Yrittäjät hoi

Anonyymi

Uusi Suomi kaapattua:

"Arvoisa yrittäjä ja kauppias. Jos sinua ei kiinnosta pitää myymälääsi auki, niin älä huuda veronmaksajia apuun ahdinkoasi helpottamaan. Jos puljusi on kiinni silloin, kun työssä käyvillä, ostokykyisillä ja siten potentiaalisilla asiakkaillasi olisi aikaa tehdä ostoksiaan, niin syytä itseäsi. Koronan varjolla on enää turha ratsastaa"

12

108

Vastaukset

• Ei tunnu raha kiinnostavan, jäi yöpyminen tekemättä. Ovea kolkuttelin, ketään ei ollut paikalla.

• Yrittäjä kehui ennen "kiinni ollaan Joulupäivänä ja juhannuspäivänä muuten auki 363 päivää"
      Nyt korona korvaukset niin ei tarvii enää.
      Niin se maailma muuttuu. Veronmaksajat maksaa .

• Turha valittaa, ettei paikkakunnan palveluja käytetä, kun itse tehdään hankinnat muualta.

• Ei ne valitakaan,jotka muualta ostaa. Kyllä ne valittajat on muita.

• Juurikin näin!! Paikkakunnalla olisi kaupat vaikka yötä päivää auki jos asiakkaita riittäisi mutta jos ostokset tehdään Varkaudessa tai Kuopiossa niin turha itkeä. Jotkut lähtee jopa Pohjanmaalle Tuuriin ostoksille, hah, samat tavarat löytää lähempääkin ja halvemmaksi tulee.

• No paljonko niitä korona korvauksia saa sitten saako tmi en ole vielä hakenut

• Saatiin jo. Sen verran,että kiinteistön kulut maksetaan!

• Anonyymi kirjoitti:

Saatiin jo. Sen verran,että kiinteistön kulut maksetaan!

Me saatiin uusi auto ja Sunnuntait vapaaksi. Kiitos Marin.

• Kuinka sitä ennen ehdittiin kaupassa käydä vaikka kaupat sulki ovensa aikaisin illasta. Nykyään vaikka kaupat on auki 23 saakka niin kamala valitus! Kyllä on nykyihminen hemmoteltu pilalle ja pumpulissa pidetty!

• Se, että käydään isommissa kaupungeissa oatoksilla aisältää muutakin kun oatosten teon. Käydään syömässä paremmissa ravintoloissa, kylpylöissä , yövytään hotelleissa ja halutaan nähdä ihmisiä. Siellähän viikonloppuisin näkee näitä pieksämkeläisiä yrittäjiä, jotka itse vievät itse rahansa muualle.

• "halutaan nähdä ihmisiä"??
        Niin, kännissä ainoastaan, selvinpäin ollaan kuin mykkä *askalla! Ei sanaa saada suusta ulos päkerrettyä.

• Tarvitaan kaveria marjastamaan. Auto oltava.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka maksaa ei-turvallisesta maasta tulevan pakkokatanteenin..

..eivät kai veronmaksajat Kelan ansiosidonnaisella päivärahalla? Vastuuton mokailija maksakoon mokiensa kulut itse! Se on Ruotsin risteilyltä tai Balk
      Maailman menoa
      86
      2826
    2. Järkyttäviä Paljastuksia Nikon TV-sarjasta

Tänään se sitten alkaa, sarja nikosta ja katiskasta. Ennakkotietojen mukaan sisältö paljon ikävämpää kuin luulin. Niko käyttänyt huumeita jo 13 vuotia
      103
      2382
    3. Henna ja Tauski jälleen yhdessä onnellisina

Kihlatkin hankittu. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/503fdd42-5bef-4519-ae07-de01ca6aa9ba
      Viihde ja kulttuuri
      24
      2243
    4. Suomi olisi itse tarvinnut kehitysapua

suomen koronatalous ja sannan lahjarahat italiaan on kestämätön setti. Suomen julkinen ajetaan alas, teitä ei kunnosteta, omaa taloutta ei elvytetä..
      Maailman menoa
      173
      2064
    5. Sofian pätkä storyssa.

Siellä taitaa känniläinen Stefu olla vieressä. Jotain rajaa Sofia!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1363