Nämä sanat hänelle kertoa tahtoisin

Anonyymi

Mitä haluaisit kertoa hänelle? Uusi ketju, kun entinen on jo kovin pitkä.

233

2496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Odotan jo elokuuta jolloin sinut näen.❤

      • Anonyymi

        Etkö voi pyytää häntä luoksesi kahville ennen sitä? :-)


      • Anonyymi

        Näin on, elokuuta odotellessa. Jännä juttu kun sitä odottaa jo loman loppumista vaikkei se ole vielä ees alkanut...


    • Anonyymi

      Sinun lempeisiin silmiin hukkua voisin. Katseesi, kun tavoitan kaikki muu katoaa.

    • Anonyymi

      Tämä ei ole nyt kovin romanttista, voisin myöhemmin jos meille tulisi suhde kertoa, että ajattelen sinua ja kosken itseeni, saan hyviä. Ajattele mitä se olisi, jos koskisimme toisiimme.

      • Anonyymi

        Kun ajattelen sitä, alkaa paikat kuumenemaan hälyttävästi.


      • Anonyymi

        Saat halata kun seuraavan kerran nähdään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat halata kun seuraavan kerran nähdään.

        Ihanaa, toivottavasti sitten jo voi halata❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa, toivottavasti sitten jo voi halata❤

        Eiköhän se järjesty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat halata kun seuraavan kerran nähdään.

        No hei, se mielessä tästä etteen päin, odotan kuin kuuta nousevaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se järjesty.

        Olis kyllä kiva tuntea edes hetken sun ihosi lämpö lähellä. Muistan tunteen viellä vaikka halauksesta on jo aikaa❤


      • Anonyymi

        Ah ihanaa. 🤣Mitä jos ajattelemme toisiamme samaan aikaan, kun koskemme itseemme välittyykö kaipaus telepaattisesti.😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ah ihanaa. 🤣Mitä jos ajattelemme toisiamme samaan aikaan, kun koskemme itseemme välittyykö kaipaus telepaattisesti.😘

        Höh tylsimykselle 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh tylsimykselle 😅

        Vai olenkohan minä se tylsimys nyt kuitenkin? Pitäiskö kokeilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis kyllä kiva tuntea edes hetken sun ihosi lämpö lähellä. Muistan tunteen viellä vaikka halauksesta on jo aikaa❤

        Kuinka kauan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai olenkohan minä se tylsimys nyt kuitenkin? Pitäiskö kokeilla?

        Aina kannattaa kokeilla. Ajatuksena kiva vaikkei niin realistista ehkä😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka kauan?

        Taitaa mennä vuoden vaihteen tiennoille saakka. Nähty on kyllä sen jälkeenkin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa mennä vuoden vaihteen tiennoille saakka. Nähty on kyllä sen jälkeenkin..

        Missä yhteydessä nähtiin viimeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä yhteydessä nähtiin viimeksi?

        Samassa kuin aina :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samassa kuin aina :)

        Kerro montako kertaa me on halattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro montako kertaa me on halattu?

        Etkö muista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö muista?

        Niin luulis kyselijän muistavan monestiko ollaan halattu. Kerroppa sinä kyselijä se tieto vaihteeksi😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina kannattaa kokeilla. Ajatuksena kiva vaikkei niin realistista ehkä😉

        Vitsinä tylsäilyyn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin luulis kyselijän muistavan monestiko ollaan halattu. Kerroppa sinä kyselijä se tieto vaihteeksi😉

        No autetaan senverran, että halauksia on ollut useita. Mieliinpainuvin on sellainen missä on kunnon läheinen ote ja toisen hengityksen aistii kaulalla.💞


      • Anonyymi

        Kerro tuntomerkkejä hänestä? :) Oletko piirittänyt häntä jotenkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro tuntomerkkejä hänestä? :) Oletko piirittänyt häntä jotenkin?

        Joo lähestynyt jutellen, flirttaillut. Selkeää romanttista lähestymistä ei ole ollut.


    • Anonyymi

      Sinulle rakkauteni, ihanuuteni, naiseuteni. Henkisyys ☺❤

    • Anonyymi

      Ikävöin yhteisiä hetkiämme älyttömästi. Olen miettinyt paluuta, niin hullulta kuin se kuulostaakin.

      • Anonyymi

        Paluuta minne ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paluuta minne ?

        Samaa mietin, entiselle paikkakunnalleko?


      • Anonyymi

        Mikä paluun estää?


      • Anonyymi

        Eron jälkeen takaisin yhteenpaluustako kyse?


      • Anonyymi

        Anna enemmän tietoa, kiinnostaa mihin tämä liittyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna enemmän tietoa, kiinnostaa mihin tämä liittyy.

        Paluuta entiselle paikkakunnalle.


    • Anonyymi

      Turhaan pyörittelette näitä täällä, noi höpisijät näyttää vastailevan kaikille. Olkaa yhteydessä ihastuksiinne muualla, ei ne asiat tällä palstalla selkene.

      • Anonyymi

        Muistatko kun ennenvanhaan oli lankapuhelimet käytössä? 🤳ei ollu tämmöisiä älypuhelimia, tykkään nykyajasta enempi, kyllä selkenee😉

        Terveisin: 👩🏻‍💻


    • Anonyymi

      Tämä on viiltävää ja samalla surullista. Minun pitäisi unohtaa, mutta kun kuulen sinusta olet kuin nokkonen, joka jää polttelemaan ihoani. Paitsi että hyvällä tavoin.

      • Anonyymi

        Tuttu tunne. Sellaista se on, kun tunteita on viellä.


    • Anonyymi

      Herätessä mietin,
      että tuletko joskus mun luo.

      Lämpimän, kosteana syksy aamuna,
      sinä mun parvekkeen kaidetta vasten nojautuen,puhallat hiljalleen tupakan savua järvelle päin.
      Ja mä tiedän, että kohta mä saisin halata sua pitkään, niin pitkään, että suhun tarttuu mun tuoksu.
      Minä ja syksy
      Halatessa hengitän mun uutta elämää.
      Mun kodissa tuoksuisi kahvi ja sinä.

    • Anonyymi

      Kysyisin onko meidän välillä jotain enemmän kuin ystävyyttä vai olenko tulkinnut väärin? Haluaisitko edetä, jos tietäisit että olen hulluna Sinuun? Ehkä uskallan Sinua lähestyä vielä jos näytät kiinnostuksesi selvemmin.

      • Anonyymi

        Uskoisin että minun kiinnostukseni sinua kohtaan ei ole jäänyt epäselväksi eli olet tulkinnut aivan oikein. Sinusta sen sijaan on vaikea ottaa selvää... Tahtoisin kanssasi enemmän kuin ystävyyttä, se on selvä se ❣️orastava ystävyyskin kyllä lämmittää sydäntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskoisin että minun kiinnostukseni sinua kohtaan ei ole jäänyt epäselväksi eli olet tulkinnut aivan oikein. Sinusta sen sijaan on vaikea ottaa selvää... Tahtoisin kanssasi enemmän kuin ystävyyttä, se on selvä se ❣️orastava ystävyyskin kyllä lämmittää sydäntä.

        Kerro lisää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää

        Täällä sataa ja ukkostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä sataa ja ukkostaa

        Täällä taas pilvetön taivas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää

        Kuka haluaa tietää lisää ja mitä...?


      • Anonyymi

        Miten kiinnostus tulisi näyttää. Milloin se on selkeää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskoisin että minun kiinnostukseni sinua kohtaan ei ole jäänyt epäselväksi eli olet tulkinnut aivan oikein. Sinusta sen sijaan on vaikea ottaa selvää... Tahtoisin kanssasi enemmän kuin ystävyyttä, se on selvä se ❣️orastava ystävyyskin kyllä lämmittää sydäntä.

        Tekisit aloitteita tapaamisiin se olisi ilahduttavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten kiinnostus tulisi näyttää. Milloin se on selkeää?

        Pelkällä katseella ja hymyllä pystyy jo kertomaan paljon.. Silloin on selkeää kun toinen voi erottaa sen tavallisesta ystävällisyydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskoisin että minun kiinnostukseni sinua kohtaan ei ole jäänyt epäselväksi eli olet tulkinnut aivan oikein. Sinusta sen sijaan on vaikea ottaa selvää... Tahtoisin kanssasi enemmän kuin ystävyyttä, se on selvä se ❣️orastava ystävyyskin kyllä lämmittää sydäntä.

        Miten olet näyttänyt kiinnostuksesi jos mielestäsi se ei ole voinut jäädä epäselväksi vastapuolelle? Oletko lähestynyt jotenkin? Tai antanut jotain selviä merkkejä siitä?


      • Anonyymi

        Voi kun uskaltaisitkin tehdä aloitteen. Olisin onnesta sykkyrällä. En voi kertoa sinulle tunteistani, koska olet tavallaan minun esimies. Olet minua nuorempi, mutta et mikään tyttönen enää. Minulla on ikävä sinua, koska en työssä näe sinua nyt korona aikana ja muuten hyvin satunnaisesti harrastuksen parissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkällä katseella ja hymyllä pystyy jo kertomaan paljon.. Silloin on selkeää kun toinen voi erottaa sen tavallisesta ystävällisyydestä.

        En mä kyllä vielä katseesta ja hymystä sitä tajua. Tarvitaan enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä kyllä vielä katseesta ja hymystä sitä tajua. Tarvitaan enemmän.

        No mikä on sulle tarpeeksi selkeää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä on sulle tarpeeksi selkeää?

        Se miten puhut minulle. Hellyys äänessä, puhetapa. Se, että hakeudut luokseni. Olet aktiivinen yhteydenpidossa. Muistat asiat mitkä olen kertonut sinulle. Se, että osoitat pienin elein käytökselläsi välittäväsi minusta. Haluat jakaa asioitasi kanssani. Tapa jolla kosketat minua jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se miten puhut minulle. Hellyys äänessä, puhetapa. Se, että hakeudut luokseni. Olet aktiivinen yhteydenpidossa. Muistat asiat mitkä olen kertonut sinulle. Se, että osoitat pienin elein käytökselläsi välittäväsi minusta. Haluat jakaa asioitasi kanssani. Tapa jolla kosketat minua jne.

        mutta entäs jos et ole ihastuksen kanssa vielä niin tuttu tai vaikka siinä asemassa ( esim. esimies/alainen tms) että voisit luontevasti jutella mitä vaan työasian vierestä, tai et todellakaan luontevasti koskettaa häntä... millä muilla pienillä eleillä kuin hymyllä ja katseella voit osoittaa välittäväsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta entäs jos et ole ihastuksen kanssa vielä niin tuttu tai vaikka siinä asemassa ( esim. esimies/alainen tms) että voisit luontevasti jutella mitä vaan työasian vierestä, tai et todellakaan luontevasti koskettaa häntä... millä muilla pienillä eleillä kuin hymyllä ja katseella voit osoittaa välittäväsi?

        Täytyy päästä tutustumaan paremmin. Hakeutua tauolla samaan juttelu porukkaan, päätyä juttelemaan illanvietossa tms yhdessä. Tai jutella vähän kerrallaan muutakin kuin työasiaa silloin kuin nähdään. Tehdä tikusta asiaa, huomata kaikki pienetkin tilaisuudet työssä päästä juttelemaan hänen kanssaan ja käyttää ne ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta entäs jos et ole ihastuksen kanssa vielä niin tuttu tai vaikka siinä asemassa ( esim. esimies/alainen tms) että voisit luontevasti jutella mitä vaan työasian vierestä, tai et todellakaan luontevasti koskettaa häntä... millä muilla pienillä eleillä kuin hymyllä ja katseella voit osoittaa välittäväsi?

        Anna hyvää palautetta ja kehu aina, kun aihetta. Tue toisen työskentelyä. Tosin tuo auttaa vain lähentymään ja ei kerro romanttisesta kiinnostuksesta.


    • Anonyymi

      Pelkään "vahinkokosketuksia" kun olet seurassani. Minun viileyteni on vain pintakerrosta, sinulla taitaa olla homma paremmin kasassa.

      • Anonyymi

        Seurassasi pelkää ja toivon ”vahinkokodketusta”. Olet viisas, kun pidät pintasi. Aistin viileyden alla olevan kuumuuden, vain henkäys siitä olisi pakkani sekaisin.


      • Anonyymi

        Unohda "vahinkokosketukset" ja kosketa niin että minäkin ymmärrän ettei kyse ole vahingosta. Ei se ole vaikeaa, lasket vain vaikka kätesi käsivarrelleni hetkeksi. Lupaan tulla sinua monenkertaisesti vastaan.
        Viileytesi kiehtoo minua, koska viileydestä huolimatta tiedän että sisälläsi palaa tuli. Haluan ottaa siitä selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohda "vahinkokosketukset" ja kosketa niin että minäkin ymmärrän ettei kyse ole vahingosta. Ei se ole vaikeaa, lasket vain vaikka kätesi käsivarrelleni hetkeksi. Lupaan tulla sinua monenkertaisesti vastaan.
        Viileytesi kiehtoo minua, koska viileydestä huolimatta tiedän että sisälläsi palaa tuli. Haluan ottaa siitä selvää.

        Kosketuksesi tuntui ihanalta. Niin kivalta, että säpsähdin. Toivottavasti et tulkinnut minua väärin. Ja kun tulet lähelleni minua alkaa pyörryttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kosketuksesi tuntui ihanalta. Niin kivalta, että säpsähdin. Toivottavasti et tulkinnut minua väärin. Ja kun tulet lähelleni minua alkaa pyörryttää.

        En jaksaisi naista, joka säpsähtäisi kosketuksestani tai olisi pyörtymäisillään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jaksaisi naista, joka säpsähtäisi kosketuksestani tai olisi pyörtymäisillään.

        Sama täällä, säpsähtäminen lähinnä ärsyttäisi tai loukkaantuisin. Ainakaan en koskettaisi enää ikinä. Haluan että toinen on heti mukana asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kosketuksesi tuntui ihanalta. Niin kivalta, että säpsähdin. Toivottavasti et tulkinnut minua väärin. Ja kun tulet lähelleni minua alkaa pyörryttää.

        Olenhan koskenut sinua useammin kuin kerran? En osaa ollenkaan tulkita sinusta onko se ok vai ei.
        Ja kuljimmehan kerran pienen hetken käsi kädessä, muistan vieläkin kätesi lämmön ja pehmeyden...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä, säpsähtäminen lähinnä ärsyttäisi tai loukkaantuisin. Ainakaan en koskettaisi enää ikinä. Haluan että toinen on heti mukana asiassa.

        Muakaan ei säikyt naiset innosta, aika usein näkee tällä palstalla kuvattavan ihme käytöstä, varotaan ja säikytään kaikkea, ei osata flirtata tai ymmärretä vihjeitä. Jotenkin tosi elämälle vierasta touhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muakaan ei säikyt naiset innosta, aika usein näkee tällä palstalla kuvattavan ihme käytöstä, varotaan ja säikytään kaikkea, ei osata flirtata tai ymmärretä vihjeitä. Jotenkin tosi elämälle vierasta touhua.

        Mielestäni tosi elämää on se, että ihmiset ovat erilaisia. Jos etsit naista, joka tuntee aina, niin kuin sinä haluat, voi tulla aika yksinäistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni tosi elämää on se, että ihmiset ovat erilaisia. Jos etsit naista, joka tuntee aina, niin kuin sinä haluat, voi tulla aika yksinäistä.

        Kuka noin väitti, sanoin ettei säikyt naiset ole mun makuuni. Kohtuu hyvin on seuraakin silti löytynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jaksaisi naista, joka säpsähtäisi kosketuksestani tai olisi pyörtymäisillään.

        Minä esim. Saatan saada säväreitä kosketuksesta, ei ole säikkymistä, vaan suurta nautintoa. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni tosi elämää on se, että ihmiset ovat erilaisia. Jos etsit naista, joka tuntee aina, niin kuin sinä haluat, voi tulla aika yksinäistä.

        Samaa mieltä. Herkkyys ja vahvuus ovat minusta ihana yhdistelmä. ❤ Ilkeys ja tyhmyys ja toisten alentaminen aiheuttavat aina vastareaktion.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Herkkyys ja vahvuus ovat minusta ihana yhdistelmä. ❤ Ilkeys ja tyhmyys ja toisten alentaminen aiheuttavat aina vastareaktion.

        Lapsellista touhua, ette tuu tolla tyylillä ja asenteella seuraa saamaan kovin äkkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsellista touhua, ette tuu tolla tyylillä ja asenteella seuraa saamaan kovin äkkiä.

        Ilkeys ja tyhmyys aikuisuuden merkkejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilkeys ja tyhmyys aikuisuuden merkkejä?

        Mielipiteen sanominen ei ole ilkeyttä tai tyhmyyttä tai toisen alentamista. Kasvakaa aikuiseksi, jos haluatte seuraa tai keskustella muutakin kuin hymistelyä tai höpinää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielipiteen sanominen ei ole ilkeyttä tai tyhmyyttä tai toisen alentamista. Kasvakaa aikuiseksi, jos haluatte seuraa tai keskustella muutakin kuin hymistelyä tai höpinää.

