Rakit lapsia

Anonyymi

Tykkään eläimistä ehdottomasti mutten ymmärrä tuota rakki rakkautta.
Martiina kuvaa jatkuvasti tuota hurttaa.
Oliko jo hyppäämässä lasten kanssa poreammeeseen? Joku raja, niinkuin rakkain lapsi.
Sofia ei ihan koko ajan nuole Bambia, eikä ole lapsia hellittävänä. Mies kylläkin.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On siinä tekemistä kun syksyn sateet saapuu. Kurainen koira pieneen kaupunki asuntoon valkoisten mattojen, sohvien sekaan.
      Ennen sai palvelusväki hoitaa ja hakea kaupasta uudet.

      • Anonyymi

        Elä huolehi asioista, joihin et voi vaikuttaa muuten, kuin tällä juorupalstalla;)


    • Anonyymi

      Ihminen joka ei pidä eläimistä ei myöskään tunne minkään laista empatiaa toista ihmistä kohtaan.Me ei saatu lasta on jo toinen koira pieni Buudelli ja on rakas vastaa meille kuin olis lapsemme .

      • Anonyymi

        joillakin elukka menee ihmisen edelle. ihminen on aina edellä elukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joillakin elukka menee ihmisen edelle. ihminen on aina edellä elukkaa.

        Ihminen on pahin " elukka " ....


      • Anonyymi

        Mikä ihme on Buudelli?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen on pahin " elukka " ....

        Tämä on niin totta, vaikka luultavasti vitsinä heitit, mutta mitä enemmän on nelijalkaisten kanssa, sen vähemmän arvostaa kaksijalkaisia. Juu ja kyllähän esim. Sofia pitää tosin (pientäsöpöä) sylissään... Rotikka on vähän haastellisempi moiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on niin totta, vaikka luultavasti vitsinä heitit, mutta mitä enemmän on nelijalkaisten kanssa, sen vähemmän arvostaa kaksijalkaisia. Juu ja kyllähän esim. Sofia pitää tosin (pientäsöpöä) sylissään... Rotikka on vähän haastellisempi moiseen.

        Totta koira on pyyteetön ....


    • Anonyymi

      Rakki on ainoa, jonka on pakko totella marsua, vaikka ehkä oikeasti lähinnä pelkää ja kaipaa takaisin maalle koirakaverin, hevosten ja tuttujen hoitajien seuraan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe