Olen tulossa käymään vanhaan kotipitäjääni lähiaikoina. Joko se remontissa ollut Juicen tori alkaa olla valmis? Onko mitään uutta nähtävää paikkakunnalla? Lohitunnelia ollaan kuulemma tekemässä Karjalankoskelle.
Joko Juicen tori valmis?
Anonyymi
2
94
Vastaukset
- Anonyymi
Tori on valmis, tervetuloa.
- Anonyymi
No niin, nyt on käyty Juankoskella. Olihan siellä sentään jonkin verran elämää ja ihmisiä. Tori on ihan asiallinen, vaikka Juicen patsas on nyt huomaamattomasti kojujen välissä. Kiva puistikko on tehty torin läheisyyteen. Frisbeegolfrata on perustettu. Pizzeria on pysynyt pystyssä. Torilta ostin kotitekoista mansikkalimonaadia viehättävältä myyjätytöltä. Sanalla sanoen, ei mennyt hukkaan tämäkaan reissu! Terveisin aloittaja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1722940
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642556- 2032210
- 731839
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91641- 1021442
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951069