Kuvitellaan että tunnet minun tunnetilat

Anonyymi

Vaikka oltaisiin kaukana toisistamme ilman mitään yhteyttä...
Silloin sinun pitäisi tietää kuinka kaipaan sinua,
sinun pitäisi tietää kuinka surullinen olen tästä tilanteesta,
ja sinun pitäisi tietää kuinka epätietoinen olen tästä.
Paljon epätietoisempi kuin silloin aikaisemmin ja syystä.

Onko ehdotuksia mitä asialle tehdä?

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitäkö tämä mun olo on?
      Epätietoisuus, ikävä ja suru.

      • Anonyymi

        En osaa sanoa puolestasi.


    • Anonyymi

      Tiedän sen ja tunnen ne itsekin. Tiedän jopa mitä hän välillä tekee ilman mitään muuta yhteyttä.

      • Anonyymi

        Miehelle tämä.


      • Anonyymi

        Mitä kaikkea hän sitten tekee?


    • Anonyymi

      Mikset ap. kysy suoraan? Saat varmaan suoran vastauksen.

    • Anonyymi

      En missään tapauksessa uskaltaisi toivoa, että välität musta tai kaipaat mua, jos en sitä jollain tasolla tuntisi. En pidä itseäni sellaisena, että mua yleensä kukaan kaipaisi täällä tai muuallakaan. Kyllä tämä vahva usko sun tunteisiin on tullut meidän kohtaamisista, sun käytöksestä mua kohtaan ja jostain käsittämättömästä, jopa "yliluonnollisesta".

      • Anonyymi

        Minkälaisia yliluonnollisia kokemuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaisia yliluonnollisia kokemuksia?

        No joskus tuntunut että tiedän hänen olevan lähettyvillä vaikka en sitä näe. En osaa selittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joskus tuntunut että tiedän hänen olevan lähettyvillä vaikka en sitä näe. En osaa selittää.

        Onko hän sitten ollut lähettyvillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joskus tuntunut että tiedän hänen olevan lähettyvillä vaikka en sitä näe. En osaa selittää.

        Minulla on ollut vastaavia selittämättömiä tapahtumia yhden naisen kanssa. En ymmärrä, miten se olisi mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on ollut vastaavia selittämättömiä tapahtumia yhden naisen kanssa. En ymmärrä, miten se olisi mahdollista.

        Minullakin on ollut miehen kanssa. Tunnen läsnäolon. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on ollut vastaavia selittämättömiä tapahtumia yhden naisen kanssa. En ymmärrä, miten se olisi mahdollista.

        Välillä otan minä yhteyden, välillä näen pätkiä elämästäsi ja tunnen tunteitasi. Kaikkeen tottuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän sitten ollut lähettyvillä?

        Luulisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on ollut vastaavia selittämättömiä tapahtumia yhden naisen kanssa. En ymmärrä, miten se olisi mahdollista.

        En minäkään. Oisko rakkautta ilmassa. Siis oikeaa rakkautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välillä otan minä yhteyden, välillä näen pätkiä elämästäsi ja tunnen tunteitasi. Kaikkeen tottuu.

        tämä oli trolli sivusta, ei tuo edellinen


    • Anonyymi

      Suru ja ikävä on seurana täälläkin, en ehkä erota seasta nyt sun tuntemuksia mikäli niitä on? Laita viesti edes jostain käytännön asiasta kun en saa sitä itse tehtyä... :(

    • Anonyymi

      Onko aloitus miehelle vai naiselle?

    • Anonyymi

      Se ei ole helppoa joskus erottaa omia tunnetilojaan toisen tunteista. Paitsi tosin ne kerrat, kun hän ajattelee lämmöllä ja lempeydellä, sen aina huomaa, mutta suru, väsymys, ikävä... Ne tahtovat sekoittua omiin samanlaisiin tunteisiin, mutta toisinaan huomaakin, ettei se tuska ja paha olo ollutkaan ehkä omaa pahaa oloa, sillä se katoaakin joskus aivan yllättäen ollen kuin pilvi, joka kulki auringon edestä ja sitten sitä miettii, onko toisella kaikki hyvin.

      Näissä asioissa ei voi kuin toivottaa rohkeutta ottaa yhteyttä ja selvittää asia.

    • Anonyymi

      Minustako olet epätietoinen?

      Minä olen paastolla kirkollisen kalenterivuoden mukoon.

      Joka vigiliaan tai jumalanpalvelukseen ei välttämättä ole voimia mutta saan ymmärrystä ja täyttymystä sieltä,katedraal7sta ja kirkosta.
      Pystyn puhumaan papeille ,seurakuntoon kuuluvat ja katedraaliin tulovat ymmärtävät tämän.

      Se on tunne ,

      Tapa p6hua

      Kuulua johonkin oikeeseen ja tärkeään.

      Siellä sua päästee itsensä valloilleen

      Rakastan niitä pappeja ja kirk8n ympäristöä

      .....

      Tykkäätkö siä semmosestä?
      Myö ei välttämättä kummatkaan kuuluta lapsuudenperheeseen ja liekkö ikinä kuuluttukaan.....

    • Anonyymi

      Osaan kyllä kuvitella millaisia tunteita toista kaipaavalla on. Itse olen myös hyvin epävarma tilanteesta, en enää tiedä mikä tässä on totta. Jotain lähestymistä, joka tekisi tilanteesta edes hieman todellisemman tuntuisen.

    • Anonyymi

      Tunnen joskus sut (hänet) lähellä tai jotenkin sulautuneena itseeni, vaikea selittää. En kyllä tunnista mitään tunnetta, ikävää, tuskaa,tms. ehkä pientä hymyilyä? Ja silloin tällöin seksiä.

      • Anonyymi

        Unohtui, ja jotain tatsia alaselässä, muttei "iholla".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohtui, ja jotain tatsia alaselässä, muttei "iholla".

        Niin, en osaa sanoa, mitä tilanteelle voisi tehdä. Otat yhteyttä?


      • Anonyymi

        No tuolla kokemuksella on varmaan pohjaa reaalimaailmassa. Näitä kun lukee, tulee surulliseksi.


    • Anonyymi

      Todella huonotasoista trollausta. Harvoin törmää näin huonoon

      • Anonyymi

        Tulit kuitenkin lukemaan ja vaivauduit vielä kommentoimaan :D


    • Anonyymi

      Lähentyä...tietty...

      Tietäisipä millaisen määrän työtä olen tehnyt jotta saan oikean elämänasenteen ja positiivisuuden esiin. Häntä varten. Ei sellaista saa ilman tunnetta aikaiseksi.

      Jos hän tietäisi että rakastan syvästi ja tätä meidän yhteyttä haluan aina vaalia, tuskin miettisi etäällä pysymistä. Hän on minulle erityinen.

      • Anonyymi

        Olen huomannut hänessä jotain tuon tyyppistä. En ikinä voisi uskoa että se johtuu minusta. Ajattelin että tämä kaikin puolin erilainen kevät on tuonut hänessä uusia piirteitä esiin.
        Itse en ole uskaltanut kertoa tunteistani sillä haluan vaalia erityistä yhteyttämme, en halua tehdä mitään mikä voisi pilata sen.


    • Anonyymi

      Kerro hänelle tunteistasi, siitä se lähtee.

      • Anonyymi

        Ei ole enää yhteystietoja. Voisin toista kautta viestiä mutta en usko hänen vastaavan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1819
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      82
      1606
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe