Kuuma mies olet

Anonyymi

Sun ei ois pitänyt vihjailla mulle mitään.. eikä kattoo mua silleen. Mietin auttamattomasti sua täällä. Mietin miltä näyttäisit ilman vaatteita ja miltä tuntuisi koskettaa sua.. vatsassani navan alapuolella kouraisee niin, että se melkein sattuu, kun mietin sua.

Et edes tiedä kuinka valmis olisin jo poimittavaksi!Jos saisin sut sisälleni, räjähtäisin heti...

Ehkä nähdään vielä <3

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Okei, kiva.

    • Anonyymi

      Mies kirjoittaa naisena

    • Anonyymi

      Olispa tää mulle just häneltä jota mietin.

    • Anonyymi

      Vaaleahiuksinen suklaasilmä? <3

      • Anonyymi

        Mm-hmm on mulla vaaleat hiukset ja ruskeat silmät ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mm-hmm on mulla vaaleat hiukset ja ruskeat silmät ;)

        mmmmhmmmm, oletkin pelkkä olmi joka trollailee läpi yön ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mmmmhmmmm, oletkin pelkkä olmi joka trollailee läpi yön ;D

        Väärin, olen vain lomalla elävä naikkonen. Iho on ruskettunut ja hauskaakin on. Sinäpä olet kateellinen nainen, taidat olla vähän kaikille naisille jotka vähänkin ovat iloisella päällä. Kokeile vähän hankkia m*n** jos rentouttais :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mmmmhmmmm, oletkin pelkkä olmi joka trollailee läpi yön ;D

        Kateellinen paljonkin?


    • Anonyymi

      Eiköhän meidän pitäs jo nähdä ja toteuttaa nää kuvitelmamme. Sun ajatteleminen häiritsee jo mun työntekoa.

    • Anonyymi

      Kuukin paistaa täydellä terällä.

    • Anonyymi

      No voi! Enhän mä voi sitten sun sisälle tulla, kun räjähtäisit:( Saisin vielä syytteen kuolemantuottamuksesta:) Dynamiittipötkökö sulla siellä on?

      • Anonyymi

        Hahahah ;) ;) tää oli hauska.
        t. Ap


    • Anonyymi

      Missäs tämä vihjailu tapahtui?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1605
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1439
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1348
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1334
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      37
      1275
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1218
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe