Suoraan perseeseen

Anonyymi

Tahtosin et kohta käsket miut pwtjalle perse pystyssä ja tulet taakseni. Hyväilet pakaroitani pitkään ja vähän kerrallaan alat suukottelemaan sitä. Pilluni sykkii kiimasta ja toivon sinun pian nuolevan minua mutta sinä kiusaat.. kosketat sormillasi persereikäni reunoja ja kaadat öljyä reiälleni hieroen sitä pitkään.. huokailen ja painat peukalosi perseeni sisään. Huokaisen yllläävästä tilanteesta ja ohjaan oman käteni pillulleni. "Ei" sanot heti jolloun irroitan otteeni. Olen märkä ja hyvin kiihottunut.. alat työntelemään peukaloa vähän edes takaisin ja työntelen itseäni sitä vasten. Yhtäkkiä kiepsautat minut kyljelleni ja tulet kiinni selkääni. Tunnen kovan kyrpäsi peppuvaossani ja reiälläni.hetken jaksat vain sohia avonaista persettäni kohti ja ottaa öljyä kyrpäsi varteen. Sitten Et enää anna armoa vaan alat työntämään sitä hitaasti peräsuoleeni joka antaa helposti periksi. Huokaisen kovaa nautinnosta kun terskasi on sisälläni ja liikutan itseni sua vasten. Tuntuu ihanalle kun kyrpäsi liikkuu perseessäni. "Saat koskettaa clitoristasi" sanot ja minä ohjaan käteni kivi kovalle napilleni. Hetken kuluttua nait minua jo melko kovaa ja minä melkein itken nautinnosta. Laukean perseen ja clitoriksen kautta yhtäaikaa enkä tiedä mitä teen vaan huudan ja supistelen ympärilläsi. Sinäkin saat samaan aikaan orgasmiasi mutta en tiedä siutä tai muusta maailmasta mitään. Kun olet lauennut kunnolla ja pysähdymme muttet vielä vedä itseäsi minusta vaan kaappaat kainaloosi rauhottumaan. Olemme siinä paikallamme hiljaa kunnes kyrpäsi löystyy ja tulee itseatään perseestäni ulos kovan lurps äänen kanssa. :) olen liian rentoutunut noustakseni ja pian sinä jo tuhiset unissasi.

0

1409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
        Pirkanmaa
        263
        6346
      2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
        Ikävä
        56
        2912
      3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
        Ihastuminen
        55
        2766
      4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
        Ikävä
        156
        2272
      5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
        Hyrynsalmi
        16
        1789
      6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
        Maailman menoa
        165
        1455
      7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
        Ikävä
        82
        1444
      8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
        Tunteet
        26
        1366
      9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
        Euroviisut
        35
        1311
      10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
        Maailman menoa
        109
        1027
      Aihe