Olen siis 15-vuotias tyttö. Löysin alapäästäni virtsaaukon ja emättimen välistä vaaleahkon pehmeän pallon. Se ei ole kova eikä minulla ole mitään kipuja. En tunne alapäätä hirveän hyvin joten saatan olla vain tyhmä. Mutta voisitteko vastata että onko normaalia!
Onko minulla syöpä vai mikä?!
Anonyymi
3
170
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt varaat ajan gynekologille tai sitten meet terveyskeskukseen ja saat sieltä lähetteen tutkimukseen. Voi olla vaaraton patti, mutta kannattaa tutkituttaa.
- Anonyymi
Kerrotit, ettet tunne alapään rakennetta kovin hyvin. Voisiko olla mahdollista että sekoitat virtsaputken suun ja klitoriksen keskenään?
- Anonyymi
jos se ois klitoris ja hän on sitä hieronut niin eiks se ois pitänyt aiheuttaa mielihyvää?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911487- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että384877- 156859
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632