        Sun käytös onkin tosi aikuismaista 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun käytös onkin tosi aikuismaista 😂😂😂

        Sivusta sanoisin että kannattaisi kuunnella muitakin näkökulmia, sillä näillä kirjoittajilla jotka kommentoivat säikkymistä on olennaista asiaa. Jos te myöhäänheränneet ymv. haluatte joskus tulevaisuudessa tosissanne saada naisseuraa, on hyvä tietää ettei asia etene elleivät molemmat ole siinä jollakin aktiivisella tavalla mukana. Naiset eivät joitakin poikkeuksia/poikkeustilanteita lukuun ottamatta ole fyysisesti hyökkääviä lähestymisessään ja jos toinen osapuoli ei tule vastaan eli "ole mukana" , asia yleensä jää siihen. Baareissa/bileissä saattaa joskus kohdata fyysisesti aggressiivisempaa lähestymistä, mutta pääasiallisesti mennään eteenpäin vastavuoroisella aktiivisuudella. Rautalangasta väännettynä, jos itsellesi mieleinen nainen lähestyy fyysisesti on aiheellista vastata siihen positiivisesti, muuten juttu erittäinkin todennäköisesti jää siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta sanoisin että kannattaisi kuunnella muitakin näkökulmia, sillä näillä kirjoittajilla jotka kommentoivat säikkymistä on olennaista asiaa. Jos te myöhäänheränneet ymv. haluatte joskus tulevaisuudessa tosissanne saada naisseuraa, on hyvä tietää ettei asia etene elleivät molemmat ole siinä jollakin aktiivisella tavalla mukana. Naiset eivät joitakin poikkeuksia/poikkeustilanteita lukuun ottamatta ole fyysisesti hyökkääviä lähestymisessään ja jos toinen osapuoli ei tule vastaan eli "ole mukana" , asia yleensä jää siihen. Baareissa/bileissä saattaa joskus kohdata fyysisesti aggressiivisempaa lähestymistä, mutta pääasiallisesti mennään eteenpäin vastavuoroisella aktiivisuudella. Rautalangasta väännettynä, jos itsellesi mieleinen nainen lähestyy fyysisesti on aiheellista vastata siihen positiivisesti, muuten juttu erittäinkin todennäköisesti jää siihen.

        Olen samaa mieltä, ne jotka eivät osaa vastata lähestymiseen ja olla vastavuoroisia, jäävät yksin. Jos ei itse lähesty, pitää ainakin vastata toisen aloitteeseen selkeästi.

        Tällä palstalla on nykyään jokin myöhäisherännäisten ja epämääräisten etsijöiden mafia, joka estää asiallista keskustelua. Nämä henkilöt eivät ota mitään infoa vastaan, eivätkä ole kiinnostuneita tosiasioista ja yrittävät jatkuvasti estää muita keskustelemasta järjellisesti. Tämä on yksi syy miksei täällä kauaa jaksa kukaan muu kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, ne jotka eivät osaa vastata lähestymiseen ja olla vastavuoroisia, jäävät yksin. Jos ei itse lähesty, pitää ainakin vastata toisen aloitteeseen selkeästi.

        Tällä palstalla on nykyään jokin myöhäisherännäisten ja epämääräisten etsijöiden mafia, joka estää asiallista keskustelua. Nämä henkilöt eivät ota mitään infoa vastaan, eivätkä ole kiinnostuneita tosiasioista ja yrittävät jatkuvasti estää muita keskustelemasta järjellisesti. Tämä on yksi syy miksei täällä kauaa jaksa kukaan muu kirjoittaa.

        Ihan on ”ammattilaiset” sekoittamassa pakkaa ja estämässä keskustelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan on ”ammattilaiset” sekoittamassa pakkaa ja estämässä keskustelua.

        Mitkä ammattilaiset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan on ”ammattilaiset” sekoittamassa pakkaa ja estämässä keskustelua.

        Tarkoitatko että jollekin/joillekin maksetaan siitä, että karkoittavat palstalta kirjoittajat, kuulostaa oudolta, mikä siinä olisi motiivina? No teki tätä sekoittamista kuka tahansa maksusta tai ilmaiseksi, hyvin onnistuu karkoittamisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko että jollekin/joillekin maksetaan siitä, että karkoittavat palstalta kirjoittajat, kuulostaa oudolta, mikä siinä olisi motiivina? No teki tätä sekoittamista kuka tahansa maksusta tai ilmaiseksi, hyvin onnistuu karkoittamisessa.

        Onko verot maksettu vai pitääkö tehdä ilmoitus harmaasta taloudesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko että jollekin/joillekin maksetaan siitä, että karkoittavat palstalta kirjoittajat, kuulostaa oudolta, mikä siinä olisi motiivina? No teki tätä sekoittamista kuka tahansa maksusta tai ilmaiseksi, hyvin onnistuu karkoittamisessa.

        Kirjoitteletko jostakin kellarista käsin vankina näitä maksua vastaan? Pitääkö tehdä ilmoitus, että joku on siepattu ja pakotettu kirjoittelemaan maksua vastaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitteletko jostakin kellarista käsin vankina näitä maksua vastaan? Pitääkö tehdä ilmoitus, että joku on siepattu ja pakotettu kirjoittelemaan maksua vastaan?

        Mitä sä sekoilet, taidat sama joka suoltaa tänne tekstiä työnantajista ja politiikasta. Palstan taso on jälleen kerran laskenut kuin lehmän häntä. No eipä meikäläisellä ole seuraamistarvetta enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kosketuksesi tuntui ihanalta. Niin kivalta, että säpsähdin. Toivottavasti et tulkinnut minua väärin. Ja kun tulet lähelleni minua alkaa pyörryttää.

        Koska viimeksi lähellesi tulin?


    • Anonyymi

      " Sulle salaisuuden kertoa ma voisin, sulle tahtoisin ma kuiskaella vain. Sulle ystäväksi ainoaksi soisin, sulle oisin hellä ain'. Kerro onko sulle rakkahampi toinen? Miksi lemmen otat aina leikiten? Vaikka vastausta kuinka sulta anelen, sinä hymyilet viaeten ... " - Nm. Lähti soimaan

    • Anonyymi

      Haluaisin kertoa, että kohtaamistamme jälkeen ei ole ollut päivää, jona en olisi sinua ajatellut.

      Kaikesta kokemastasi ja näkemästi huolimatta sinulla on maailman kauneimmat silmät.

      Jos saisin yhden toiveen koko maailmassa, olisi se että olisin osannut vastata viestiisi toisella tavalla.

      • Anonyymi

        Lähetä uus viesti ja homma selviää sillä, turha jäädä haikailemaan passiivisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähetä uus viesti ja homma selviää sillä, turha jäädä haikailemaan passiivisena.

        Se ei ole mahdollista. Ei täällä tarvitse kommentoida tietävästi asioita joista ei tiedä mitään.

        Passiivinen en todella ollut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole mahdollista. Ei täällä tarvitse kommentoida tietävästi asioita joista ei tiedä mitään.

        Passiivinen en todella ollut

        No mistä kukaan voi sun asiaa tietää, jos et osaa selvästi sanoa mistä on kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mistä kukaan voi sun asiaa tietää, jos et osaa selvästi sanoa mistä on kysymys.

        Kyllä mä osaan selvästi sanoa, mistä on kysymys, mutta tänne se ei kuulu. Tämän viestiketjun otsikkona oli että mitä haluaisit kertoa hänelle. Ei palstalaisille :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä osaan selvästi sanoa, mistä on kysymys, mutta tänne se ei kuulu. Tämän viestiketjun otsikkona oli että mitä haluaisit kertoa hänelle. Ei palstalaisille :D

        Miksei Hän voi olla myös palstalla? Sitähän tässä kai haetaan ja toivotaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei Hän voi olla myös palstalla? Sitähän tässä kai haetaan ja toivotaan?

        Näin juuri, yleensäkään ei ole kannattavaa ottaa nokkiinsa joka sanomisesta, tässäkin kommentoijalla on järkevää asiaa. Monilla on juurikin ongelmana liian epäselvä/epämääräinen viestintä ja siitä johtuen suhdetta toiseen naiseen on vähintäänkin vaikea saada syntymään, jäädään arvailemaan vuosikausiksi mistä oli kyse vai oliko mistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri, yleensäkään ei ole kannattavaa ottaa nokkiinsa joka sanomisesta, tässäkin kommentoijalla on järkevää asiaa. Monilla on juurikin ongelmana liian epäselvä/epämääräinen viestintä ja siitä johtuen suhdetta toiseen naiseen on vähintäänkin vaikea saada syntymään, jäädään arvailemaan vuosikausiksi mistä oli kyse vai oliko mistään.

        Tossa on kuulkaa yllättävän monilla ongelma. Porukka ei saa itsestään irti sen vertaa, että selvästi ilmoittaisi aikeensa. Liika nössöily ja hissuttelu ei auta parin haussa, ottakaa itseänne niskasta kiinni.


    • Anonyymi

      Olet kaikki mitä haluan ja tarvitsen, Sinä. Tule ja ota tämä Kultakimpale omaksesi, niin saamme vihdoin tehdä toisemme Onnellisiksi 😔

    • Anonyymi

      Mitä pidempään olen sinusta erossa, sitä selvemmin huomaan miten paljon hyvää sä loit mun arkeen.
      Mulla on sua iso ikävä.
      Sun lähellä mä olen Mä.

      • Anonyymi

        Niin mullakin on iso ikävä. En vain tiedä, voisinko palata takaisin vanhaan vain jatkaakseni tilanteessa, jossa olin jo aikaisemmin. Välillä mietin, olisiko hän pystynyt joskus antaa enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mullakin on iso ikävä. En vain tiedä, voisinko palata takaisin vanhaan vain jatkaakseni tilanteessa, jossa olin jo aikaisemmin. Välillä mietin, olisiko hän pystynyt joskus antaa enemmän.

        Tuntuuko ettei toinen ollut täysillä mukana?


