Kaipaan sua ihan hirveesti, XXXX! Soita tai laita viestii, mä odotan sitä vaikka kesän loppuun! Ihana mussukka, oot rakas!
T. Aikuinen nainen
Mulla on niin IKÄVÄ sua, XXXX!
9
59
Vastaukset
- Anonyymi
Samat sanat kultamussukka 🥰🥰🥰
Moro
- Anonyymi
Heippa vaan. Salakyttä. Kuulostaa ihan 5-vuotiaan pojan leikkifantasialta. Pum pum pum, olen salapoliisi! 😁😙
Anonyymi kirjoitti:
Heippa vaan. Salakyttä. Kuulostaa ihan 5-vuotiaan pojan leikkifantasialta. Pum pum pum, olen salapoliisi! 😁😙
Mistä näitä oikein sikiää?
- Anonyymi
Metusalem1 kirjoitti:
Mistä näitä oikein sikiää?
Kovasti koittaa olla kovis mut voi voi..
- Anonyymi
Nytkö oletkin nainen?
Avaus oli testiprovo, sama löytyy myös nyyminä. Testasin onko eroa selvällä provoaloituksella nyyminä tai rekkautuneena. Ensin teinimäistä lässytystä, sitten kuittaus "Aikuinen nainen". Odotin pientä p- myrskyä tuolle. No, onpa koleiltu.
Olen edelleen mies, en ole muuttunut viikossa.
- Anonyymi
Saaksä orkkuja tällaisten viestien lähettämisestä vai ootko muuten vaan pimeä?
- Anonyymi
Muuten vaan pimeä. Kahjo, päänsä jäädyttänyt lumiukko olen. Tai sitten en.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 876549
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524656- 764367
- 1314101
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?573607Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263098Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82808- 382404
- 2052208
- 462076