Itsemurhakirjeet

Anonyymi

Tarviit apuu, oot nii sairas, säälivä sanat jotka kaikuvat mun korvissa ajatelesani loppua mitä jos en ois nyt täällä mitä jos oisin kuollu jo tai jos en ois syntynyt lukiessani viimeisintä epäonnistunutta itsemurha kirjettä ja kelaten uudelleen ja uudelleen sitä kohtaa kun olin lähellä lähtöä mietin kuka oon ja oonko oikeesti tässä lähden nyt onko enää takasin paluuta ei oo mulla on muija mulla on elämä miks päättää se kymmenet terapeutit jotka sanoo voivansa autaa vaa pahentaa Mun olla oon käyny terapiassa 1lk lähtien odotanko vielä vai lähdenkö nyt sulkisin silmät se olisi niin helppoa kerran ehkä sattuu mutta sit kaikki oli siinä mikään ei enää satuta muo kaikki oli siinä

4

228

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä tapa itseäsi! Me kuullaan sua!

• Anonyymi

Usko onnelliseen loppuun / jonkinlaiseen kohtaloon, löydö elämäsi intohimo <3 anteeksi jos kuulostan joltain ärsyttävältä terapeutilta mutta mun sydön särkyy jso mun sanoilla ei ole mitään vaikutusta..

• Anonyymi

FR ,kuuntele Shogun Triviumilta! Antaa jaksamista ja näin.

• Hei,

Hyvä, että kirjoitit tänne! Keskustelu ulkopuolisen tahon kanssa voisi helpottaa ja tuoda uusia näkökulmia, vaikka et ilmeisesti vielä koekaan saaneesi apua esim. terapiasta. Etenkin itsetuhoisista ajatuksista kannattaa kuitenkin puhua ammattilaiselle.

Tässä tiedoksesi pari paikkaa, jos haluat jutella tilanteestasi ulkopuolisen tahon kanssa. Näistä voit saada tukea myös muuhun avun hakemiseen.

- Sekasin-chat nuorille, https://sekasin247.fi/

Sekasin-chat on auki vuoden jokaisena päivänä, maanantaista perjantaihin klo 9-24 sekä lauantaisin ja sunnuntaisin 15-24. Chatissa päivystävät mielenterveyden ammattilaiset sekä koulutetut vapaaehtoiset.

- Tukinet -tukipisteesi netissä, https://tukinet.net/

Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilön löydät kohdasta Mieli Tukisuhde. Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja ryhmächattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä.

Voimia tilanteeseesi!

Lämpimin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      19
      2595
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1281
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      937
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      138
      915
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      861
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      827
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      806
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      785
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      762
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      134
      725
    Aihe