Tikofix kokemuksia

tietokone alko temppuilemaan ja fasebuukki tarjotteli tämmöstä yhtiötä. onko kellään kokemusta putiikista? sattus olemaan kätevästi tuossa kiven heiton päässä keskustan alueella

10

1451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uus firma ainakin, käytin läppäriä huollossa, kovalevyn vaihto ja Windows asennus ja sain samana päivänä takas, suosittelen

    • Mulla hajos tietokone ja päätin testauttaa uuden paikallisen. Tietokone sisään ja parin tunnin päästä tuli soitto, että virtalähde oli kärähtänyt. Uusi virtalähde kiinni huokeaan hintaan valmiiksi asennettuna. Samana päivänä siis sisään ja ulos. Täydet suositukset!

    • Anonyymi

      rapaj ja jari62 on sama ihminen :D taitaa tuo anonyymi myös olla... vai mitä.

      ärsyttäää tuommoinen mainonta..

      • Anonyymi

        Uskotaan nyt vielä tämän kerran ettei ihan kaikki ole omaa kehua S24 foorumoilla, vaikka 90% onkin.
        Nääs nääs, kun niitä ihmeitäkin sattuu ja lotossakin voitetaan, niin saman periaatteen mukaan sitten....


    • Omasta koneesta kärähti näyttis ja uus oli saatava heti, että sai koneen hyrskyttämään.

      Gigantti ei oo vaihtoehto kun viimesessä hädässä, eli kärrään rahani mieluummin paikallisille: Shemeikalla lähes 100 euroa ilmaa hinnassa, Datahuolto myi eioota. Itelläkin hyppäsi Facebookissa silmään mainos uudesta liikkeestä ni sama käydä kysymässä. Oletus ei ollut että sitä sieltäkään samantien saan, harvoin juuri perustetulla yrityksellä isompaa varastoa on.

      Toisin kävi, uus näyttis samantien hyllystä matkaan ja vielä ihan kilpailukykyiseen hintaan. Mukavia heppuja oli liikkeen pitäjät ja vaikkakin tila on pieni niin viihtyisäks ovat saaneet. Ei oo kyllä mitää pahaa sanottavaa ekan kokemuksem jälkeen, oli aika 6/5 👍

      • Anonyymi

        Miksi mainostavat firmaasi noin huonosti.. heti älyää peräkylän erkkikin että mainostat yritystä jossa ei ole älyllistä toimintaa, muussakun lämpötahnan ja prosessorin välissä.


    • Anonyymi

      En suosittele, olivat huollossa läikyttäneet kiljua ja kaljaa koneeni sisuksiin = entinen kone. Karmea Paikka!

      • Anonyymi

        Aika rankka juttu!
        Se nyt on luonollista että tietokennen korjauksessa kuuluu kilju mukaan ja parhaimmat taitajat ottaa tenttua janoonsa, mutta ei niitä pitäisi kuitenkaan toisten laitteiden sisuksiin läikytellä.
        Ei etenkään kiljua!


    • Anonyymi

      Tiko tiko

    • Anonyymi

      Alle 2v ja konkurssissa. Olivat jakaneet jopa Lukittuihin kerrostalojen ilmoitus-taululle mainoksiaan. Outoa jos oli asiakkaita kun on jo pois.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe