Toiste ei reinikaiseen, vaan Heiskaselle palveltavaksi.
Tervehdys naapurista
13
93
Vastaukset
- Anonyymi
Reinikainen nii kallis paikka et hankkijalta tai muualta ostettava tavarat
- Anonyymi
Reinikaisella keskitytään työhön eikä paskan jauhantaan.
- Anonyymi
Reinikainen on todella kallis kauppa
Sielläpä jauhavat paskaa käyn Heiskasella! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reinikainen on todella kallis kauppa
Sielläpä jauhavat paskaa käyn Heiskasella!Reinikaiselta hinnan kysyä voi ja sitte hankkijalta ostettava ku saa halavemmalla.heiskanen ja oulunkauppias ei oikein voi myyä ku reinikaisen alue
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reinikaiselta hinnan kysyä voi ja sitte hankkijalta ostettava ku saa halavemmalla.heiskanen ja oulunkauppias ei oikein voi myyä ku reinikaisen alue
Kyllä heiskanen myy menee kaupaan ja ostaa ei kysy mistä olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reinikaiselta hinnan kysyä voi ja sitte hankkijalta ostettava ku saa halavemmalla.heiskanen ja oulunkauppias ei oikein voi myyä ku reinikaisen alue
Ostin lannoitteet,polttoöljyä heiskaselta ei muutakuin puh.soitto ja kaupat.ei rajat este
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostin lannoitteet,polttoöljyä heiskaselta ei muutakuin puh.soitto ja kaupat.ei rajat este
Heiskanen vois tehä lähemmäksi sivupisteen..vois hakea pientavaraa ym. Enne kävin tepolla kärsämäessä....sillä jäi vissio hyvät tilat tyhjäksi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heiskanen vois tehä lähemmäksi sivupisteen..vois hakea pientavaraa ym. Enne kävin tepolla kärsämäessä....sillä jäi vissio hyvät tilat tyhjäksi...
Joo..enne käytii palio pyhännältä teponkaupassa sai myös ruuat yläkerrasta...sais joku avata maatalous/rautakaupan siihen taas
- Anonyymi
Kyllä Olkkosen metsästysliike on vielä kalliimpi!
- Anonyymi
Niihän haapajärvi muutenki kynii!! Kuten selänteessä ja ahneuttaan kaato kuntaliitoksenki...no se hyvä asia se!!!
- Anonyymi
Harrastaminen maksaa aina....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niihän haapajärvi muutenki kynii!! Kuten selänteessä ja ahneuttaan kaato kuntaliitoksenki...no se hyvä asia se!!!
Pitäisi se riitely jättää vähemmälle että ehtisi pitäjän asioita hoitamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi se riitely jättää vähemmälle että ehtisi pitäjän asioita hoitamaan.
Kaikki kunnat kusessa...muttei yhteistoimintaa voi järjestää ku jonku(haapajärvi)pitäs saaha kaikki.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191712
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991548Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy381021Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29909Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38871Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37740