Mikä on kaarisillan tilanne

Anonyymi

Onko siltahanke lopullisesti haudattu kun ei ole mitään tapahtunut, vai odotetaanko vanhan sillan lopullista rapautumista ja sortumista?
Onko uuden sillan vastustajat taas vailttaneet jonnekkin?

11

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lieksanjoen ylittävä Kaarisilta mitä ilmeisimmin puretaan, ja/tai sen tilalle rakennetaan uusi silta. Aikataulutusta ei ole missään julkaistu. Jos täsmääjän joku uskaltaa julkituoda, häntä voimme nimitellä profeetaksi, vähintään. Mitä ilmeisemmin Kaarisillan kohtalo on oleva. Oleva tarkoittaa ilmiselvää uuden rakentamista, tai, vanhan ilmeistä purkamattomuutta.

      Ilmehtikäämme. Profetoikaamme. Amen;)

      Loppuvirsi

      https://www.youtube.com/watch?v=4G-YQA_bsOU

      • Anonyymi

        Kun olet kyllästynyt, tunnet olosi pieneksi
        Kun kyyneleet ovat silmissäsi, kuivatan ne kaikki
        Olen puolestasi, oi, kun ajat ovat karkeita
        Ja ystäviä ei vain löydy
        Kuin silta levottoman veden yli
        Minä annan minut
        Kuin silta levottoman veden yli
        Minä annan minut
        Kun olet alas ja ulos
        Kun olet kadulla
        Kun ilta laskee niin kovaa
        Lohdutan sinua
        Otan osan, oh, kun pimeys tulee
        Ja kipu on ympäri
        Kuin silta levottoman veden yli
        Minä annan minut
        Kuin silta levottoman veden yli
        Minä annan minut
        Purje hopea tyttö
        Purjehdi eteenpäin…


    • Anonyymi

      Kaarisilta tee.

      • Anonyymi

        En kysymykselläni tarkoittanut että saisin puutaheinää vastauksia, mutta oletan että olette yhtä sekaisin kuin siltahankkeen vastustajatkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En kysymykselläni tarkoittanut että saisin puutaheinää vastauksia, mutta oletan että olette yhtä sekaisin kuin siltahankkeen vastustajatkin.

        Asia selkiintynee vasta kun saadaan Hissan näkemys tähän kaarisiltakysymykseen. Hissa tuo keskusteluihin aina tarvittavaa selkeyttä.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Asia selkiintynee vasta kun saadaan Hissan näkemys tähän kaarisiltakysymykseen. Hissa tuo keskusteluihin aina tarvittavaa selkeyttä.

        Kyllä nyt on keskustelu kynttilöiden parhaimpien liekinleikkien tavoin erittäin valaisevaa. Lumenit suorastaan alkoivat minua kaksin kerroin häikäistä. Silmäni häisystä jopa ummistin, ja ajattelin. Siitäkin huolimatta tunsin oloni valoisaksi;)

        PS. Hissan murre on aivan täystyydyttävää. Tutkinnallisesti, että myös tulkinnallisesti.


    • Anonyymi

      Mihin lieksalaiset tarvitsevat uutta siltaa, kun hyötyväkiluku koko ajan laskee ja nekin, jotka lisääntyvät siellä, eivät tarvitse siltaa.

      • Anonyymi

        Nyt turhan urputtaja, turpa tukkoon (vain hevosella on turpa). Palaa ruotuun, jos sinulla on sitä edes lähimaillakaan.
        Silta on aina ilman tarvettakin kaiken kulttuurin tekorakenne, monin eri tavoin! Tarpeeton on joskus muuttuva, tarpeelliseksi. Uskokaa, mitä sanon, älkää tehkö kuin minä teen;)

        "löpötankki"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt turhan urputtaja, turpa tukkoon (vain hevosella on turpa). Palaa ruotuun, jos sinulla on sitä edes lähimaillakaan.
        Silta on aina ilman tarvettakin kaiken kulttuurin tekorakenne, monin eri tavoin! Tarpeeton on joskus muuttuva, tarpeelliseksi. Uskokaa, mitä sanon, älkää tehkö kuin minä teen;)

        "löpötankki"

        Välttäisi kyllä tunnelikin joen ali ja siltaa ei silloin tarvittaisi, jos se jotakuta helpottaa.


    • Käydään autolautta siihen satamasta ja laitetaan se sukkuloimaan joen yli kuljettamaan autoja ja väkeä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe