Syynä ei useinkaan ole venynyt jakoketju, vaan VÄÄRINASENNETTU ÖLJYNSUODATTIMEN TIIVISTE!
Alimmainen tiiviste on tippunut asennusvaiheessa pois paikaltaan ja tukkii öljykanavaa, tai sitten niitä on kaksi päällekkäin. Kyseisessä tapauksessa suodatin vuotaa aina sammutettaessa tyhjäksi ja käynnistettäessä ketju rapisee, kunnes suodatin on täyttynyt uudelleen öljystä.
Tällä viikolla tullut jo kaksi vastaavaa tapausta eteen ja molemmat merkkiliikkeen jäljiltä.
VAROITUS, 1.2 TSi KETJU RAPISEE KÄYNNISTETTÄESSÄ.
7
59
Vastaukset
- Anonyymi
No mitä välii? Onhan VW TM testivoittaja kuitenkin!!
Eihän kukaan halua ajaa tollolooralla! - Anonyymi
Ja höpö höpö, paska mikä paska.
- Anonyymi
Surkeeta tekniikkaa laitettu jakoon, perkeleen natsit sorvaa aina uutta sontaa tilalle, toimivan tekniikan rinnalle?🤪🤪🤪
- Anonyymi
Meillä oli sama vika, selvisi vasta jakoketjun tarkastusmittauksessa, onneksi ei ollut vika ketjussa!!
- Anonyymi
Hihii, ihan ammatikseen ne laittaa tiivisteet väärin ja työntää niitä joka rakoon.
On omasedällä paineet kovat kun Toyota kyykkää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihii, ihan ammatikseen ne laittaa tiivisteet väärin ja työntää niitä joka rakoon.
On omasedällä paineet kovat kun Toyota kyykkää.Tojolla ajaa vain lippispäiset Terot ja pari tippaa puhuttiin valuneena.
- Anonyymi
Varmasti löytyy jotain faktaa aloituksen tueksi, nyt juttu on kuin Tero huutelisi tuulee ja toivoo sopivaa kannustusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467605
- 334193
- 573695
- 503180
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons602534- 542388
- 512358
- 402329
- 162276