Vanhojen miesten käyräkullit tekee gutaa, 1

Anonyymi

Onko kukaan ollut vanhojen äijien pantavana, minä olin 17 vuotiaana.
Oli se aikas erikoinen tapaus ja mikään ei ole kiihoittavampaa kun vanhat miehet näkevät pitkästä aikaa nuoren tytön kiimaisen pillun.
Olin jostain lukenut, että kullit alkavat iän myötä kaareutumaan ja tottahan se olikin, kun itse sen totesin kongreettisesti.
Asuin silloin maaseudulla keskisuomessa ja silloin oli niitä lavatansseja joka kylässä, siellä minäkin olin ja liftasin kotiin.
Vihdoin yksi auto pysähtyi, mutta siinä olikin 5 vanhaa miestä ja kun ei ollut muutakaan vaihtoehtoa, nousin takapenkille yhden syliin.
Matkaa oli 60 kilsaa, mutta jo alkumatkasta tunsin kuinka peppuani alkoi tuntumaan kuinka äijän kulli kovveni, pelästyin tietysti.
Etupenkiltä ojennettiin litteä viskipullo jota tarjottiin mullekki, ensin kieltäydyin, mutta otin kuitenkin pitkän huikan ja sehän nuoren tytön päähän menikin nopeesti.
Samassa huomasin kuinka auto kaarti aivan outoon pihaan, pelästyin ensin, mutta en ollut huolissani kun kuski sanoi menevänsä vain hakemaan jotain.
Näin kuinka sen vaimo tuli kuistille ja huusi sille jotain, ja matka jatkui, mutta kohtahan auto kääntyikin jollekki mökkitielle ja päätyi mökin pihaan.
Nyt kyllä ihmettelin jo ääneen ja huusin että mitä nyt, miksi me tänne tullaan.
Mennään sisälle ja keitetään kahvit, kuski sanoi, mutta arvasinhan ettei kyse ollut siitä.
Menin kuitenkin muiden mukana sisälle ja horjuin pikkasen kun olin humaltunut viskistä jota suorastaan pakoitettiin juomaan.
Sisään saavuttuamme sain suoran ehdotuksen yhdeltä, että halusi naida mua, pelästyin, mutta mies kaappasi mut syliinsä ja paiskasi sängylle makaamaan.
Olin peloissani ja miehen alkaessa riisumaan hamettani tajusin mistä oli kysymys.
Toiset olivat olkkarissa ja miehen pantua oven kiinni ja lukkoon, alkoi hipelöimään ja riisumaan mua kauhea himonkiilto silmissään.
En oikein tajunnutkaan kun jo pikkuhousuni olivat lattialla ja äijä alkoi nuolemaan ja imemään paljasta nuorta pimppiäni.
Huusin eii, eiii, mutta sitten mietin että vastarinta on turhaa ja kun pilluni nuoleminen alkoikin tekemään gutaa, olin myyty ja levitin vaistomaisesti jalkani ja tästähän mies innostui.
Hetkessä mies oli täysin alasti ja katsoin kuinka käyrä kalu oli juhlakunnossa, melko kookaskin oli ja jotain kirkasta nestettä valui sen päästä.
Olin melko kokematon ja en silloin tajunnut, että se on kiimaisen kullin limaa joka liukastaa siemenputken jotta siemenien on liukas tulla ulos.
Samassa mies hyppäsi päälleni ja alkoi tunkemaan käyrää kalua sisääni joka menikin sinne lopulta liukkaasit, olinhan jo melko märkänäkin.
Äijä oli niin kiimoissaan ja puhisi siinä päälläni kalun tehdessä pimpissäni työtänsä, alkoi tuntumaan melko hyvältä mullakin, kun ensi säikähdystetä selvisin.
Mies kiihdytti tahtiaan ja minäkin aloin työntämään vastapotkuja, teki niin riettaan hyvää kun vanha äijä pani mua, mutta kohtahan se pysähtyi pimppini pohjaan ja äijä punaisena ähkien alkoi laskemaan siemeniään sisääni, olin pettynyt kun se tulikin näin nopeesti.
Vetäytyessään sisältäni, katsoin kuinka kalu kiilsi pimppinesteestäni ja nykien vieläkin sen päästä lensi yksi ruiskaus navalleni asti.
Mies lähti olkkariin ja jäin siihen makaamaan selälleni kuuman sperman valuessa pimpistäni sängylle, luulin jo että se oli tässä, mutta ei ollutkaan.
Toinen äijä tuli samalla oven avauksella sisään kalu tanassa, pelästyin ja huusin että lähdetään heti pois, eihän se mitään auttanut, äijien päästessä nuoren tytön pillun makuun, olivat kuin sudet riistan kimpussa.
Samassa äijä oli jo päälläni ja työntämässä sisääni jäykkää kaluansa joka menikin sinne vauhdilla kun oli esivalmistelut tehty.
Tunsin kuinka tämäkin kalu oli kaareva ja tattikin melkoinen, melkein pienen nyrkkini kokoinen, se tosiaan tuntui makoisalta sisälläni.
Edellisellä kerralla oli orkkuni tulemaisillaan ja nythän tekikin taas niin gutaa että sieltähän se alkoi tulemaan, painoin kynteni miehen pakaroihin voimalla ja annoin vastapotkuja orkun alkaessa tulla.
Huusin, älä lopeta, älä lopeta, mies siihen että kyllähän tätä sulle piisaa, siellä odottaa sulle vielä kolme kiimakullia olkkarissa.
Huusin orkun tullessa vaistomaisesti ja miehen alkaessa kiihdyttämään tahtiaan, tissinikin alkoivat pyörähtelemään tahdissa, kyllä teki hyvää.
Karjaisten kuin eläin äijä alkoi laskemaan satsia pimppini pohjalle ja kaikki otin antaumuksella vastaan.
Kalu jatkoi nykimistä ja aina vain sieltä tuli paksua spermaa jota purskahteli sykäyksittäin uloskin ja vauhdilla mies veti kalunsa vihdoin ulos sperman kera, tunsin kuinka ison herkkutatin tullessa ulos jäi pimppini auki kuin pyytäen lisää.
Peppuni suorastaan uiskenteli spermalätäkössä ja vaihdoin kuivempaan paikkaan ja samassahan kolmas tuli kalu tanassa sisään, se tahtoikin takaapäin ja asetti mut pieni peppu pystyssä sängyn päätyyn olin siinä kuin tarjottimella.
Voimakkaat kourat tarttuivat pieneen peppuuni ja tunsin kuinka kalu alkaa mennä taas sisääni, oli se tosi outo tunne kun uutta kalua taas lykitään sisääni.

0

3547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Cynthia Woods

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
        YIT-Yhtymä
        1
        7955
      2. Perustele miksi hän ei

        Ole sopiva sinulle
        Ikävä
        180
        1767
      3. Mikä oli nainen

        Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
        Ikävä
        77
        1124
      4. Miksi sinulla, nainen

        On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
        Ikävä
        113
        1123
      5. Nainen, millainen tilanne oli

        kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
        Ikävä
        64
        1036
      6. Persut petti duunarit

        Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
        Perussuomalaiset
        194
        956
      7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

        https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
        Maailman menoa
        182
        920
      8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

        Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
        Maailman menoa
        271
        886
      9. Mitä ajattelen sinusta

        Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
        Ikävä
        35
        833
      10. Itkisikö onnesta

        Jos panisin sua kunnolla?
        Ikävä
        86
        707
      Aihe