      • Anonyymi

        Kauan olet ollut erossa hänestä?


      • Anonyymi

        Kuulostaa läheisriippuvaisen puheelta. Tarkoitus Einolle pahoittaa mieltäsi, mulla ollut itsellä samaa taipumusta. Vasta kun kykenet olemaan oma itsesi ilman toista, olet valmis parisuhteeseen.


      • Anonyymi

        Kauanko erossa oloa on kestänyt?


    • Anonyymi

      Sanajärjestys = Nämä sanat haluaisin kertoa hänelle. Ihmeellinen tämä uusi muoti, jossa ollaan muka tunteellisia väärää sanajärjestystä käyttämällä!

      • Anonyymi

        Miten se on oikealla sanajärjestyksellä? En yritä olla runollinen, olen lukihäiriöinen.


    • Anonyymi

      Odotan seuraavaa näkemistämme innolla, mutta toisaalta peläten. Meidän välillä on todellakin kemiaa, mutta olisitko valmis enempään vai haluatko vain paikata läheisyyden kaipuuta? Tykkään sinusta oikeasti, vaikka tämä tilanne on hieman vaikea.. jos vastaat kolmannen kerran ettet tiedä, annan asian olla.

      • Anonyymi

        Onko hän vastannut henkilökohtaisesti ettei tiedä mitä haluaa? Oletko antanut aikaa miettiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän vastannut henkilökohtaisesti ettei tiedä mitä haluaa? Oletko antanut aikaa miettiä?

        On vastannut ja aikaa on kulunut näkemisien välissä.


    • Anonyymi

      Seurassasi on rentoa. Tuntuu, että hyväksymme toisemme sellaisinaan. Kaikki on niin aitoa.

    • Anonyymi

      Jos sinä todella pidät minusta, niin kosketa useammin. Näytä se hienovaraisesti, mutta selkeästi. Lähden kyllä siihen mukaan, kun saan selkeyttä siihen, että olet kiinnostunut.

      • Anonyymi

        Avatkaa suunne, ei tosta muuten mitään synny.


    • Anonyymi

      Hei ihana.
      En pääse yli ajatuksesta,
      Sinä ja minä
      Kumpa sä tietäisit, miten kovasti yritän tyynnyttää tätä poltetta mun sisällä.
      En huomannut,
      miten jäässä olin,
      ennen,
      kun olin yössä ilman sinua.
      Iho kylmänä, kömmin peiton alle,
      tajuten,

      Että sä roihutat mun sisintä elämälle.

      Sä olet se kipinä,
      joka nostaa auringon taivalle,
      Saat värit Sinikellohin, lupiineihin,
      lehdet koivuihin.

      Kumpa sä kertoisit,
      mitä tunnet lähellä mun.

      Meillä on vain yksi elämä,
      Mun kanssa se olis ihana.

    • Anonyymi

      Olin jo niin lähellä,
      keräsin kaiken rohkeuteni
      että kerron sinulle kaiken
      Tai ainakin sen, miten hulluna olen sinuun
      Nyt lomailemme,
      olkoon se aikalisä itselleni
      Vaikka tiedän ettei tämä polte katoa mihinkään

      • Anonyymi

        Mitä tapahtui? Mikset saanut kerrottua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tapahtui? Mikset saanut kerrottua?

        Ei tullut enää sopivaa tilaisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tullut enää sopivaa tilaisuutta.

        Pidän sulle peukkuja että sopiva tilaisuus tulee pian ja saat kerrottua 👍👍


      • Anonyymi

        Minulla sama! Minne päin tämä menee??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla sama! Minne päin tämä menee??

        Pks.
        Sullakin jäi sanat sanomatta vai millä tavoin sama tilanne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pks.
        Sullakin jäi sanat sanomatta vai millä tavoin sama tilanne?

        Joo, olin myös kerännyt rohkeutta lähestyä ja kertoa tunteistani, mutta ei sitten tullut sopivaa tilaisuutta siihen ennen lomaa. Ja tämä myös pks :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, olin myös kerännyt rohkeutta lähestyä ja kertoa tunteistani, mutta ei sitten tullut sopivaa tilaisuutta siihen ennen lomaa. Ja tämä myös pks :)

        Toivotaan että rohkeus on tallella vielä lomien jälkeen ja että niitä tilaisuuksia tulee... Tsemppiä meille... :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, olin myös kerännyt rohkeutta lähestyä ja kertoa tunteistani, mutta ei sitten tullut sopivaa tilaisuutta siihen ennen lomaa. Ja tämä myös pks :)

        Milloin palaatte töihin?


      • Anonyymi

        Olisinpa tehnyt sen. Hän olisi voinut miettiä tai olla miettimättä asiaa loman ajan ja loman jälkeen olisin nähnyt hänen suhtautumisensa asiaan /minuun.
        Nyt täytyy odottaa sopivaa tilaisuutta, kerätä kaikki rohkeus uudelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisinpa tehnyt sen. Hän olisi voinut miettiä tai olla miettimättä asiaa loman ajan ja loman jälkeen olisin nähnyt hänen suhtautumisensa asiaan /minuun.
        Nyt täytyy odottaa sopivaa tilaisuutta, kerätä kaikki rohkeus uudelleen.

        Sano vaan asiasi, kun olet kahden hänen kanssaan. Jos liikaa odottaa sopivaa tilaisuutta, ei sitä koskaan tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisinpa tehnyt sen. Hän olisi voinut miettiä tai olla miettimättä asiaa loman ajan ja loman jälkeen olisin nähnyt hänen suhtautumisensa asiaan /minuun.
        Nyt täytyy odottaa sopivaa tilaisuutta, kerätä kaikki rohkeus uudelleen.

        Milloin näet hänet seuraavan kerran?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin näet hänet seuraavan kerran?

        Ensi viikolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensi viikolla.

        Ootko saanut edistettyä asiaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisinpa tehnyt sen. Hän olisi voinut miettiä tai olla miettimättä asiaa loman ajan ja loman jälkeen olisin nähnyt hänen suhtautumisensa asiaan /minuun.
        Nyt täytyy odottaa sopivaa tilaisuutta, kerätä kaikki rohkeus uudelleen.

        Nähtiinkö tänään?


    • Anonyymi

      Vuosien aikana niistä asioista, joita sinulle olisin tahtonut sanoa sanoin vain muutaman. En siksi, että en tahtoisi, vaan miettien mitä niistä ajattelisit. Jos suoraan sanoisin, että olet se salainen haave. Nainen, kenet omaksi tahtoisin. Sainhan sinut jo ystäväkseni ystäväni. Sekin on paljon. Jos jotain kertoisin, kertoisin että ystävyyden lisäksi aistin välillämme suurempia tunteita, sanomattomia toiveita, vetovoimaa, mutta myös syvää luottamusta. Tunnetkohan saman? Joskus tahtoisin kysyä, mitä oikeasti minusta, meistä ajattelet.

      • Anonyymi

        Sano vaan kaikki tuo mitä mietit. Järjestetään rauhallista kahdenkeskistä aikaa jutella.


      • Anonyymi

        Oletko varattu vai mikä estää?


    • Anonyymi

      Tiesitkö vuonna 1983 tai jotain, kuinka hullaantunut sinuun olin?

      • Anonyymi

        Höpön löpön,sinä haluat vain koksua ja muuta. .


    • Anonyymi

      Kaipaus on yhä kova ja olet ajatuksissani, vaikka mitä tekisin. Jos kuitenkin nähtäisiin niin minulla ei ole sinulle enää oikeastaan mitään sanottavaa tai paljonkin, mutta en tiedä mistä aloittaisin ja sinua ei varmasti minun mietteeni edes kiinnosta.
      Vain tyhjä olo jäljellä. Sinä teit valintasi ja siihen minun on tyydyttävä. Toivon, että sinua ei kaduta se koskaan. Parempi vain unohtaa, ei siitä mitään kuitenkaan koskaan olisi tullut. Ikävä kyllä häviää ja sinä unohdut vähän kerrassaan mielestä. Eteenpäin on jatkettava ja parempi ottaa etäisyyttä.

    • Anonyymi

      Haaveilen naisesta ihanasta. Kaipaus luja antamaan ja saamaan hellyyttä, välittämistä, huolehtimista, silittämistä, silmiin katsomista, jännittämistä, pussailua, halailua, kaikkea sitä kokemusta mitä kahden naisen välillä voi olla, jopa riitoja ja arkea, varsinkin arkea. Huokaus.

      • Anonyymi

        Oletko hetero, kun jää haaveilun tasolle tuo kaikki?
        Panehan toimeksi elämä on lyhyt.


      • Anonyymi

        Toiveet on jäsennelty, hienoa. Sitten vaan askel askeleelta unelmaa kohti. Ethän jätä tilaisuuksia tutustua käyttämättä.


    • Anonyymi

      Ei tullut yhteistä kesää..Vaikka vielähän kesää on jäljellä..

    • Anonyymi

      Illan viilentyessä
      Kaipaus

      Suudelmaasi en koskaan saa kokea

      Kovasti ikävöin sinua

      • Anonyymi

        Älä ikävöi. Onhan sinulla se ketä suudella...


