuteen, korkeammat hyveet tekopyhyyttä.
➡vain yksilön paheet kekseliäisyyden ja pääoman kiertoon liittyneinä sekä ylellinen elämäntapa ajavat yhteiskuntaa toimintaan ja kehitykseen
➡sosiaaliset hyveet itsesuojeluvaistosta syntyneitä
Arno Forsius Saunalahti.fi - Anonyymi
Vilpuska kirjoitti:
Mä oon jarnon kanssa avioliitossa lopullisesti!!!!!!!!!!
No minä en Jarnoja kaipaile!
- Anonyymi
Joo kyllä: AEHIJKLMNOPRSTUV
Kaikkia oon kokeillut paitsimY:tä- Anonyymi
Vai Yrjö puuttuu panolistaltasi. Onnea Yrjön kaatoon.
- Anonyymi
Eikö Yrjö kelpaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö Yrjö kelpaa?
https://www.youtube.com/watch?v=Yp8N01MLwo0
🎥 Känninen mies oksentaa - YouTube
Jonnan rakkaus.unelma sulhanen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai Yrjö puuttuu panolistaltasi. Onnea Yrjön kaatoon.
Laatta lentäis, jos Yrjön kans pidettäis hauskaa?
- Anonyymi
Ihan kaukaa sivusta: siinä on mun ja haaveitteni naisen etunimet löydettävissä.
Ei ole tietenkään mulle, eikä hänen aloitus, nyyh!- Anonyymi
Mikäs sun etunimi olikaan?:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä etunimi kysyy ;)?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ajattelen häntä ja menen kohta nukkumaan hänen kuva ja olemus mielessäni. Ei hän suloisuus unohdu ikinä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ajattelen häntä ja menen kohta nukkumaan hänen kuva ja olemus mielessäni. Ei hän suloisuus unohdu ikinä...
Mä en tiedä hänen etunimeä eikä mulla ole hänen kuvaa muutakuin silmissä ja mielessä aina.
- Anonyymi
Sun ja mun nimet :)
- Anonyymi
Kaipaako kukaan nainen jotain kirjaimista BCDFGQWXZ?
- Anonyymi
Saattaa kaivata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa kaivata.
https://www.youtube.com/watch?v=iwyHGj__VG4
🎥 Sivupersoona, ongelmia baarissa - YouTube - Anonyymi
Sitä yritin sanoa, että siinä on kaikki paitsi vierasperäiset. Kukaan ei täällä vaan osaa lukea.
- Anonyymi
Ihan törkeen ikävä: BCDFGQWXZ
joku näistä kelpaa! - Anonyymi
On juu yksi noista, ja niin on sen naisenkin etunimen alkukirjain yksi noista, meillä ei kumminkaan sama.
- Anonyymi
Kerrotko omasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko omasi?
En täällä, sen kerron oon m.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En täällä, sen kerron oon m.
Kerrot muualla jos joku kysyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrot muualla jos joku kysyy?
Kasvokkain sitten joskus. Meidän kummankin etunimet on muodostettavissa kokonaisuudessaan noista kirjaimista. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kasvokkain sitten joskus. Meidän kummankin etunimet on muodostettavissa kokonaisuudessaan noista kirjaimista. :)
Hyvää yötä sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä sulle.
Kiitos, hyvää yötä sullekin.
Minäkö se oon?
- Anonyymi
Nö et öle.
- Anonyymi
Hankala sanoa. Jope sä et ainakaan oo :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hankala sanoa. Jope sä et ainakaan oo :)
Onhan se nimen omaan Jope, etunimi Jope ja sukunimi Enole.
Ja btw, jos tänne rekkaa nimimerkin niin on naimisissa suoli24:n kanssa ja asuu täällä. :D
- Anonyymi
Tuossa olisi molempien nimet ja 9 kirjainta jäisi yli.
- Anonyymi
Montako yhteistä kirjainta teillä on? Siis että se sama kirjain on molempien nimessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako yhteistä kirjainta teillä on? Siis että se sama kirjain on molempien nimessä?
1...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1...
Keksin yhden mikä sun nimi voisi olla jotta tuo (9/1) sopisi mun nimen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keksin yhden mikä sun nimi voisi olla jotta tuo (9/1) sopisi mun nimen kanssa.
Meillä on kaksi samaa kirjainta.
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on kaksi samaa kirjainta.
-sivustaJa 12 kirjainta jää ylitse.
-edelleen sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja 12 kirjainta jää ylitse.
