Onko siltahanke lopullisesti haudattu kun ei ole mitään tapahtunut, vai odotetaanko vanhan sillan lopullista rapautumista ja sortumista?
Onko uuden sillan vastustajat taas vailttaneet jonnekkin?
Mikä on kaarisillan tilanne
11
58
Vastaukset
- Anonyymi
Lieksanjoen ylittävä Kaarisilta mitä ilmeisimmin puretaan, ja/tai sen tilalle rakennetaan uusi silta. Aikataulutusta ei ole missään julkaistu. Jos täsmääjän joku uskaltaa julkituoda, häntä voimme nimitellä profeetaksi, vähintään. Mitä ilmeisemmin Kaarisillan kohtalo on oleva. Oleva tarkoittaa ilmiselvää uuden rakentamista, tai, vanhan ilmeistä purkamattomuutta.
Ilmehtikäämme. Profetoikaamme. Amen;)
Loppuvirsi
https://www.youtube.com/watch?v=4G-YQA_bsOU- Anonyymi
Kun olet kyllästynyt, tunnet olosi pieneksi
Kun kyyneleet ovat silmissäsi, kuivatan ne kaikki
Olen puolestasi, oi, kun ajat ovat karkeita
Ja ystäviä ei vain löydy
Kuin silta levottoman veden yli
Minä annan minut
Minä annan minut
Kun olet alas ja ulos
Kun olet kadulla
Kun ilta laskee niin kovaa
Lohdutan sinua
Otan osan, oh, kun pimeys tulee
Ja kipu on ympäri
Minä annan minut
Minä annan minut
Purje hopea tyttö
Purjehdi eteenpäin…
- Anonyymi
Kaarisilta tee.
- Anonyymi
En kysymykselläni tarkoittanut että saisin puutaheinää vastauksia, mutta oletan että olette yhtä sekaisin kuin siltahankkeen vastustajatkin.
Anonyymi kirjoitti:
En kysymykselläni tarkoittanut että saisin puutaheinää vastauksia, mutta oletan että olette yhtä sekaisin kuin siltahankkeen vastustajatkin.
Asia selkiintynee vasta kun saadaan Hissan näkemys tähän kaarisiltakysymykseen. Hissa tuo keskusteluihin aina tarvittavaa selkeyttä.
- Anonyymi
JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:
Asia selkiintynee vasta kun saadaan Hissan näkemys tähän kaarisiltakysymykseen. Hissa tuo keskusteluihin aina tarvittavaa selkeyttä.
Kyllä nyt on keskustelu kynttilöiden parhaimpien liekinleikkien tavoin erittäin valaisevaa. Lumenit suorastaan alkoivat minua kaksin kerroin häikäistä. Silmäni häisystä jopa ummistin, ja ajattelin. Siitäkin huolimatta tunsin oloni valoisaksi;)
PS. Hissan murre on aivan täystyydyttävää. Tutkinnallisesti, että myös tulkinnallisesti.
- Anonyymi
Mihin lieksalaiset tarvitsevat uutta siltaa, kun hyötyväkiluku koko ajan laskee ja nekin, jotka lisääntyvät siellä, eivät tarvitse siltaa.
- Anonyymi
Nyt turhan urputtaja, turpa tukkoon (vain hevosella on turpa). Palaa ruotuun, jos sinulla on sitä edes lähimaillakaan.
Silta on aina ilman tarvettakin kaiken kulttuurin tekorakenne, monin eri tavoin! Tarpeeton on joskus muuttuva, tarpeelliseksi. Uskokaa, mitä sanon, älkää tehkö kuin minä teen;)
"löpötankki" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt turhan urputtaja, turpa tukkoon (vain hevosella on turpa). Palaa ruotuun, jos sinulla on sitä edes lähimaillakaan.
Silta on aina ilman tarvettakin kaiken kulttuurin tekorakenne, monin eri tavoin! Tarpeeton on joskus muuttuva, tarpeelliseksi. Uskokaa, mitä sanon, älkää tehkö kuin minä teen;)
"löpötankki"Välttäisi kyllä tunnelikin joen ali ja siltaa ei silloin tarvittaisi, jos se jotakuta helpottaa.
Käydään autolautta siihen satamasta ja laitetaan se sukkuloimaan joen yli kuljettamaan autoja ja väkeä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888149
- 896238
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344731- 503235
- 363234
- 442779
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per432724- 442676
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562572