Lyön hanskat tiskiin Jm

Anonyymi

En jaksa enää odottaa. Olen 16 vuotta jo niin tehnyt...Ei tästä tule lasta ei p***aa. Minä jaksoin ja välitin, luotin ja odotin. Sinä et enää vastaa edes viesteihin. Mn

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eiköhän 16 vuotta ole tarpeeksi kaikilla mittapuilla.

• Anonyymi

Kyllä.

• Anonyymi

Täällä on eilen illalla ollut kunnon trollaukset ja minä jäin näistä paitsi. :(

• Anonyymi

No voi harmi. Tai sitten olet yksinään tuhertamista jok’ikisen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi harmi. Tai sitten olet yksinään tuhertamista jok’ikisen..

Huoh, tuokin mielipide ihan sallittua täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huoh, tuokin mielipide ihan sallittua täällä.

Älä yritä!!!mä näin ne kuvat!!!! profiili katsoin!!!sä olet hakenut seuraa niistä jätkistä!!!!!! tuossa näkyy millaisia miehiä on sun makuun!!!!!! tarkoitan luonnetta!!!!!!!!!!!! miksi eivät edes kiinnosta selvittää tätä asiaa mun kanssa???????? Kummallista että ne miehet ovat nynnyjä!!!!!!!!!!!!!!! miehen pitää pystyä myöntää että on nussinut jonku muun kanssa joka on varattu!!! tällä tarkoitan sinua!!!sinä et ole mikään sinkku!!!!!!!!!!!! emme ole irl erottu joten pettämisestä tuo on sinulta!!! jutella muiden kanssa!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä yritä!!!mä näin ne kuvat!!!! profiili katsoin!!!sä olet hakenut seuraa niistä jätkistä!!!!!! tuossa näkyy millaisia miehiä on sun makuun!!!!!! tarkoitan luonnetta!!!!!!!!!!!! miksi eivät edes kiinnosta selvittää tätä asiaa mun kanssa???????? Kummallista että ne miehet ovat nynnyjä!!!!!!!!!!!!!!! miehen pitää pystyä myöntää että on nussinut jonku muun kanssa joka on varattu!!! tällä tarkoitan sinua!!!sinä et ole mikään sinkku!!!!!!!!!!!! emme ole irl erottu joten pettämisestä tuo on sinulta!!! jutella muiden kanssa!!!!

Minulla on profiili ainoastaan fb ja ig, joten olet erehtynyt henkilöstä. T. Aloittanut Mn

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      56
      2215
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      201
      2051
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1392
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1180
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      995
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      939
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      58
      887
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      855
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe