Onko Pattayalla uimakoulua.

Anonyymi

Moni Pattayan sankari on vailla sitä taitoa ja opetusta kaipaisi.

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla on koira joka ei osaa uida kuin koiraa. Voidaanko sille opettaa rintauintia?

• Anonyymi

Rintauinnista en tiedä mutta hauvoille järjestetään useita sukelluskursseja vuosittain.
        Varsinkin vedenalaisille ruumiinhaistokurseille on aina useita osallistujia.

• Anonyymi

Upseerien uimakouluksi kutsuttiin 11. syyskuuta 1917 Viipurissa tapahtunutta venäläisten upseerien surmaamista. Pari päivää aiemmin Pietarissa alkaneesta kenraali Lavr Kornilovin johtamasta oikeistopiirien vallankaappausyrityksestä kiihtyneet bolševikkeja kannattaneet venäläiset sotilaat sieppasivat Viipurin päävartiosta 11 kenraalia ja everstiä. Siepatut upseerit vietiin Turun sillalle, josta heidät heitettiin veteen. Upseerit, jotka yrittivät päästä uimalla rantaan, ammuttiin. Surmattujen joukossa oli muun muassa 42. armeijakunnan komentaja, kenraali Vladimir Oranovski sekä suomalaissyntyinen Viipurin sensuuria aiemmin johtanut everstiluutnantti Karl Kyrenius, joka ehti ennen surmaamistaan ampua yhden rannalla seisseen sotilaan. Tapahtumaa seuraamassa oli myös suuri väkijoukko. Surmaajat kutsuivat tekojaan "upseerien uimakouluksi" ja tämä nimitys levisi myös lehtikirjoitteluun tapauksesta.

• Anonyymi

Mainiota historiikkia josta kiitokset.

Minua kiinnostaa uimakoulujen lisäksi elävältä polttaminen.
      Tätä harrastetaan nykyisin muslimaissa kristittyjen ja siihen kääntyneiden käristämisiin.
      Pakana pistetään teräshäkkiin ja se nostetaan nuotion/rovion ylle ja sitten seurataan kuinka se rukoilee päästä muslimiksi. Kärventynyttä ukkelia ei enää siihen sitten huolita.

• Anonyymi

Voisko koiraa opettaa uimaan vaikka selkää. Se kyllä näyttäisi kivalta. Sen vois sitten ladata nettiin ja sais miljoona katsojaa ainaski.

• Anonyymi

Asekätkijöitä palkittiin myös IKLään kuulumisesta, eikä niinkään myönteisellä asenteella.

• Anonyymi

Syyttömänä Siperiaan, no, kyllä se Niuvan Suljetun voittaa, aina !

• Anonyymi

Mökillä uin joskus lämpimänä kesänä selän toisessa päässä olevan saaren ympäri 8 kilometriä. Lapseni ja vaimoni souti vierellä turvamiehinä. Kolmisen tuntia taisi mennä. Jalat oli niin hapoilla että laiturille päästyäni en pystynyt kävelemään vähään aikaan.

• Anonyymi

Itse uin Pattiksen Beachilta Dongtanille Pratamnakin niemen ympäri, taisi tulla 4 km, totaali sippi tuon jälkeen, taksilla takaisin !

• Anonyymi

Itse minä taasen ja olen aikaisemminkin kertonut, uin uima-altaan poikki uima-altaan toisella reunalla olevalle baaritiskille ja takaisin.
        En ollut lainkaan sippi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse minä taasen ja olen aikaisemminkin kertonut, uin uima-altaan poikki uima-altaan toisella reunalla olevalle baaritiskille ja takaisin.
        En ollut lainkaan sippi.

Minä itse nakkasin uimiset sikseen ja ostin kannettavan sävellysaparaatin loikoillen uima-altaalla säveltäen, koska olen paljon säveltänyt mainoksiin musaa.
        Minua kutsutaan Pulliaiseksi, ei sävellystaitojeni vuoksi vaan olemukseni.

• Anonyymi

Siinä saa olla tarkkana, laivaliikennettä ja speedboattia tunkee joka suunnasta ja rannan lähellä aallokko lyö kovaa rantakallioille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä saa olla tarkkana, laivaliikennettä ja speedboattia tunkee joka suunnasta ja rannan lähellä aallokko lyö kovaa rantakallioille.

Pattaya on Paratiisi maan päällä. Siellä ei tarvii pölätä koleraepidemioita kuin täälä.

• Anonyymi

Jokaisessa sukellukoulussa opetetaan uimaan

• Meiän mummu ehdotti minulle naimakoulua, kun olin vasta 11 vuotias sensein alku..
      Mummu seisoi aitan oven raossa verkko sukka housuissaan ja yläosattomissa kuiskutti minulle että tulepas Kustu-Paavali tänne niin isoäiti opettaa naimahan..
      Vastasin sille rehellisesti että ei tarvi, mä osaan jo. Mummu siihen että mitä hittoa, kuka sua on opettanut?? Tunnustin että isoisä.. Kylän paras hanuristi.

• Anonyymi

Yleisenä huolenaiheena on siis luvattomat kotikäynnit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7694
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3203
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      37
      2496
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      15
      2126
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      35
      2064
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      22
      1998
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1897
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1673
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      61
      1621
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18