En ole ikinä asunut tällaisessa paikassa, jossa naapureilla ei ole mitään muuta tekemistä kuin tuijottaa. Ulkona penkillä useampi henkilö, kun kauniimpi päivä, istuu ja tuijottaa...tuijottaa....Kun menet ohi he eivät sano mitään, tuijottavat...tuijottavat....
Kun olet parvekkeellasi naapuri viereisessä talossa omalla parvekkeellaan tuijottaa....tuijottaa...Joskus tiuskii jotain josta ei saa tolkkua. Aikani vastasin, se provosoi tuota tuijottajaa, joten nyt suhtaudun häneen kuin häiriytyneiseen koiraan: en ole kuulevinani, enkä näkevinäni. Jotain louskuttaa silti.
Pihalla penkillä 2 naista. Joka siunaaman pv jollei sada - istuu ja tuijottaa...tuijottaa. Joskus olen yrittänyt, loppuuko se, jos tuijotan takaisin, ei lopu. Tuijotus.
Mitä ihmettä voi tällaiselle.
Tämä on epänormaalia.
Ei normaalit ihmiset ketään tuijota. Se on epäkohteliasta.
Kun muutin tänne, tämä on pahentunut. Näille pitäisi antaa selitys:"Mitä sinä teet päivät kotona?"
Töitäni
No, noista tietää, mitä he tekevät. Tuijottavat.TUIJOTTAVAT.👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👁👁
Hyvä Luoja armahda miten epänormaali ympäristö.
Tuijottavat naapurit.
4
1307
Vastaukset
- Anonyymi
No, luovut noista sinun oranssinvihreänkeltaisensinisistä hiuksistasi ja 196 lävistyskoruistasi. Alahuulikin saattaa parantua kun poistat sen alkuperäiskansaheimon venytyskiekon. Sitten alat pukeutua kuten muutkin. Kyllä se tuijotus sen jälkeen loppuu, usko pois 😂
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Itselläni samanlaiset naapurit. Tai naapurissa yks mummo. Joskus 7vuotiaana rikoin yhen ikkunan siltä ja se kyl korvattiin sille mummolle mut se yhä kyttää kaikkia mun tekemisii. Kyttäs viime kesänä mun ikkunastakin sisään, kun pelasin K18 peliä ja ilmoitti vanhemmille jotka kuitenkin tiesivät. Se on seonnut aivan selkeästi.
- Anonyymi
Lapsuudestani muistan kun kaverin kerrostaloasunnon pihalla, heti siinä oven vieressä istuskeli aina kesäisin tällaisia samanlaisia maailmanparantajia, ja aina kun sinne fillarilla polkaisin, niin oli pakko ajaa fillarilla tämän joukkion ohi, koska pyörätelineet olivat siellä talon toisella puolella.
Ja aina, joka ikinen kerta kun ajoin siitä ohi, niin joku tai jotkut heistä sanoi jotain. Ja sitten kun kävelin sieltä pyörätelineiletä takaisin mennäkseni sisään, niin oli pakko kävellä taas tämän saman joukkion ohi.
Ja siinä kun kävelin ohi, niin samalla tuijotin niitä yksi kerrallaan kysyvä 'no mitä?' ilme kasvoillani, mutta kukaan ei koskaan sanonut yhtään mitään.
Kaveri, kuten hänen vanhemmatkaan eivät koskaan kommentoineet yhtään mitään että olisi tullut mitään palautetta tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.32879651 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit02340Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662216- 1771886
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161462- 1121307
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91301Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181731260RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601240Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421107