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ikävöi. Onhan sinulla se ketä suudella...

        Ei ole ketä suudella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ketä suudella.

        Sinun täytyy lähentyä, muuten tästä ei tuu yhtää mittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun täytyy lähentyä, muuten tästä ei tuu yhtää mittää.

        Onko sulla ikävä?
        Mä kaipaan kaikkea sinussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla ikävä?
        Mä kaipaan kaikkea sinussa.

        Tietäisitpä vaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietäisitpä vaan..

        Nähdäänkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähdäänkö?

        En tiedä oletko hän..Laita viesti oikeassa elämässä sillä se selviää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä oletko hän..Laita viesti oikeassa elämässä sillä se selviää..

        Laita sä sun ig stoorissa kuva, johon tiedät mun vastaavan.


    • Anonyymi

      Lumous ei ole hälvennyt
      En vieläkään löydä ulospääsyä tunteiden tunnelista
      Kirkas ja kutsuva
      Sokeutti
      eksytti
      uuvutti

      Silti vaan jatkan
      sinua kohden
      Kädet,
      sydän ja huulet avoinna
      Sinua kohti kurkotan

      Kuiskaa nimeäni
      Kuiskaa ikävää
      Puhalla hiljaa

      Kirkasta tunneli
      Tule vastaan

      • Anonyymi

        Miten musta tuntuu että olen kanssasi siellä tunnelissa.
        Siellä on pimeää ja tunnen sinut lähelläni, tunnen tuoksusi. Välillä pimeässä kätemme koskettavat mutta kun kurkotan sinua kohti, et olekaan enää siinä. Haparoimme siellä pimeässä, toivoen edes vahingossa törmätään, siinähän voi vaikka vähän halata, ja sitten taas katoat pimeyteen ja olet poissa.
        Seuraavan kerran kun kätemme hipaisevat, otan kädestäsi kiinni ja vien meidät valoa kohti ulos tunnelista, enkä ikinä päästä irti.


      • Anonyymi

        Kovin on utuista tunnelissa
        Haparoivat on askeleet
        Tuskin näen eteeni
        Vain mieleeni on piirtynyt
        Kirkkaana tie jota kohti
        Askeleeni vie
        sillä tie
        Vie sinun luoksesi
        Toiveikkaana kuiskaan
        Nimeäsi vaan osuuko ääneni
        Sinun korviisi ja kutsuu
        Seireenin tavoin luokseni
        Avosylin otan sinut vastaan
        Täällä täällä mieleni huutaa
        Tule tänne syliini niin saat
        Tuntea pehmeät käteni
        Kuin luodut kulkemaan ihollasi
        Huulet pehmeänä tutkivina
        Määrätietoisina huuliasi vasten
        Niin hyvin yhteen sopivina.
        Täällä olen kuiskaan
        Puhaltaen sumua
        Jotta löytäisit syliini
        Jotta näkisit minut
        Jotta tulisit kotiin
        Meidän kotiimme
        Omaan turhauttamaamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin on utuista tunnelissa
        Haparoivat on askeleet
        Tuskin näen eteeni
        Vain mieleeni on piirtynyt
        Kirkkaana tie jota kohti
        Askeleeni vie
        sillä tie
        Vie sinun luoksesi
        Toiveikkaana kuiskaan
        Nimeäsi vaan osuuko ääneni
        Sinun korviisi ja kutsuu
        Seireenin tavoin luokseni
        Avosylin otan sinut vastaan
        Täällä täällä mieleni huutaa
        Tule tänne syliini niin saat
        Tuntea pehmeät käteni
        Kuin luodut kulkemaan ihollasi
        Huulet pehmeänä tutkivina
        Määrätietoisina huuliasi vasten
        Niin hyvin yhteen sopivina.
        Täällä olen kuiskaan
        Puhaltaen sumua
        Jotta löytäisit syliini
        Jotta näkisit minut
        Jotta tulisit kotiin
        Meidän kotiimme
        Omaan turhauttamaamme.

        Onko sulla joku vakava sairaus, mitä et oo hoidattanu ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla joku vakava sairaus, mitä et oo hoidattanu ?

        Onko sulla sisäinen pakko kommentoida negatiivisesti ja mistä se johtuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla joku vakava sairaus, mitä et oo hoidattanu ?

        Mielenkiintoinen tulkinta.


    • Anonyymi

      Monet kädet ihollani vaeltaneet
      Monet huulet kaulaani koskeneet
      Huulet korvaani huokailleet

      Pintaa ovat koskeneet

      Sinä
      katsella
      Mennyt syvemmälle
      Värisyttänyt
      Räjäyttänyt

      Siellä sinä edelleen lukittuna
      Jokaisessa solussani muisto jälki
      Sinusta
      Ikuisesti?
      Uskon niin

      • Anonyymi

        Ihana❤saisinpa olla hän😊


      • Anonyymi

        Katseeseen kätketty kaikki sanomatta jätetty
        Asiat joita pysty ei sanoiksi pukemaan
        Ei lupaa ääneen lausumaan
        Kosketuksiin pieniin tunteet kipinöin valjastettu
        Jokaista kohtaamista odotettu
        Haikaillen käyttämättömiä tilaisuuksia yksin haudottu
        Vaan tiedämme kai kumpikin
        Paikka sydämessä polttavin
        Muistoihin kätkettynä
        Toiveisiin säilöttynä
        Hetkeä oikeaa odottamaan
        Tuleeko sitä milloinkaan
        Täytyykö hetki meidän yhdessä elämiimme sovittaa
        Vai haudata haaveet omillaan
        Tuntuu musta; olis meidät yhdessä luotu olemaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katseeseen kätketty kaikki sanomatta jätetty
        Asiat joita pysty ei sanoiksi pukemaan
        Ei lupaa ääneen lausumaan
        Kosketuksiin pieniin tunteet kipinöin valjastettu
        Jokaista kohtaamista odotettu
        Haikaillen käyttämättömiä tilaisuuksia yksin haudottu
        Vaan tiedämme kai kumpikin
        Paikka sydämessä polttavin
        Muistoihin kätkettynä
        Toiveisiin säilöttynä
        Hetkeä oikeaa odottamaan
        Tuleeko sitä milloinkaan
        Täytyykö hetki meidän yhdessä elämiimme sovittaa
        Vai haudata haaveet omillaan
        Tuntuu musta; olis meidät yhdessä luotu olemaan

        Samat tunteet on mulla
        Samaa tunnetta syvää
        Katseestas luen
        Aatellen onko vaan
        Toivetta mun tää
        Hyvä olla on kanssas sun
        Löydämme oikeat sanat
        Ymmärrämme toisiamme
        Kosketuksestas sun nautin
        Tahtoisin liuttaa sormiani ihollasi
        Antautua kuumaan syliisi sun
        Vaan olenko sua oikein tulkinnut
        Saako kumpikaan aloitetta tehtyä
        Jääkö tää vaan elämään haaveissa mun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat tunteet on mulla
        Samaa tunnetta syvää
        Katseestas luen
        Aatellen onko vaan
        Toivetta mun tää
        Hyvä olla on kanssas sun
        Löydämme oikeat sanat
        Ymmärrämme toisiamme
        Kosketuksestas sun nautin
        Tahtoisin liuttaa sormiani ihollasi
        Antautua kuumaan syliisi sun
        Vaan olenko sua oikein tulkinnut
        Saako kumpikaan aloitetta tehtyä
        Jääkö tää vaan elämään haaveissa mun

        Laita minulle viesti tänään
        Aiheesta mistä vaan
        Niin lupaan koittaa kepillä jäätä
        Kun seuraavaksi kohdataan


      • Anonyymi

        Mikä paikkakunta jos saa kysyä? ☺️


      • Anonyymi

        Mistä päin tämä?


    • Anonyymi

      Muistot vain jäljellä enää,
      tuskin me enää koskaan nähdään.
      Sä voit kyllä vielä uniini tulla,
      sitä estä en, koska suloiset on nää muistot mulla.
      Koskea et voi enää, sitä et tehdä saa,
      elämäänikään en sinun kanssasi enää jaa.

      Silmäni illalla suljen, silloin pääsen paikkaan,
      jossa vielä sut kohdata saatan.
      Päivälläkin joskus silmäni laitoin kiinni,
      silloin taas sattumalta luoksesi pääsin.
      Yhtä kaunis, kun aina ennenkin,
      Pidän kädestä hetken ja sitten vain menen.

    • Anonyymi

      Jättäkääs sievät kielipelit ja arvausleikit vähemmälle ja lähestykää kaivattujanne oikeassa elämässä. Jos haluatte jotain tapahtuvan, siis. 😏

      • Anonyymi

        En halua olla epäkunnioittava toisen parisuhdetta kohtaan ja samalla menettää ystävyyttä sen 1% mahdollisuuden vuoksi, että meistä joskus tulisi jotain... pelkuruutta ehkä, mutta ei oikea elämä koskaan mene niin kuin leffoissa, välillä helpompi vain tyytyä osaansa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua olla epäkunnioittava toisen parisuhdetta kohtaan ja samalla menettää ystävyyttä sen 1% mahdollisuuden vuoksi, että meistä joskus tulisi jotain... pelkuruutta ehkä, mutta ei oikea elämä koskaan mene niin kuin leffoissa, välillä helpompi vain tyytyä osaansa...

        Samojen ajatusten äärellä. Molemmat parisuhteessa ja ystäviä olemme. Omat tunteeni toista kohtaan ovat niin vahvat ja yhdessä ollessa tuntuu, kuin tunne ja vetovoima olisivat molemminpuolista. Hänen kanssaan vain on se tunne, kun kaikki kohtaa. Eritavoin kuin muiden läheisten ystävien kanssa. Pitkästä ystävyydestä huolimatta en tiedä, voisiko hän olla kiinnostunut naisista. En ole koskaan kysynyt, eikä hän ole itse ottanut puheeksi. Tietyt asiat ovat saaneet aavistelemaan jotain, mutta omat tunteet voivat sekoittaa arviointikykyä. Tiedostan, että nämä ovat juuri niitä asioita, joista pitäisi puhua sekä sen, että helpoin neuvo ulkopuoliselta olisi unohda. Vaan omat tunteet eivät aina ole järjen tai oman kontrollin säädeltävissä. Arvostan molempien parisuhdetta sekä ennenkaikkea ystävyyttämme. Välittäminen ja halu olla toisen kanssa ja lähellä ovat vain välillä niin ylitsepääsemättömiä. Mietin, voiko kaikki olla vain omaa kuvitelmaani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samojen ajatusten äärellä. Molemmat parisuhteessa ja ystäviä olemme. Omat tunteeni toista kohtaan ovat niin vahvat ja yhdessä ollessa tuntuu, kuin tunne ja vetovoima olisivat molemminpuolista. Hänen kanssaan vain on se tunne, kun kaikki kohtaa. Eritavoin kuin muiden läheisten ystävien kanssa. Pitkästä ystävyydestä huolimatta en tiedä, voisiko hän olla kiinnostunut naisista. En ole koskaan kysynyt, eikä hän ole itse ottanut puheeksi. Tietyt asiat ovat saaneet aavistelemaan jotain, mutta omat tunteet voivat sekoittaa arviointikykyä. Tiedostan, että nämä ovat juuri niitä asioita, joista pitäisi puhua sekä sen, että helpoin neuvo ulkopuoliselta olisi unohda. Vaan omat tunteet eivät aina ole järjen tai oman kontrollin säädeltävissä. Arvostan molempien parisuhdetta sekä ennenkaikkea ystävyyttämme. Välittäminen ja halu olla toisen kanssa ja lähellä ovat vain välillä niin ylitsepääsemättömiä. Mietin, voiko kaikki olla vain omaa kuvitelmaani.

        Miksi ette puhu avoimesti, jos kerran olette olleet kauan ystäviä?


    • Anonyymi

      Kun kertoo kaiken
      jää vaille suojaa

      Et vastannut tunteisiin
      Olo on kevyt
      Seuraavat kohtaamiset ovat vaikemmat.
      Näit minut
      Näin paljaana, eksyneenä
      Uudesti syntyneenä

      Nyt pelkään katsetta
      Sääliä,
      Inhoa

      itseni nään siitä kulmasta

      Kulma on väärä

      Sun Heijastus puuttu
      Vääristää,kokonaisuuden
      Jäin sinne kesä yöhön
      Kuka tuo mut takaisin?
      Saattaa kotiin?

      • Anonyymi

        Kyyneleet tulee silmiin tästä tekstistä jonka kirjoitit, niin koskettavaa. Kurjaa jos joku tuntee inhoa tunteen paljastuksesta. Ei sen tarttis mennä niin. Asiallisesti ilmaistu asia saa ainakin multa asiallisen vastauksen oli mulla tunteita tai ei. Halauksen myötätuntoisen lähetän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyyneleet tulee silmiin tästä tekstistä jonka kirjoitit, niin koskettavaa. Kurjaa jos joku tuntee inhoa tunteen paljastuksesta. Ei sen tarttis mennä niin. Asiallisesti ilmaistu asia saa ainakin multa asiallisen vastauksen oli mulla tunteita tai ei. Halauksen myötätuntoisen lähetän.

        Ymmärsin että hän pelkäsi näkevänsä nuo asiat katseesta. Käviko se toteen?


      • Anonyymi

        Miksi inhoa ja sääliä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyyneleet tulee silmiin tästä tekstistä jonka kirjoitit, niin koskettavaa. Kurjaa jos joku tuntee inhoa tunteen paljastuksesta. Ei sen tarttis mennä niin. Asiallisesti ilmaistu asia saa ainakin multa asiallisen vastauksen oli mulla tunteita tai ei. Halauksen myötätuntoisen lähetän.

        Kiitos halista.
        Häpeä ja itse inho tulevat itsehillinnän puutteesta.
        Haaveiden nainen on edelleen lähellä lähes päivittäin, mutta opettelen tyynnyttämään tunteet.
        Kohtaamisissa pelkään, että näkee minut säälittävänä ja epäkypsänä.
        Aikuinen, joka muuttui ja rakastui
        elämään joka ei ollut omaa, eikä tulisi koskaan olemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos halista.
        Häpeä ja itse inho tulevat itsehillinnän puutteesta.
        Haaveiden nainen on edelleen lähellä lähes päivittäin, mutta opettelen tyynnyttämään tunteet.
        Kohtaamisissa pelkään, että näkee minut säälittävänä ja epäkypsänä.
        Aikuinen, joka muuttui ja rakastui
        elämään joka ei ollut omaa, eikä tulisi koskaan olemaan.

        Eikai rakastumisessa pahaa ole tai ihastumisessa. Kuka vaan meistä voi ihastua. Eikä sitä ihastumisen kohdetta voi itse valita. Miksei elämä vois olla sun omaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos halista.
        Häpeä ja itse inho tulevat itsehillinnän puutteesta.
        Haaveiden nainen on edelleen lähellä lähes päivittäin, mutta opettelen tyynnyttämään tunteet.
        Kohtaamisissa pelkään, että näkee minut säälittävänä ja epäkypsänä.
        Aikuinen, joka muuttui ja rakastui
        elämään joka ei ollut omaa, eikä tulisi koskaan olemaan.

        Näet tunteet ja rakastumisen heikkoutena, miksi?

        Olen itse samassa tilanteessa, mutta en näe tässä mitään säälittävää tai epäkypsää vaan olen ylpeä tunteistani. Enkä yritä ollenkaan tyynnyttää tunteitani vaikka tämä varmasti on yksipuolista. Tunteet ja rakkaus on rikkaus! Osoita ne vaikka et saisi mitään vastineeksi. Et voi hävitä siinä yhtään mitään.


    • Anonyymi

      Kun ensimmäisen kerran näin sinut, sydämessäni tunsin että sinä olet se oikea.

      💖


      Ainut mikä estää minua lähestymästä on se et tiedän et kukaan ei voisi minusta pitää.

      • Anonyymi

        Korjaa asenne. Kukaan ei tule pitämäänkään sinusta ennen kuin saat asenteesi korjattua.


    • Anonyymi

      Mul on sellainen "pelko" myös et mun kylmät kädet on turn off. 😁

      • Anonyymi

        Mulla kylmät jalat. Mut en oo ihan terve


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla kylmät jalat. Mut en oo ihan terve

        Mulla kylmä sydän.


      • Anonyymi

        Hei oikeesti älä ny viitsi 😁😆


      • Anonyymi

        Ei oo. Musta on ihana saada toisen kylmät kädet paidan alle, kun mulla on helposti kuuma.😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei oikeesti älä ny viitsi 😁😆

        Kyllä se totta on. Kylmä sydän, mutta helkkarin kuumat jalat. Näkisitpä vain.


    • Anonyymi

      Typerää. Lässyn lässyn miksi ette käytä e-mailia ?

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, lapsellista ettei uskalleta puhua ja ottaa yhteyttä, aikuiset ihmiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, lapsellista ettei uskalleta puhua ja ottaa yhteyttä, aikuiset ihmiset.

        Niin no, olen sitten lapsellinen ja mitä kaikkea.
        Koko kesäloman ajan mulla on ollut suorastaan paha olo kun en ole pystynyt tekemään aloitetta.
        Lähestyminen olis helpompaa jos oltaisiin tavattu vaikka töissä, harrastuksen tai ystävien kautta. Mut kun oon nähnyt hänet vain ohimennen niin mulla on todella iso kynnys edetä. Samalla sattuu ja vihastuttaa oma saamattomuus suunnattomasti.
        Toivon ja uskon että vielä tästä pääsen edes hiukan oman itseinhon ja ujouden yli tämän erityisen ihanan naisen takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no, olen sitten lapsellinen ja mitä kaikkea.
        Koko kesäloman ajan mulla on ollut suorastaan paha olo kun en ole pystynyt tekemään aloitetta.
        Lähestyminen olis helpompaa jos oltaisiin tavattu vaikka töissä, harrastuksen tai ystävien kautta. Mut kun oon nähnyt hänet vain ohimennen niin mulla on todella iso kynnys edetä. Samalla sattuu ja vihastuttaa oma saamattomuus suunnattomasti.
        Toivon ja uskon että vielä tästä pääsen edes hiukan oman itseinhon ja ujouden yli tämän erityisen ihanan naisen takia.

        En tiedä mitä nää ongelmat on mut mul on henkisesti paha olla melkein koko ajan. Oon muutenkin sekaisin. Jotenkin tässä elämäntilanteessa vaikea lähestyä häntä. Ja se sattuu, suututtaa olla tälläinen. Ja tuntuu et mul ei oo keinoja päästä eroon näistä ongelmista. Mietin kaiket ajat tätä naista, säpsähdän öisinkin hereille ja heti ekana mielessä hän. 💘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mitä nää ongelmat on mut mul on henkisesti paha olla melkein koko ajan. Oon muutenkin sekaisin. Jotenkin tässä elämäntilanteessa vaikea lähestyä häntä. Ja se sattuu, suututtaa olla tälläinen. Ja tuntuu et mul ei oo keinoja päästä eroon näistä ongelmista. Mietin kaiket ajat tätä naista, säpsähdän öisinkin hereille ja heti ekana mielessä hän. 💘

        Ei se toinen ihminen välttämättä poista henkistä pahaa oloasi. Yritä tuntea itsesi onnelliseksi ja hyvin voivaksi ensin ja siirry sitten vasta suhteeseen niin kaikki sujuu varmasti hyvin. Aloita pienin askelin ja yritä etsiä hyvä olo ihan arkisista asioista. Hyvät aamukahvit tai kävelylenkki metsässä, ei siihen onnelliseen oloon aina hirveästi tarvita. Asenne ratkaisee eniten.
        Yritä, että toisesta ei tule mitään pakkomiellettä sinulle. Vaikka ajatteletkin häntä paljon yritä saada elämään myös muuta puuhaa ja ajateltavaa. Oma elämä ensin kuntoon niin siitä on helpompi lähteä itsevarmana ihastustaan lähestymään. Ja muista, ihmisiä tässä kaikki vain ollaan, ketään ei tarvitse jännittää eikä se ihastuksen kohde sen kummallisempi tai erikoisempi ole, vaikka siltä rakastuneena saattaa tuntuakin. Tavallinen tallaaja kuten me kaikki muutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se toinen ihminen välttämättä poista henkistä pahaa oloasi. Yritä tuntea itsesi onnelliseksi ja hyvin voivaksi ensin ja siirry sitten vasta suhteeseen niin kaikki sujuu varmasti hyvin. Aloita pienin askelin ja yritä etsiä hyvä olo ihan arkisista asioista. Hyvät aamukahvit tai kävelylenkki metsässä, ei siihen onnelliseen oloon aina hirveästi tarvita. Asenne ratkaisee eniten.
        Yritä, että toisesta ei tule mitään pakkomiellettä sinulle. Vaikka ajatteletkin häntä paljon yritä saada elämään myös muuta puuhaa ja ajateltavaa. Oma elämä ensin kuntoon niin siitä on helpompi lähteä itsevarmana ihastustaan lähestymään. Ja muista, ihmisiä tässä kaikki vain ollaan, ketään ei tarvitse jännittää eikä se ihastuksen kohde sen kummallisempi tai erikoisempi ole, vaikka siltä rakastuneena saattaa tuntuakin. Tavallinen tallaaja kuten me kaikki muutkin.

        Kiitos niin paljon tuesta. ☺️

        Olinkin ennen ihastukseni kohtaamista ihan tyytyväinen elämääni. Mut nyt en oo enää kun en kestä kun en pääse hänen lähelle. Oon sekaisin.
        Käyn kyl töissä, päivittäin urheilen ja vietän eläinten kanssa paljon aikaa. Mut ei auta, koko ajan hän on mielessä ja se et en toimeennu aloitteen tekemiseen.


    • Anonyymi

      En sua rakastaa saa.
      Vaan sanoisin, jos voisin.
      Viihdyn sun seurassa.
      Sun hymy ja vartalo.
      Mietin vaan miten
      ihana ois liuttaa
      Sormia sun iholla.
      Mun täytyy keskittyä,
      että pysyn turvallisella
      alueella, etten koske..

      • Anonyymi

        Monet naiset viihtyvät seurassani, mutta.
        En anna sydäntäni kenelle tahansa vastaantulijalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet naiset viihtyvät seurassani, mutta.
        En anna sydäntäni kenelle tahansa vastaantulijalle.

        Hän ei ole kuka tahansa vastaantulija
        Tuskinpa minäkään hänelle..


      • Anonyymi

        Oletko varattu vai mikä estää kertomasta tunteita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet naiset viihtyvät seurassani, mutta.
        En anna sydäntäni kenelle tahansa vastaantulijalle.

        Oho, no nyt esität taas vaikeasti tavoiteltavaa. Ai helv**ti, että sä kiihotat mua. Antaisit nyt edes kerran. Et sä sitä tulis katumaan, meistä kumpikaan ei katuisi. Kyllä minäkin naista saan, mutta kun haluaisin vaan sinua ja ihan jäätävän paljon. Jätä se sydän kotiin ensi kerralla ja antaudu vaan rakastelemaan pitkä yö mun kanssa. Vaikka kerta vaan ja annetaan olla sitten, mutta pakko olis saada maistaa miltä se kaikki tuntuisi sinun kanssa. Sä tiedät minne tulla... tule vaikka jo nyt...vai haluatko kiusoitella vielä hetken?


    • Anonyymi

      Olisinkin kirjoittelun aiheena täällä. Aina vain muista.

      • Anonyymi

        Sama 😔


      • Anonyymi

        Tule iskemään ja lähestymään vaan rohkeasti niin on sitten aihetta mistä kirjoittaa tänne ja kaivata sinua. ;D
        Vai olitkohan se sinä se ihana vaaleahko nainen kenet tänään ihan sattumalta tapasin?
        Jos ei olisi tätä helkkarin koronaa niin usko pois olisin kyllä kotiini pyytänyt ja vähän halaillut ja pusutellut. Ehkä vielä tapaamme, tiedänhän nyt mistä etsiä sinua. Tulen kyllä.


    • Anonyymi

      Hyväksyntä ja lempeys katsessasi
      Kosketuksella sinetöity
      Olen armahdettu
      Ystäviä
      Maailma ei kääntynyt päälaelleen, eikä yö muuttunut päiväksi
      Mun sisällä käynyt myrsky
      Laantui
      Sun katse
      Armahdus

      • Anonyymi

        Mun sisällä käynyt myrsky kääntyi päiväksi

        Toistaiseksi

        Iloitkaamme

        Aamen


    • Anonyymi

      Aamulla usva on sameaa
      Valo kajastaa juuri ja juuri pellon reunan yli
      On aivan hiljaista

      Usvassa, suojassa

      Hengitän hiljaa
      Syysleimun ja omenoiden tuoksua

      Kyyneleet nousevat

      Syksy tuoksuu sinulta

      Rinnassa puristaa,
      Kaipaus
      Miten pitkään sinua olenkaan odottanut

      Vielä vähän, ennen kuin painaudut minuun
      Aamun viilentämä poskesi, hehkuvaa kaulaani vasten
      Sydän täyttyy
      Kesä saa syksynsä

    • Anonyymi

      Sinun kanssasi tuntuu
      Että oon saapunut kotiin
      Ymmärrys toisiamme kohtaan
      Hyväksyntä ja rehellisyys
      Ihanaa, että saan tuntea sinut
      Haluaisin oppia tuntemaan
      Vielä paremmin ja lähteä
      Yhdessä elämäntutkimusretkelle

      • Anonyymi

        Tuo kotiin saapumisen tunne on jotain aivan ihmeellistä, koen sitä itsekin parhaillaan erään henkilön kanssa. En tiedä tunteeko hän ollenkaan mitään tämän suuntaistakaan, mut oma sydän vaan pakahtuu joka päivä tästä tunteesta, mikä hänen kanssaan tekemisissäolo saa aikaan.


    • Anonyymi

      "Sydämeni osuman sai.."
      Mutta eteenpäin mennään, tästäkin.

      • Anonyymi

        Minunkin sydämeni sykkii vain tälle naiselle ekstaattisesta euforiasta sielun synkimpiin syövereihin. Kommunikaatiomme monimutkaisuus johti epäonnistumiseen vaikka molemmat halusimme kohdata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minunkin sydämeni sykkii vain tälle naiselle ekstaattisesta euforiasta sielun synkimpiin syövereihin. Kommunikaatiomme monimutkaisuus johti epäonnistumiseen vaikka molemmat halusimme kohdata.

        Se oli harjoituskierros. Yritetäänkö kohdata uudestaan? Kommunikoidaan vähän selvemmin tällä kertaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minunkin sydämeni sykkii vain tälle naiselle ekstaattisesta euforiasta sielun synkimpiin syövereihin. Kommunikaatiomme monimutkaisuus johti epäonnistumiseen vaikka molemmat halusimme kohdata.