-edelleen sivustaTuo sopisi hyvin siihen mitä kerran ajattelin. Kerran joskus talvella vaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo sopisi hyvin siihen mitä kerran ajattelin. Kerran joskus talvella vaan..
Tätä et ehkä usko, mutta viime talvettoman talven aikaan eräälle naiselle kirjoittelin täällä ja muistan erään aiheen missä nainen mietti mun nimeä ja hän päätyi hyvin lähelle jos ei aivan oikeaan. En muista osuiko oikeaan ja mitään keskusteluita mulla ei ole tallessa kun hävitin kaikki keväällä selaimesta.
<3 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä et ehkä usko, mutta viime talvettoman talven aikaan eräälle naiselle kirjoittelin täällä ja muistan erään aiheen missä nainen mietti mun nimeä ja hän päätyi hyvin lähelle jos ei aivan oikeaan. En muista osuiko oikeaan ja mitään keskusteluita mulla ei ole tallessa kun hävitin kaikki keväällä selaimesta.
<3Uskon mä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<3Oletko sä tuo sama -sivusta kirjoittaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<3Mitä sille naiselle sitten tapahtui tai miksi lopetit hänelle kirjoittelun? Ihastuitko toiseen vai mitä tapahtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sille naiselle sitten tapahtui tai miksi lopetit hänelle kirjoittelun? Ihastuitko toiseen vai mitä tapahtui?
Tapahtui kyllästyminen tähän paikkaan eikä nähty pitkään aikaan hänen kanssaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sä tuo sama -sivusta kirjoittaja?
Juu, sama -sivusta olen eli 01:34, 01:38, 02:13, ja tää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapahtui kyllästyminen tähän paikkaan eikä nähty pitkään aikaan hänen kanssaan.
Nyt tuli oikea suru. Saatan olla hän ja kaivata täällä yksin tyhjää nykyisin.
Hirveä pettymys ja suru, Olen ollut aivan kamalan tyhmä ja kaivannut yksin tyhjää täällä. Niinkö? Hirveää. Kamalaa. Haluan pois täältä heti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirveä pettymys ja suru, Olen ollut aivan kamalan tyhmä ja kaivannut yksin tyhjää täällä. Niinkö? Hirveää. Kamalaa. Haluan pois täältä heti.Todennäköisyys että olisi hän on zero. Ei kannata murehtia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisyys että olisi hän on zero. Ei kannata murehtia.
Tottakai murehdin. Et sä toivottavasti hän ole mutta tuollaiset tekstin satuttaa paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirveä pettymys ja suru, Olen ollut aivan kamalan tyhmä ja kaivannut yksin tyhjää täällä. Niinkö? Hirveää. Kamalaa. Haluan pois täältä heti.Sen ajatuksissa olet silti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen ajatuksissa olet silti.
En minä ole, se on joku muu. Nyt on jo aika karistaa nämä harhat hartioilta.
- Anonyymi
Mulla on suuri ikävä sua. K
- Anonyymi
Niin mullakin sua tai häntä. Mutten tiedä enää onko hänellä pienintäkään muistikuvaa musta.. Tuntuu pahalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mullakin sua tai häntä. Mutten tiedä enää onko hänellä pienintäkään muistikuvaa musta.. Tuntuu pahalta.
Pienintäkään? On mulla suurikin muistikuva H naisesta, eikä unohdu. Sulla on jotain meitä yhdistävää. K
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienintäkään? On mulla suurikin muistikuva H naisesta, eikä unohdu. Sulla on jotain meitä yhdistävää. K
On mulla jotain meitä yhdistävää, sen tiedän. Mulla on myös mielettömän ikävä sua. Ja sulla on jotain mun sydäntä lämmittävää, päässäsi.
- Anonyymi
Meillä on kaksi samaa kirjainta. R ja A. Toisen nimi alkaa samalla kirjaimella kuin toisen nimi loppuu.
- Anonyymi
Eikö enempää samoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö enempää samoja?
Vain nuo kaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö enempää samoja?
Mulla ja hänellä on kolme samaa kirjainta etunimissämme. Vain kaksi ovat eriä. Viisikirjaimiset nimet molemmilla. m->n
- Anonyymi
Kyllä sä sen ap tiedät ettei tähän oikeata vastaista löydy.
Jollei aloittaja nainen pistä omaa nimeään. - Anonyymi
K mies ja H nainen, jep!
- Anonyymi
Oikein. Hyvin arvattu!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .633903Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493030Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312961Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3842055Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111163Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101156- 731152
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde28983- 50951
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110944