Jos satuttaisiin kahdestaan olemaan jossain privaatissa paikassa ja sinäkin haluaisit.
Heittäytyisin intohimon vietäväksi täysin.
27
678
Vastaukset
- Anonyymi
Samoin :-)
- Anonyymi
Saisi olla sellainen paikka jossa saa olla pidemmän aikaa rauhassa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisi olla sellainen paikka jossa saa olla pidemmän aikaa rauhassa...
Kanssasi hetkikin tuntuu ikuisuudelta, siis niinku ihan oikeesti 🤣😏 Mulle on ilmentynyt keskittymishäiriö- SINÄ!🫵🏻
- Anonyymi
hyvällä tavalla..https://youtu.be/PlPSndZLXoY
ja samalla hyvää yötä! - Anonyymi
Aivan varmasti heittäityisin jos kyseessä olisi ihana M nainen ;)
- Anonyymi
Täällä yksi M :)
- Anonyymi
Siinä onkin haastetta löytää sellainen paikka :-)
- Anonyymi
Täällä yksi M kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä yksi M kanssa
Toivottavasti saadaan tämä vielä toteutumaan :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti saadaan tämä vielä toteutumaan :)
Siinähän on jo kolmen kimppa!
- Anonyymi
Kyllä meidän pitäisi tehdä se.
- Anonyymi
Varataanko huone Kimmelistä?😎
- Anonyymi
Sama asia kävi mielessä taas tänään ja mies on minulle ihan täysin tuntematon. En tiedä edes nimeä.
Onneksi en ole vaalea, kaunis, hoikka, nuori enkä vapaa, joten säädyllisyyteni tulee mitä todennäköisimmin säilymään :D - Anonyymi
Samoin.
- Anonyymi
Hän tietää ja vaistoaa että häntä haluan, pitkään halunnut. Eräs hyvävartaloinen tuttu nainen on hän...
- Anonyymi
Massage fantasy sinfulxxx
- Anonyymi
kuuma tuli
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
kuuma tuli
Varressa "in-only" tulee paljousalennuksella ja vain yhteen suuntaan. Muista kaataa rasvaa samalla tyveen.
- Anonyymi
Syksy saa, minä en. Ja siltikin on kuuma...
- Anonyymi
Toivoisin että hän tulee taas ja laittelee minua sitten
- Anonyymi
Mä olisin valmis antautumaan eräälle M-krjaimella alkavalla naiselle. Haluaisin tehdä lähempää tuttavuutta ja tutkia hänet päästä varpaisiin joka sopukan 🤭🥵😋
- Anonyymi
Myönnetään, että on aikas samansuuntaiset tunnelmat. En enää jaksa elää puutteessa ja tyydyttymättömässä intohimossa tietäen, että haluamallani ihmisellä on samanlainen kaipuu syliin. Meillä ei ole kiire ja tunteita on niin paljon muitakin, mutta halu puskee meitä yhteen. Varmaan jotkut feromonit taas tekee hulluksi
- Anonyymi
Olet merkannut täällä reviiriä, siitäkö tämä olotila nyt johtuu 🤔
- AnonyymiUUSI
Haluaisin enemmän kuin mitään muuta 🥵🥵
- AnonyymiUUSI
En usko
- AnonyymiUUSI
Kuka tulee entisen tilalle?
- AnonyymiUUSI
Se on kaunis hetki kun hädin tuskin ennättää silmiin katsoa kun tunteet vie mukanaan, jos niitä on joutunut panttaamaan. Rakkaus vyöryy kahden ihmisen välille ja kaikki muu on turhaa. Sen jälkeen rakkaus rauhoittuu mutta samalla syvenee, tulee suuri kaipuu saada tuo nainen omaksi.
https://www.youtube.com/watch?v=rrcgyg_evwc&list=RDrrcgyg_evwc&start_radio=1
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2151439- 961276
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31077Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171066Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86900Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59838- 32830
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37768Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44754