        Pitäis kohdata kahden kesken ja edes jomman kumman aloittaa suoraan heti tärkeimmistä aiheista..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäis kohdata kahden kesken ja edes jomman kumman aloittaa suoraan heti tärkeimmistä aiheista..

        Olen huolestuneeempi kuin neljä v sitten, mutta otan asian tyynesti, jos on tarpeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäis kohdata kahden kesken ja edes jomman kumman aloittaa suoraan heti tärkeimmistä aiheista..

        Sano vaan missä ja millloin.. tai laita viesti. Järjestän kyllä aikaa ja lupaan aloittaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huolestuneeempi kuin neljä v sitten, mutta otan asian tyynesti, jos on tarpeen.

        Millaisista asioista oot huolestunut?


    • Anonyymi

      Olipas kiva palata töihin. :)

      • Anonyymi

        Olitko pitkään pois?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olitko pitkään pois?

        Lomat ja etäilyt.


    • Anonyymi

      Se vanha puutarha
      Se missä, lijat ja syysleimut lymyävät heinikossa
      Se missä hedelmä tarha on yltäkylläinen
      Herukka pensaiden oksistot riippuvat raskaina nurmen sylissä

      Siellä tuoksuu
      omenat
      Kukkaset ja
      Syksyinen heinikko

      Kevään se odotti, voikukin
      Kesällä lupiinit
      peittivät puutarhan polun
      Suojasivat sen syksyyn

      Seikkailua meidän
      Se on odottanut
      Meitä varten kaikken kauniin kasvattanut

      Jos sen pysyt näkemään sen
      Olet mun ihminen

      • Anonyymi

        Näenhän minä sen
        Kaiken tuon kauniin
        Marjan maun suussa maistan
        Syyskasteen tunnen varpaissa
        Sinua odotan jo täällä
        saapuisit jo
        Jaettais tää hetki ja syksyn haikeus
        Lämmitettäis toisiamme


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näenhän minä sen
        Kaiken tuon kauniin
        Marjan maun suussa maistan
        Syyskasteen tunnen varpaissa
        Sinua odotan jo täällä
        saapuisit jo
        Jaettais tää hetki ja syksyn haikeus
        Lämmitettäis toisiamme

        Tuolla tarjottiin runkkarin käsikirjaa toisella palstalla näille kaipaileville, jotka eivät saa mitään käytännössä aikaan. Mites, olisko se sullekin sopivaa luettavaa?
        Ina Mikkolan runoilema opus ilmeisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla tarjottiin runkkarin käsikirjaa toisella palstalla näille kaipaileville, jotka eivät saa mitään käytännössä aikaan. Mites, olisko se sullekin sopivaa luettavaa?
        Ina Mikkolan runoilema opus ilmeisesti.

        Oksettaa ihmiset joiden maailmaan ei mahdu mitään kaunista.
        Jokainen kaunis sana huuhdellaan kusella.
        Täällä jokaisessa kauniissa ketjussa,joku jota harmitta toisten elämä.
        Itse kirjoitan tänne, koska näitä sanoja, ei voi kohteelle kirjoittaa.
        Hän ei niitä täältä lue, mutta kirjoitan niin, kuin olisi viestissä tänään hänelle kirjoittanut, kun tärkeän paikan ohi kuljin.
        Pilasit jotain kaunista, mikä ei ollut sinun.
        Toivottavasti joskus näet maailmassa jotain sellaista, jota et tahdo häpäistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oksettaa ihmiset joiden maailmaan ei mahdu mitään kaunista.
        Jokainen kaunis sana huuhdellaan kusella.
        Täällä jokaisessa kauniissa ketjussa,joku jota harmitta toisten elämä.
        Itse kirjoitan tänne, koska näitä sanoja, ei voi kohteelle kirjoittaa.
        Hän ei niitä täältä lue, mutta kirjoitan niin, kuin olisi viestissä tänään hänelle kirjoittanut, kun tärkeän paikan ohi kuljin.
        Pilasit jotain kaunista, mikä ei ollut sinun.
        Toivottavasti joskus näet maailmassa jotain sellaista, jota et tahdo häpäistä.

        Samaa mieltä. Kaikki kaunis pilataan. Tosi yksioikoista tulkintaa käskeä lukemaan porno ja seksi käsikirjaa. Kirjoittaja kuvittelee, että suhteita ei voi runoilevalla olla ollut. Vaikka todellisuudessa aikuiselämässä on useampi vuosikymmen vierähtänyt parisuhteessa kuin sinkkuna. Tosin nyt olen sinkkuna ja puran tunteita kirjoittamalla. Niitä tunteita joita en voi olosuhteista johtuen ääneen sanoa. Vaan ilmeisesti sille ei ole tilaa..


    • Anonyymi

      Mulla on ikävä sua,
      sun ääntä,
      sun kosketusta, hymyä. ❤

    • Anonyymi

      En tiedä kuinka vahvasti tunsit. Fyysinen etäisyys on kuitenkin minulle hyväksi.

      • Anonyymi

        Ai et siis ole hänestä kiinnostunut?


    • Anonyymi

      Ikävä kasvaa päivä päivältä..

      • Anonyymi

        Miksi ? Koska et näe häntä ? Miksi et näe ? Vai koska et häntä saa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ? Koska et näe häntä ? Miksi et näe ? Vai koska et häntä saa ?

        Koska en näe häntä. 😔😢

        Milloin saan mahdollisuuden kohdata hänet?
        Miten saisin itseeni varmuutta lähestyä häntä?
        Inho itseäni kohtaan estää minua lähestymästä häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ? Koska et näe häntä ? Miksi et näe ? Vai koska et häntä saa ?

        En tiedä saisinko. Monimutkainen kuvio. Joo ei olla nyt nähty..


    • Anonyymi

      Uskaltaisinpa kertoa sinulle tunteistani. Olet niin upea nainen!

      • Anonyymi

        Et menetä mitään, paitsi ahdistavan "jos" :in.
        Sitten, kun se on tehty
        Alkaa elämä
        Rohkeutta ja rakkautta


      • Anonyymi

        Mikset uskaltaisi.. jos kertoo tunteistaan se ei ole kuitenkaan ehdotus suhteeseen tms. Vastapuoli voi ilahtua kuitenkin vaikka ei tuntisikaan samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et menetä mitään, paitsi ahdistavan "jos" :in.
        Sitten, kun se on tehty
        Alkaa elämä
        Rohkeutta ja rakkautta

        Kaikkihan sen tekisi jos se noin menisi...


    • Anonyymi

      Millaista olisi nukkua yhdessä. Hyväillä sinua... Liikaa taas kiusannut itseäni näilläki kuvitelmilla.🥀

      • Anonyymi

        🥀 samat ajatukset sekä haavekuvat. Mikä sinua estää? 🌹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🥀 samat ajatukset sekä haavekuvat. Mikä sinua estää? 🌹

        No hän tekee noita juttuja ihan toisen kanssa. Yritän mennä eteenpäin mutta välillä tulee takapakkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hän tekee noita juttuja ihan toisen kanssa. Yritän mennä eteenpäin mutta välillä tulee takapakkia.

        Ookko päivystämässä. Sydän mukana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ookko päivystämässä. Sydän mukana

        Pammmmm, nammmm...


    • Anonyymi

      Jos saisin sanoa sulle, että oot rakas. Käpertyä sun syliisi peiton alle. Oltais vaan ja annettais hetken viedä..

    • Anonyymi

      Mä kaipaan niin sitä, että joku pitäis huolta musta ja rakastaisi. Eikä vaan sitä, että mä huolehdin kaikesta. Voisitko sä olla mulle hän ja vielä enemmän..

    • Anonyymi

      Tänään heräsin ilman kaipausta
      Olet edelleen kaunis kohta muistoissani
      Ihminen
      joka paljasti
      Minut itselleni

      Paljon sanottuja sanoja,
      Ilman tärkeintä.

      Mahdollisuuksia oli
      Rohkeus puuttui

      Päästin irti

      Elin rinnakkaisen todellisuuden
      Haaveissa

      Sinulle olin
      Ihminen, jolla oli nimi

      Kauneus

      Kuvitin kauneutta
      sanoin,
      Sinä kuvin

      Yhteistä kuvaa ei koskaan
      Syntynyt

      Olen sinulle vain sanoja
      Ilman tunnetta

      Sinä olit minulle
      Tunne ilman
      Sanoja

      Viimeiseksi jäi jäljelle
      Tunne
      Jonka nimeän
      Kiitollisuudeksi

      Löysin itseni

      • Kaunis, mutta meniköhän kaikki lopulta niin, että löysit itsesi kokonaan? Löysitkö myös rohkeuden itsessäsi? Älä jää piiloon 🙂


    • Anonyymi

      Sinun kanssasi
      Voin olla minä
      Täysin oma itseni
      Haluaisin sinut tuntea
      Vielä paremmin
      Selvittää kuka oikein
      Olet sisältä käsin
      Sinä salaperäinen ja kiehtova

      • Anonyymi

        Tuo on tärkeää ja harvinaista. Että voi olla jonkun seurassa täysin oma itsensä.


    • Anonyymi

      Aloittakaa uusi, ei näin pitkää ketjua kukaan jaksa selata.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe