Full HD Smart Tv 40ES560 mistä manual?

Anonyymi

Hankin em. tv:n. Mukana ei tullut käyttöohjeita, lyhyt opastus miten laitteen saa paketista pois ja kuvan Tv:n. Toimintoja on vaikka kuinka, mutta ei edes kaukosäätimen näppäimien esittelyä tullut paketin mukana. SAANKO APUA?

6

1116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Voi, tuhannet kiitokset, tutustun hitaammin, mutta on jo selvästi monta kertaa parempi kuin ei mitään

• Anonyymi

Ohjekirjaa ei nykyisin ole TV:n mukana ja ainoa ohje on turvallisuusohje, joka on lain vaatimus. Paperista ohjekirjaa ei nykyisin jaeta tv:n mukana, sillä luontoa pitää säästää.

Kun kysessä on tehtaan paketista otettu vastaanotin, niin laitetaan aluksi kaukosäätimeen paristot paikallen ja kytketään antennikaapeli vastaanottimeen. Kun laitetaan vastaanottimen sähköt päälle, niin se aloittaa opastetun asennuksen ja siitä vaan edetään rauhallisesti. Naapuri asensi vahingossa tanskan oletuskieleksi, joten oli hiukan hankalaa menun kanssa. Onneksi tehdasasetukset saatiin palautettua ja aloitettiin asennus alusta.

Joissakin televisoissa on valinta myymälä/koti, valitaan tietenkin kotiasennus. Tietenkin alussa valitaan antenni tai kaapeliverkko.
      Lisätietoja löytyy tarvittaessa tv:n sisäisestä menusta.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kiitos , olen jo ollut hukassa monet kerrat ja luulin että olen hukannut ohjeet tai ne ovat puuttuneet vahingossa. Edellisen Tv:n vastaava käyttöohje on melko kattava. Vaikka alku sujui melko hyvin ja tv toimi heti niin yks kaks hukkasin kaikki kanavat, sain takaisin, mutta nelonen puuttui, No senkin sain ,mutta aikaa tuhraantuu, eikä asioiden hoituessa vieläkään tiedä mitä teki väärin ja mitä sitten oikein. pelkkää hakuammuntaa koko toiminta. Kivaa kesänjatkoa molemmille.

• Anonyymi

Nyt kyllä vaikuttaa niin tyhmältä ihmiseltä ettei pitäisi edes telkkaria katsoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe