Kyllille varkaita ilmestynyt, pitäskö asukkaiden omatoimisesti tehdä vähä vartiointia
Vastaukset 7
- Anonyymi
Liekö tämän nilviäisen vaimo kyseessä. Nilviäinen on lusimassa. Tämä porukka pitää saada täältä lähtemään.
- Anonyymi
Suuret puheet ja pienet teot tuulipuku tarmoilla
- Anonyymi
Ehdotan koirien ostoa, ne ovat kuitenkin äänekkäitä, jos näkyy puskissa liikettä. Tietääkö joku hyviä kasvattajia?
- Anonyymi
Voisin yhtyä tähän kommenttiin, mielestäni kylän turvallisuus pitäisi ottaa esille seuraavilla markkinoilla. Tai sitten voisimme perustaa oman kiertoryhmän joka kulkisi vaikka ryhmässä koirien kanssa, lyhdyt kädessä, unohtamatta valkosipulia kaulassa. Kyllä herkemmät varkaat häviää, kun kylän raavat miehet kulkevat jonossa 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin yhtyä tähän kommenttiin, mielestäni kylän turvallisuus pitäisi ottaa esille seuraavilla markkinoilla. Tai sitten voisimme perustaa oman kiertoryhmän joka kulkisi vaikka ryhmässä koirien kanssa, lyhdyt kädessä, unohtamatta valkosipulia kaulassa. Kyllä herkemmät varkaat häviää, kun kylän raavat miehet kulkevat jonossa 😂
Tää oli ihan hei mahtava idea! Samalla saadaan turisteille ilta nähtävää! Peukutan!
- Anonyymi
Kulkekaa jonossa kunhan ette ala letkajenkkaa tanssimaan.Vaikka se kyllä toisi turisteja kaikista maailman kolkista.Varkaatkin ällistyisivät niin että unohtaisivat varastaa.
- Anonyymi
Pitäkää tytöistänne huoli,linnakaveri kertoi tästä kaverista. Eikä ollut mukavaa kuultavaa näin Hankasalmelaisena.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1091481Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91827- 54716
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35711Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja142686Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat37591Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔40571Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö203551Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32546- 61540