Mulla on Mazda 3 sedan vm. 2017 ja siinä on mitä parhain jinba ittai kokemus, nimittäin kun ajaa kuivalla hiekkatiellä niin takaovien ovipielet on kamalassa siivossa sitä oven sisätiivistettä myöten.
Joka kerta pitää vdellä pestä ne ovenpielet kun tulee pihaan koska ei sinne kyytiin voi mennä ettei likaa vaatteitaan. Talvella luman kanssa sama ongelma, lunta on aina haitaksi asti mennyt ovirakosten välistä.
Nyt olen katsellut Volvo S 90 autoa kun siinä on tuplatiivisteet, eli on ovessa tiiviste ja itse auton rungossakin mihin ovi vastautuu ja muutenkin Volvo on laadukkaampi ja hiljaisempi auto.
Tuntuu että jinba ittai ajonautinto kiintiöni on kohta täynnä.
Vaihtoarvo laskee Mzdalla tosi nopeasti, tuhansia euroja vuodessa joten harmittaa kun tulin koko auton ostaneeksi uutena.
Onko teillä jinba ittai kokemuksia
4
109
Vastaukset
- Anonyymi
Kokemusta on. Sama huippuominaisuus on rakennettu uuteen Rav4:äänkin. Ravissa ominaisuus on viety vielä pitemmälle. Siinä pöly tulee sisälle asti.
- Anonyymi
Mikähän noita suunnittelijoita riivaa kun eivät tajua että autojen ovissa olisi oltava kunnon tiivisteet? Ylimääräisiä polttoaine lisälämmittimiä laitetaan mutta ei oteta halvempia seikkoja huomioon.
- Anonyymi
Siis eihän tupaan tule pölyä? Mulla M6 2018, siisti sisältäkin.
- Anonyymi
Onko teillä "Tienpä jottai" -kokemuksia?
Joskus harvoin, kun ei jaksa edes laiskotella, tulee sellainen olo että melkein "Tienpä jottai" -ajatus tulee mieleen, mutta laiskuus voittaa useimmiten lopulta kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1211667
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998