Ihana ihastus

Anonyymi

Voiko ihan oikeasti ihastua paljon vanhempaan mieheen? Mihin saakka uskallan mennä kontaktissa. Hänen silmänsä saavat minut melkein pyörryksiin ja sanattomaksi. Mietin häntä koko ajan.

46

983

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En taida olla oikea kun on paljon vanhempi kyseessä.

      • Anonyymi

        Vähintäänkin 70vuotiasmies minun makuuni on. Ja saa olonsa mukavaksi minun kanssani


    • Anonyymi

      Ikäerosi mieheen?

      • Anonyymi

        10v


    • Anonyymi

      Jos se mies voi ihastua sinuun, niin mikä estää?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minäkö se olen? Vitsi vitsinä mutta olen viisikymppinen mies enkä saa erästä parikymppistä neitoa mielestäni sitten millään.Tiedoksi lukijoille etten suinkaan ole vaan sen yhden asian perässä hänen suhteensa.Aito ihastus eikä sille voi mitään.

      • Anonyymi

        No 30 vuotta on ihan liikaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No 30 vuotta on ihan liikaa

        Nelikymppisenä naisena sanon, ettei se isokaan ikäero ole mahdoton. Opiskeluaikoina rakastuin 29 v vanhempaan mieheen💗 nyt naimisissa oman ikäisen kanssa, mutta sydän kallellaan yhteen alle 30 v mieheen. Elämä vaan on joskus arvaamatonta. Harvoin tapaa ihmisen joka vaan tuntuu " omalta".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No 30 vuotta on ihan liikaa

        Ei välttämättä ole laisinkaan liikaa 30vuoden ikäero.Yksilöistä riippuu tuo.Ikäero ei merkitse mitään silloin kun henkilökemiat kohtaavat ja rakkaus roihahtaa.Näitä on nähty suurempiakin ikäeroja.Rakastakaa toisianne huolimatta ikäeroistanne niin kuin tunnette.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei välttämättä ole laisinkaan liikaa 30vuoden ikäero.Yksilöistä riippuu tuo.Ikäero ei merkitse mitään silloin kun henkilökemiat kohtaavat ja rakkaus roihahtaa.Näitä on nähty suurempiakin ikäeroja.Rakastakaa toisianne huolimatta ikäeroistanne niin kuin tunnette.

        Niinno, 10 vuoden päästä nainen parhaassa iässä, haluaa ehkä jälkikasvua ja mies on..... 60 vuotias gubbe. Että realistista? Ei minusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinno, 10 vuoden päästä nainen parhaassa iässä, haluaa ehkä jälkikasvua ja mies on..... 60 vuotias gubbe. Että realistista? Ei minusta

        Miehestä voi tulla tosi hyvä ja aktiivinen isä. Jaksaa keskittyä myös lapsiin. Samaa ei voi sanoa nuoremmista uraohjuksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehestä voi tulla tosi hyvä ja aktiivinen isä. Jaksaa keskittyä myös lapsiin. Samaa ei voi sanoa nuoremmista uraohjuksista.

        Vanhat äijät on mukavuudenhaluisia, ne mihinkään pikku penskoihin jaksa keskittyy 60-70 veenä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhat äijät on mukavuudenhaluisia, ne mihinkään pikku penskoihin jaksa keskittyy 60-70 veenä

        Käys kysäsee meitin presidentiltämme...


    • Anonyymi

      12v ei missään nimessä ole hyväksyttävä ikäero.

    • Anonyymi

      On on ja on yhdessä nimessä. Loput erot tulee laskulla eri nimissä.

    • Anonyymi

      Olen n. 25v kaupan kassatyttö ja tuntuu, että en saa sanottua mitään miehen jutteluun, olen ihan kipsissä. Pari kertaa olen antanut hänelle ostoskuitin ja päässyt koskettamaan hänen kättään. Surullista, että hänellä taitaa olla vaimo, mutta en mahda mitään tunteilleni.

      • Anonyymi

        Rakkain terveisin Timo.


      • Anonyymi

        hmmm...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkain terveisin Timo.

        Timolle kanssa rakkaita terveisiä 😘


      • Anonyymi

        Ei ne tunteet haittaa vaan ne teot. Missä päin tämä onnellinen on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Timolle kanssa rakkaita terveisiä 😘

        Täältä myös mun Timolle 😉


      • Anonyymi

        Milloin olet viimeksi saanut antaa kuitin?


    • Anonyymi

      Kymmenen vuotta ei ole yhtään mitään.

    • Anonyymi

      Aivan tavallista, että nainen miestä nuorempi.

    • Anonyymi

      Moni nainen menee siihen vipuun, että ottaa vanhemman. No aikaa myöten huomaavat sen olevan virhe. Mies nimittäin vanhenee nopeammin fyysisesti ja henkisesti ukkoutuu. Siinäs sitten nainen kärvistelee. Tietenkin on poikkeuksia

      • Anonyymi

        Joo, ei ole poikkeuksia. Ne lössähtää vääjämättä ja nopeesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ei ole poikkeuksia. Ne lössähtää vääjämättä ja nopeesti.

        Nii, parin vuoden päästä sellanen lerppakulli. Yök


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii, parin vuoden päästä sellanen lerppakulli. Yök

        Taidat omia tämän musta/valkoajattelun. Ikä ei tuota kykyä kyllä määritä, vaan miehen yleiskunto, joka voi olla todella hyvä vielä ns. vahoilla päivilläkin. Tiedetäänhän, ettei jo 30- kymppisillä välttämättä nykyään pelitä. Kun vedetään tupakkaa ja viinaa, ei liikuta, lihotaan, niin mieskunto rapistuu silmissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii, parin vuoden päästä sellanen lerppakulli. Yök

        Minne asti pitää odottaa lerpahtamista?
        T. 40-vuotias mies ja kovana seisoo aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minne asti pitää odottaa lerpahtamista?
        T. 40-vuotias mies ja kovana seisoo aina.

        Se on kuule yks kaunis päivä, kun sit lerpahtaa. Oikeesti ei helposti niin käy, kunhan et tupakoi, liikut säännöllisesti, syöt terveellisesti, etkä pyöräile. Polkupyöräily kuulemma tutkimusten mukaan heikentää mieskuntoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kuule yks kaunis päivä, kun sit lerpahtaa. Oikeesti ei helposti niin käy, kunhan et tupakoi, liikut säännöllisesti, syöt terveellisesti, etkä pyöräile. Polkupyöräily kuulemma tutkimusten mukaan heikentää mieskuntoa.

        Ei se mulla tule lerpahtamaan koskaan, jos troppeja tarvitsee niin sinistä pilleriä sitten. Tää mies on fit. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii, parin vuoden päästä sellanen lerppakulli. Yök

        Tuossakin edellä äijät keskustelevat toistensa lerpoista. Yksikään naisen viesti.. hahahha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossakin edellä äijät keskustelevat toistensa lerpoista. Yksikään naisen viesti.. hahahha

        Ei, tanttta, lerppa-aihe oli akkatrollin suusta ja me miehet vain yritettiin valistaa sinua. Ja ethän sinä ymmärrä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kuule yks kaunis päivä, kun sit lerpahtaa. Oikeesti ei helposti niin käy, kunhan et tupakoi, liikut säännöllisesti, syöt terveellisesti, etkä pyöräile. Polkupyöräily kuulemma tutkimusten mukaan heikentää mieskuntoa.

        Höpö, höpö. Älä syötä näitä vanhoja uskomuksia. Olen pyöräillyt ahkerasti. Päinvastoin kunto pysyy hyvänä niin ylä- kuin alapäässäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö, höpö. Älä syötä näitä vanhoja uskomuksia. Olen pyöräillyt ahkerasti. Päinvastoin kunto pysyy hyvänä niin ylä- kuin alapäässäkin.

        Se vänkääjä on palstan vakiotrolli.


    • Anonyymi

      Minä ihastuin 10 vanhempaan mieheen 2016 ja edelleen on minulle sydämeni hallitsija

      K-->M

    • Anonyymi

      Onhan ne kyllä kuin riiviöllä. Silmät. Heppuhei.

    • Anonyymi

      Mä sanoisin, että ainakaan näin päälle nelikymppisenä en ottais vanhempaa miestä ehdoin tahdoin. Itellä mies on jonku verrankin ollut vanhempi ja kyllä ne todellakin herkästi iän myötä lörpähtää, enkä puhu seksistä, toki varmaan siinäkin. Naiset elää myöskin pidempään eli naisten elinikä on n.6 vuotta enempi, joten semmonen n.viitisen vuotta nuorempi tai oman ikänen mies olis iän puolesta ihanne. Mutta ainahan kyse loppujen viimeksi on ihmisen luonteesta ja uteliaisuudesta ym.

    • Anonyymi

      Pyöräily ,sehän vasta nostaa mieskuntoa.

    • Anonyymi

      Tottakai voi, mutta uskallatko tehdä aloitteen?

    • Anonyymi

      Ihanan pirteään nuorempaan sairaanhoita naikkoseen olen ihastunut ;)

    • Anonyymi

      Saahan sitä ihastua kehen vaan, mutta jatkosta sinä päätät itse.

      • Anonyymi

        No kuka muu muka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuka muu muka?

        Tän palstan trollit???


    • Anonyymi

      Ihana Anne vaihtanut proffa kuvaa ;) Tekisi mieli todella päästä halamaan ja suukottelemaan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe