Tietääkö kukaan et miltä varasijalta on edes minkään tasoset tsänsit päästä opiskelemaan?
Varasijalta opiskelemaan
7
1290
Vastaukset
- Anonyymi
No ei tiedä! Sehän riippuu kokonaan hakukohteesta!
Johonkin ei pääse edes varasijalta 1. Johonkin toisaalle voi päästä varasijalta 20, kun taas johonkin muualle ei ole niin montaa opiskelupaikkaakaan.- Anonyymi
No ainakaan HY:n historiaan ei pääse varasijalta 30. En ymmärrä miksi edes ilmoittivat siitä.
- Anonyymi
Itse ollut HY:ssä varasijoilla 1. ja 2. enkä päässyt sisään. Eikä edes mikään hakupaineala kyseessä.
- Anonyymi
Hain tradenomiks ja olin ensin 3 varasijalla ja nyt 1 varasijalla, kaikki muut on kyllä tippunut reilusti mutta ei sitten tämä. Ärsyttävää.
- Anonyymi
Ap täs joo siis hain sh laureaa on tippunu porukkaa mut nyt viel kuitenki varasija 28 et ei varmaa tsänsei? Pääsin toiseen kouluun kyllä jo sisään mut sijainniltaan se on vaikeemman matkan päässä kun laurea sh siis.
- Anonyymi
Mä oon varasijalla 6. Erittäin kovasti haluasin päästä opiskelemaan :/
- Anonyymi
Pääsitkö opiskelee?:) T:Ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913125
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652713- 2032250
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1061529
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811140
- 951089