Full HD Smart Tv 40ES560 mistä manual?

Anonyymi

Hankin em. tv:n. Mukana ei tullut käyttöohjeita, lyhyt opastus miten laitteen saa paketista pois ja kuvan Tv:n. Toimintoja on vaikka kuinka, mutta ei edes kaukosäätimen näppäimien esittelyä tullut paketin mukana. SAANKO APUA?

6

1165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Voi, tuhannet kiitokset, tutustun hitaammin, mutta on jo selvästi monta kertaa parempi kuin ei mitään

• Anonyymi

Ohjekirjaa ei nykyisin ole TV:n mukana ja ainoa ohje on turvallisuusohje, joka on lain vaatimus. Paperista ohjekirjaa ei nykyisin jaeta tv:n mukana, sillä luontoa pitää säästää.

Kun kysessä on tehtaan paketista otettu vastaanotin, niin laitetaan aluksi kaukosäätimeen paristot paikallen ja kytketään antennikaapeli vastaanottimeen. Kun laitetaan vastaanottimen sähköt päälle, niin se aloittaa opastetun asennuksen ja siitä vaan edetään rauhallisesti. Naapuri asensi vahingossa tanskan oletuskieleksi, joten oli hiukan hankalaa menun kanssa. Onneksi tehdasasetukset saatiin palautettua ja aloitettiin asennus alusta.

Joissakin televisoissa on valinta myymälä/koti, valitaan tietenkin kotiasennus. Tietenkin alussa valitaan antenni tai kaapeliverkko.
      Lisätietoja löytyy tarvittaessa tv:n sisäisestä menusta.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kiitos , olen jo ollut hukassa monet kerrat ja luulin että olen hukannut ohjeet tai ne ovat puuttuneet vahingossa. Edellisen Tv:n vastaava käyttöohje on melko kattava. Vaikka alku sujui melko hyvin ja tv toimi heti niin yks kaks hukkasin kaikki kanavat, sain takaisin, mutta nelonen puuttui, No senkin sain ,mutta aikaa tuhraantuu, eikä asioiden hoituessa vieläkään tiedä mitä teki väärin ja mitä sitten oikein. pelkkää hakuammuntaa koko toiminta. Kivaa kesänjatkoa molemmille.

• Anonyymi

Nyt kyllä vaikuttaa niin tyhmältä ihmiseltä ettei pitäisi edes telkkaria katsoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      202
      6953
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4612
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      35
      4085
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      70
      3199
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1945
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1676
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1660
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1563
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1439
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1227
    Aihe