TM 4/2020 talvitesti autot-VW häntäpäässä

Anonyymi

Lämmityslaitteen arvosana huono ja matkustusmukavuus talvella heikko.

Miksi suomeen tuodaan tuollaisia autoja?

Pitääkö uusikin viedä autotohtorille kun ostaa konsernin tuotteen?

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samassa testissa hybridi toyota kuuma kuin paistinpannu heti käynnistyksen jälkeen

• Anonyymi

Skoda Kamic oli ihan kärkipäässä..

• Anonyymi

Toyota oli testissä kuuma, mutta kun sitä ei saa kunnolla pysähtymään. Liukkaalla Toyota Corolla pitäisi jättää suosiolla kotia ja mennä julkisilla. Näin se vaan on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toyota oli testissä kuuma, mutta kun sitä ei saa kunnolla pysähtymään. Liukkaalla Toyota Corolla pitäisi jättää suosiolla kotia ja mennä julkisilla. Näin se vaan on.

Se onkin tärkeää, että auto on nopeasti kuuma talvella kun on päällä talvivaatteet.
        Jarrut onkin ihan tarhat ja ylimainostetut.

• Anonyymi

Testissä oli eri merkeiltä YKSI malli ja silläkö perusteella hönö on päättänyt mielipiteensä.
      Skoda oli käytännössä yhtä hyvä, joten kusit jälleen nilkoillesi juttusi kanssa, niin noloa.

• Anonyymi

eikös skodassa ole auton tekniikka?

• Anonyymi

"Testissä oli eri merkeiltä YKSI malli ja silläkö perusteella hönö on päättänyt mielipiteensä."

Taasko väärin testattu kun skoda sai ansaitsematonta hopiaa ja ansaittua häpiää? Selvästi yritetty ostaa jotain sellaista mitä ei pystytty uskottavasti myymään, Voi harmi!

• Anonyymi

heh

• Anonyymi

"Skoda oli käytännössä yhtä hyvä"
        Huumorimiehiä, mutta käytännössä harmittaa!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mieti

• Anonyymi

rappVWaudi

• Anonyymi

Skoda Octavia vuoden auto Suomessa ja vuoden talviauto 2021. Skoda Fabia vuoden talviauto vuonna 2022.
      VW ID.4 vuoden auto maailmassa vuonna 2021.

• Anonyymi

hih

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe