Kaipaan sua ihan hirveesti, XXXX! Soita tai laita viestii, mä odotan sitä vaikka kesän loppuun! Ihana mussukka, oot rakas!
T. Aikuinen nainen
Mulla on niin IKÄVÄ sua, XXXX!
9
92
Vastaukset
- Anonyymi
Samat sanat kultamussukka 🥰🥰🥰
Moro
- Anonyymi
Heippa vaan. Salakyttä. Kuulostaa ihan 5-vuotiaan pojan leikkifantasialta. Pum pum pum, olen salapoliisi! 😁😙
Anonyymi kirjoitti:
Heippa vaan. Salakyttä. Kuulostaa ihan 5-vuotiaan pojan leikkifantasialta. Pum pum pum, olen salapoliisi! 😁😙
Mistä näitä oikein sikiää?
- Anonyymi
Metusalem1 kirjoitti:
Mistä näitä oikein sikiää?
Kovasti koittaa olla kovis mut voi voi..
- Anonyymi
Nytkö oletkin nainen?
Avaus oli testiprovo, sama löytyy myös nyyminä. Testasin onko eroa selvällä provoaloituksella nyyminä tai rekkautuneena. Ensin teinimäistä lässytystä, sitten kuittaus "Aikuinen nainen". Odotin pientä p- myrskyä tuolle. No, onpa koleiltu.
Olen edelleen mies, en ole muuttunut viikossa.
- Anonyymi
Saaksä orkkuja tällaisten viestien lähettämisestä vai ootko muuten vaan pimeä?
- Anonyymi
Muuten vaan pimeä. Kahjo, päänsä jäädyttänyt lumiukko olen. Tai sitten en.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1483516Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.431997Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1261074
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381000- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847